Over dat laatse screenshotje heb ik een vraagje. Ik zit nu ook in dat level maar als ik op een gegeven moment wordt gevraagd weer te wisselen van gun, en ik druk op 'e' kan ik niet meer weglopenquote:Op maandag 20 september 2004 15:41 schreef Fillipe het volgende:
Wat een super Add-on zeg, ben weer helemaal verslaafd! Hij is wel een stuk lastiger, maar dat is alleen maar een pluspunt naar mijn idee. Geweldige nieuwe maps!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1024 x 768 met 4x AA op een 6800 GT.
Ik ga weer verder spelen
Ik zat ook een paar keer voorin het vliegtuig vast. Toen ik gehurkt ging lopen ging het volgens mij wel goed. Overigens wel een hele leuke missie, in Nederland.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:55 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Over dat laatse screenshotje heb ik een vraagje. Ik zit nu ook in dat level maar als ik op een gegeven moment wordt gevraagd weer te wisselen van gun, en ik druk op 'e' kan ik niet meer weglopenDe 1e keer lukte het nog wel
Ik zit dan gewoon vast, rondjes draaien kan nog wel maar hij verzet geen stap. Een bug? Echt zo irritant.
als jij met een server coinnect hoef je geen poorten te openen dat gaat prima (in mijn eigen ervaring)quote:Op woensdag 22 september 2004 10:58 schreef Boink het volgende:
Moet degene die connect op zijn router ook de poorten openen eigenlijk?
Idd, het is al gelukt. Ik vind het een klote missie. Wordt er steeds uitgeschoten, je bent zo machteloos hequote:Op donderdag 23 september 2004 14:02 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik zat ook een paar keer voorin het vliegtuig vast. Toen ik gehurkt ging lopen ging het volgens mij wel goed. Overigens wel een hele leuke missie, in Nederland.
Verder is het toch wel erg veel van hetzelfde als het origineel. Niet qua omgeving, maar wel het idee (vooral in Rusland).
Ja niemand anders neerschieten alleen die 7 en proberen niet dood te gaanquote:Op donderdag 23 september 2004 18:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja hey ik heb ook UO
Maar ik moet 7 Panzerschreks neer knallen
Maar steeds lukken er maar 6
Imeand tips om dit zo snel mogelijk te doen ?
Hehe moet die ene met ze machine geweertje in het huisje aan de overkant wel neerschieten anders schiet ie mij neerquote:Op donderdag 23 september 2004 19:33 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ja niemand anders neerschieten alleen die 7 en proberen niet dood te gaanAls je weet waar ze vandaan komen is het heel simpel dus goed kijken.
Ja sorry was ik vergetenquote:Op donderdag 23 september 2004 19:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hehe moet die ene met ze machine geweertje in het huisje aan de overkant wel neerschieten anders schiet ie mij neer
Niemand die dit weet ?quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Oke even een vraagje :
In Noville in het Chateau moet je een Tank vernietigen "Icoming from the North"
Maar ik zie nergens een Bazzoka hoe doe ik dit
Je moet aan de achterkant, dus aan de kant van het weiland naar buiten naar buiten rechtsvoor vanuit de deur ligt iequote:Op vrijdag 24 september 2004 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niemand die dit weet ?
ik ben ook wel benieuwd ga morge de frs & gameshop eens afbellen of zijn UO al weer binnen hebben...quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:11 schreef Sorella het volgende:
Heb nu al een paar keer gelezen dat sommige hem al gekocht hebben,
Heb vanmiddag elke winkel in de stad afgebeld maar niemand heeft hem nog
Waar hebben jullie hem gekocht dan
he he die is wat verweg voor mij ik pak 1 van de 2 in den haag wel, daar woon ikquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:03 schreef Syd het volgende:
Ga je naar gameshop twente ? die hebben ook wel goedkope shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |