quote:ik zou niet weten wie je anders bedoelt, ik heb iig geen ex op fok
Op donderdag 26 juli 2001 11:24 schreef Larissa het volgende:[..]
Puckzzz
Waarom haal je die er nu weer bij....
Soms vraag ik me echt af of jij wel spoort.
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 10:47 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Omdat ik, net zoals de rest van Nederland, een mening heb en omdat ik op dit forum ben om die te ventileren in posts. DUH. Kun je nu AUB eens kappen met offtopic gaan of anders VERDWIJNEN? Het wordt echt dodelijk vermoeiend
![]()
quote:tja, hoop dat ze dat nu ook eens gaat inzien
Op donderdag 26 juli 2001 11:23 schreef Halinalle het volgende:
* Halinalle hoopt dat Larissa een beetje uitkijkt met het al te vaak schoppen tegen gevoelige scheentjes. Het zou jammer zijn als ze weer van het forum zou verdwijnen.
quote:nog niet
Op donderdag 26 juli 2001 11:25 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ik zou niet weten wie je anders bedoelt, ik heb iig geen ex op fok
quote:tel tot 10: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10....
Op donderdag 26 juli 2001 11:25 schreef Larissa het volgende:
En WIE begon de ruzie vanochtend weer??
Semtex. En dan gaan zeuren over slotjes. Pffff....
[..]
quote:Doe toch eens niet zo
Op donderdag 26 juli 2001 11:26 schreef SEMTEX het volgende:[..]
tja, hoop dat ze dat nu ook eens gaat inzien
quote:ben benieuwd op de crew hun mail nog leest
Op donderdag 26 juli 2001 11:26 schreef bibi het volgende:
Gezellie hier zeg
quote:Voel jij je nu al aangesproken als ik een opmerking tegen Aneurisme maak die te pas en te onpas zijn ex afzeikt op Fok
Op donderdag 26 juli 2001 11:25 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ik zou niet weten wie je anders bedoelt, ik heb iig geen ex op fok
quote:aaaaaah ik dacht dat ik eindelijk eens mail van je kreeg
Op donderdag 26 juli 2001 11:27 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ben benieuwd op de crew hun mail nog leest
quote:dat moet hij toch lekker zelf weten joh?
Op donderdag 26 juli 2001 11:28 schreef Larissa het volgende:[..]
Voel jij je nu al aangesproken als ik een opmerking tegen Aneurisme maak die te pas en te onpas zijn ex afzeikt op Fok
quote:Typisch Semtex/Parasiet weer!
Op donderdag 26 juli 2001 11:27 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ben benieuwd op de crew hun mail nog leest
quote:afzeiken?
Op donderdag 26 juli 2001 11:28 schreef Larissa het volgende:[..]
Voel jij je nu al aangesproken als ik een opmerking tegen Aneurisme maak die te pas en te onpas zijn ex afzeikt op Fok
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:23 schreef Halinalle het volgende:
* Halinalle hoopt dat Larissa een beetje uitkijkt met het al te vaak schoppen tegen gevoelige scheentjes. Het zou jammer zijn als ze weer van het forum zou verdwijnen.
quote:Ik vind het gewoon achterbaks van Semtex. Ruzie gaan zoeken dan schijnheilige mailtjes naar de crew. Maar je mag aannemen dat die ook kunnen lezen en zien wie hier steeds de boel op zit te stoken.
Op donderdag 26 juli 2001 11:20 schreef berney het volgende:
Nogmaals negeer hun posten nou maar, dr zit toch geen inhoud in
concentreer je net zoals ik al een tijdje doe,op de leuke fokkers....die zijn dr genoeg.:*
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 26-07-2001 11:35]
quote:ik heb de crew gemaild met het verzoek dit topic te sluiten, wegens herhaaldelijk offtopic gaan en pogingen van Vivi en mij om weer ontopic te gaan, wat helas niet schijnt te lukken. Have a problem with it?
Op donderdag 26 juli 2001 11:29 schreef Larissa het volgende:[..]
Typisch Semtex/Parasiet weer!
Ruzie gaan zoeken in een topic en dan slijmen bij de crew.
En ondertussen flink doorzeiken in het topic waar ze een slotje op wil.
quote:Idd
Op donderdag 26 juli 2001 11:33 schreef Larissa het volgende:[..]
Ik vind het gewoon achterbaks van Semtex. Ruzie gaan zoeken en vervolgens schijnheilige mailtjes naar de crew sturen. Maar je mag aannemen dat die ook kunnen lezen en zien wie hier steeds de boel op zit te stoken.
quote:Staat niet zo geloofwaardig als je er vervolgens off topic in door blijft kletsen.
Op donderdag 26 juli 2001 11:35 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ik heb de crew gemaild met het verzoek dit topic te sluiten, wegens herhaaldelijk offtopic gaan en pogingen van Vivi en mij om weer ontopic te gaan, wat helas niet schijnt te lukken. Have a problem with it?
quote:Off-topic: neemt niet weg dat het publiekelijk bespreken van privé problemen op een forum waar je ex ook bekend is niet echt stijlvol is. (Hoe begrijpelijk je teleurstelling ook is).
Op donderdag 26 juli 2001 11:29 schreef Aneurism het volgende:[..]
afzeiken?
goh, je moet eens weten wat er nu aan de hand is. Dan zou dat afzeiken toch een heel ander zeiken zijn...
quote:tja, ik ben dan ook de enige die dat doet
Op donderdag 26 juli 2001 11:37 schreef Larissa het volgende:[..]
Staat niet zo geloofwaardig als je er vervolgens off topic in door blijft kletsen.
quote:Ik doe dat niet op andere forums zoals anderen dat doen, waardoor deze persoon geen reactie kan geven. Daarnaast heeft ze zelf ook behoorlijk zelf wat topics geopend, en is het mijn ex niet meer.
Op donderdag 26 juli 2001 11:38 schreef Halinalle het volgende:[..]
Off-topic: neemt niet weg dat het publiekelijk bespreken van privé problemen op een forum waar je ex ook bekend is niet echt stijlvol is. (Hoe begrijpelijk je teleurstelling ook is).
quote:en dan nog? het is toch jouw zaak
Op donderdag 26 juli 2001 11:41 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ik doe dat niet op andere forums zoals anderen dat doen, waardoor deze persoon geen reactie kan geven. Daarnaast heeft ze zelf ook behoorlijk zelf wat topics geopend, en is het mijn ex niet meer.
quote:Wijvennijd??????????????????
Op woensdag 18 juli 2001 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
Krijg hier bijna dagelijks mee te maken. Het schijnt te maken te hebben met mijn blonde haar en borstomvang en voor het feit dat ik me voor die borstomvang niet schaam. Ik draag zonder gene truitjes met een laag uitgesneden deceollete. Daar krijg je al gauw vrouwen nijdig mee. Vooral op het gebied van borsten/tieten/memmen/jetsers kan dat wel eens heel gevoelig liggen. Vrouwen zien dat echt als een soort statussymbool, als een teken van hun vruchtbaarheid. En als hun vriendje/man/partner naar een ander kijkt, kruipt die eeuwenoude, vrouwen ingefluisterde onzekerheid weer boven en woden ze jaloers/kutnijdigDe kunst is om je er geen fliker van aan te trekken en je zelfvertrouwen er niet kapot door te laten maken. Ik heb geleerd hoe twisted vrouwen kunnen reageren op het lichaam van een ander: ben iig blij dat ik die eigenschap zelf niet heb, want je maakt jezelf er onnodig onzeker mee.
Ik denk trouwens dat mannen ook wel een aardig handje van penisnijd hebben. Interessante zijtak?
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
wat een ENOOOOOOOOOOOOOOOOORME muts zonder uitstraling
[afbeelding]vergeleken bij de anderen is het echt 100% niks, die is er zo uit
quote:Oeh jullie zijn weer bij elkaar
Op donderdag 26 juli 2001 11:41 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ik doe dat niet op andere forums zoals anderen dat doen, waardoor deze persoon geen reactie kan geven. Daarnaast heeft ze zelf ook behoorlijk zelf wat topics geopend, en is het mijn ex niet meer.
Kwam door dat artikel in de metro he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |