En de SP Demo ook...quote:Op donderdag 16 september 2004 18:34 schreef Radjesh het volgende:
De expansion is er![]()
Info?quote:Op donderdag 16 september 2004 18:34 schreef Radjesh het volgende:
De expansion is er![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:36 schreef Syd het volgende:
misschien dat die bij configuratiescherm --> software nog tussen staan ?
en wat gebeurt er als je op uninstall klikt ?
en iemand al de expansion pack gespeeld multiplay ?
Hij is te makkelijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 03:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En de SP Demo ook...
Eerst ff kijke of het wat is
En wat heb je nou precies gedaan ?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij software staat ie niet meer
En als ik uninstall klik gebeurd er ook niks.
Probleem Opgelost.....
COD doet het.
dan ziou ik em maar eens op de hoogste moeilijkhiedsgraad gaan zetten...quote:Op zondag 19 september 2004 19:20 schreef stFz het volgende:
30euro voor 4-5 uurtjes singeplayer 'plezier' not worth it imo :\
dat script deel ben ik roerend met je eens die vrijheid vind ik nog enigsisn meevallen...quote:Het spel is mij iets te gescript, soldaten blijven respawnen totdat je bij een bepaald punt bent en je hebt bijna geen vrijheid
Had een ander proggie uninstalled, CoD cd weer gestartquote:Op zondag 19 september 2004 11:51 schreef Syd het volgende:
[..]
En wat heb je nou precies gedaan ?
Heel leuk inderdaad. Zitten ook heel wat scenes uit Band of Brothers in.quote:Op zondag 19 september 2004 12:28 schreef mschol het volgende:United Offense
![]()
meesterlijk en toch wel een slag lastiger dan hetr origineel (beter)
dat vierl mij ook op idd opzich niet erg maakt het er alleen maar leuker opquote:Op zondag 19 september 2004 23:26 schreef Butra het volgende:
[..]
Heel leuk inderdaad. Zitten ook heel wat scenes uit Band of Brothers in.
klinkt heeel erg bekendquote:Op maandag 20 september 2004 12:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb alleen nog de demo van UO mogen spelen, en Battle of the Bulge is al erg gaaf. Begint leuk met de jeep, en daarna in je loopgraaf met een 30 cab (of was het 50?) de aanstormende Duitsers neermaaien. COD just kicks ass. Als deze uitkomt ga ik deze zeker weer kopen. Juist deze spellen die zo goed zijn koop ik origineel als een soort blijk van waardering. Plus dat je alle ondersteuning hebt natuurlijk, en MP.
Ik hem um gespeelt op hardened, ik denk niet dat het zoveel leuker gaat worden op veteran, alleen maar vaker quickloaden en ik had toch wel moeite met sommige stukes. De computer schiet hoofdzakelijk alleen op jou en negeert je teammates, erg irritant.quote:Op zondag 19 september 2004 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ziou ik em maar eens op de hoogste moeilijkhiedsgraad gaan zetten...
Idd echt super maps. Verrot groot en veel ventjes vaak. Maakt het allemaal stukken beterquote:Op maandag 20 september 2004 15:41 schreef Fillipe het volgende:
Wat een super Add-on zeg, ben weer helemaal verslaafd! Hij is wel een stuk lastiger, maar dat is alleen maar een pluspunt naar mijn idee. Geweldige nieuwe maps!
1024 x 768 met 4x AA op een 6800 GT.
Ik ga weer verder spelen
Ja het kan wel, alleen niet bij mijquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:26 schreef neggix het volgende:
[..]
Idd echt super maps. Verrot groot en veel ventjes vaak. Maakt het allemaal stukken beter
Maar kan jij met je 6800GT niet gewoon 1600x1200 spelen? Ik speel met m'n 9800pro al op 1600x1200 alleen dan minder AA
Ahhhquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja het kan wel, alleen niet bij mij. Ik heb namelijk een 15' inch tft scherm en de max. resolutie daarvan is dus 1024 x 768. Daarom zet ik dus de AA zo hoog. Ideaale oplossing en een erg mooi resultaat.
Is het je wel gelukt met normale CoD? Want het zijn dezelfde poorten.. voor zover ik weet en het hier lukt... Niet een update nog ofzo?quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:23 schreef Boink het volgende:
Welke poorten moeten er open op een router om te spelen op de client en server?
Want ik heb nu de poorten open gezet die als sepo staan maar dan krijgt client dat ie awaiting gamestate krijgt en dan komt ie niet verder.
Dit is trouwens voor united offensive!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |