abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1273614
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 18:02 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Heerlijk hoe jij alles zo letterlijk neemt.
Als je dat topic goed had gelezen dat zie je dat ik daar helemaal niet zo verdrietig ben... Maar dat ik het eerder vreemd vind dat mensen zo een instelling hebben. Maar goed, ander topic dus.
[..]

Ik ben niet zo jaloers hoor... Ik ben namelijk veel leuker als al die 'wijven' en krijg aandacht ZAT. Maar toch bedankt voor de jouwe.

wordt je nu niet eens moe van jezelf gb?
elke keer ruzies uitlokken omdat je erop kickt?
zeker gefrustreerd irl?
Het is niet te merken dat je irl aandacht zat krijgt
je komt me een beetje tekort over
  woensdag 25 juli 2001 @ 18:20:09 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1273631
Het is weer het oude liedje: Larissa gaat overal letterlijk op in. Als ik flink geirriteerd vraag of ze nou eindelijk eens wil kappen met het hoogst hinderlijk reageren met offtopic reacties op mijn posts, krijg ik een psycho opmerking terug. Stalken is bij de wet verboden hoor
Kap gewoon met die offtopic opmerkingen in deze thread. Jullie verzieken op deze manier een hoop topics. Wel grappig trouwens dat het een topic is over wijvennijs en er dan vervolgens zich precies zo'n situatie voordoet. Ik geloof ook niet dat REl&PSY bedoeld was om de verhalen van mensen in je op te slaan en ze er vervolgens mee af te zeiken. Zo goedkoop.

Dus kappen aub met dat gezanik en gezeur over Gellarboy, mij, blond haar en weet ik veel wat voor ouwe koeien nog meer die je wenst op te graven: WIJVENNIJD is the subject!!!

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_1273670
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Het is weer het oude liedje: Larissa gaat overal letterlijk op in. Als ik flink geirriteerd vraag of ze nou eindelijk eens wil kappen met het hoogst hinderlijk reageren met offtopic reacties op mijn posts, krijg ik een psycho opmerking terug. Stalken is bij de wet verboden hoor
Kap gewoon met die offtopic opmerkingen in deze thread. Jullie verzieken op deze manier een hoop topics. Wel grappig trouwens dat het een topic is over wijvennijs en er dan vervolgens zich precies zo'n situatie voordoet. Ik geloof ook niet dat REl&PSY bedoeld was om de verhalen van mensen in je op te slaan en ze er vervolgens mee af te zeiken. Zo goedkoop.

Dus kappen aub met dat gezanik en gezeur over Gellarboy, mij, blond haar en weet ik veel wat voor ouwe koeien nog meer die je wenst op te graven: WIJVENNIJD is the subject!!!

pardon:?
jullie verzieken deze topic:?
mens als je onze reply's niet begrijpt reageer dan niet meid
en ik oude koeien uit de sloot halen
welke koeien dan ?
en kappen over het gezeur over gb?
wie bepaalt dat?
jij?
kom op,grow up
ga terug nar crapforum en neem die relnicht mee,kunnen wij weer rustig door fokken
  woensdag 25 juli 2001 @ 18:33:54 #79
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1273682
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn reactie op jou was helemaal niet off topic. Ik ging met een grapje in op al die vrouwen die zogenaamd jaloers op jou zouden zijn op je "blonde" haar.
Vervolgens loop jij met -smileys te strooien omdat je nergens tegen kan. Ga dan vervolgens niet zielig doen als daar op gereageerd wordt.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_1273699
maar goed een duidelijker voorbeeld als wijvennijd is dr niet
dus offtopic zijn we iig niet
pi_1273896
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 18:15 schreef berney het volgende:
Het is niet te merken dat je irl aandacht zat krijgt
Ik had het dan ook over aandacht op het forum.
Heb geen zin meer om op de rest van al die lulkoek in te gaan!
Mzzl!

[edit - dit was GB - kutcookies]

woensdag 25 juli 2001 @ 20:23:24 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1274201
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 17:39 schreef berney het volgende:

[..]

ja je had het dus wel goed gelezen joh!
het topic gaat speciaal over wijven jah,
jij bent geen wijf,dus oprotten
maar je gedraagt je wel als een wijf,
dus mag je wel ff blijven
maar geen gerel

Berney, aangezien IK het topic geopend heb en 10 x meer waarde hecht aan de mening van Gellarboy, dan aan dat oeverloos domme gewauwel en napraterij van jou wil ik jou bij deze verzoeken op te rotten. Daarbij heb ik nergens gezegd dat mannen niet zouden mogen reageren, liever een slim commentaar van een vent dan dom geblaat van een wijf zeg ik altijd maar.

En Larissa, ik vind idd dat een smiley niet altijd een vrijbrief hoeft te zijn voor een steek onder water...

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 25 juli 2001 @ 20:42:43 #83
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1274309
Hoi! Ik wil jullie even laten weten dat ik dit een zeer vermakelijk topic vind en dat ik het met veel plezier lees.
en subtiel.
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:13:06 #84
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274504
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

Berney, aangezien IK het topic geopend heb en 10 x meer waarde hecht aan de mening van Gellarboy, dan aan dat oeverloos domme gewauwel en napraterij van jou wil ik jou bij deze verzoeken op te rotten. Daarbij heb ik nergens gezegd dat mannen niet zouden mogen reageren, liever een slim commentaar van een vent dan dom geblaat van een wijf zeg ik altijd maar.

Het slaat natuurlijk nergens op om te vragen of iemand oprot, omdat het toevallig jouw topic is. Het is een openbaar forum en als de reacties je niet bevallen kun je beter geen topics openen.
quote:
En Larissa, ik vind idd dat een smiley niet altijd een vrijbrief hoeft te zijn voor een steek onder water...
Hoe dan ook. Het is wel frappant dat zij dat gelijk uitlegde als "vrouwennijd". Automatisch daar maar vanuit gaan. Zij is nou zo'n vrouw waar ik al eerder in algemene bewoordingen over schreef, die er maar automatisch vanuit gaat dat andere vrouwen jaloers op haar zijn omdat ze zichzelf zo geweldig vindt. Waarom post ze anders een paar honderd foto's van zichzelf op Babes & Hunks
Ze ziet niet dat het haar arrogante houding is waardoor negatief op haar gereageerd wordt.
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:26:50 #85
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1274568
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:42 schreef SanSan het volgende:
Hoi! Ik wil jullie even laten weten dat ik dit een zeer vermakelijk topic vind en dat ik het met veel plezier lees.
Ja, ik zit hier met chips en cola alles te volgen
The Internets, I needs it..
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:44:48 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1274661
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 21:13 schreef Larissa het volgende:

[..]

Het slaat natuurlijk nergens op om te vragen of iemand oprot, omdat het toevallig jouw topic is. Het is een openbaar forum en als de reacties je niet bevallen kun je beter geen topics openen.
[..]

Hoe dan ook. Het is wel frappant dat zij dat gelijk uitlegde als "vrouwennijd". Automatisch daar maar vanuit gaan. Zij is nou zo'n vrouw waar ik al eerder in algemene bewoordingen over schreef, die er maar automatisch vanuit gaat dat andere vrouwen jaloers op haar zijn omdat ze zichzelf zo geweldig vindt. Waarom post ze anders een paar honderd foto's van zichzelf op Babes & Hunks
Ze ziet niet dat het haar arrogante houding is waardoor negatief op haar gereageerd wordt.

Heb je ook gelezen dat ik Berney quote in mijn reactie, en dat in die quote de reden van mijn verzoek duidelijk vermeld stond?? Nml. n.a.v. haar m.i. achterlijke reactie op Gellarboy. En het feit dat zij denkt te kunnen bepalen wie er wel en niet mogen reageren. Aangezien ik het topic het geopend, hoeft zij dat niet voor mij te bepalen, dus je commentaar was eerder naar haar toe op z'n plaats geweest denk ik, dus je moet mijn reactie op haar in dat kader zien, niet als iets wat ik spontaan ventileer naar haar toe, zonder enige aanleiding.

puntje 2: op mij komt Semtex niet over zoals jij haar profileert. De redenen waarom zij veel foto's van zichzelf post hoeven m.i. niets te maken hebben met jezelf geweldig vinden, daarbij wordt er ook vaak om die foto's van haar gevraagd, ik ga ze niet elke keer bekijken, maar ik stoor me er ook niet aan hoor, en ik vind haar daardoor ook niet arrogant overkomen. Ik proef toch een soort vijandigheid ik jouw post naar haar, maar ms heeft dat te maken met dingen waar ik niets van afweet?? ik oordeel op wat ik nu lees, en hoe dat op mij overkomt.

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 25-07-2001 21:48]

woensdag 25 juli 2001 @ 21:45:55 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1274666
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:42 schreef SanSan het volgende:
Senk joe Kvind het zelf ook wel geinig
pi_1274671
Ja, dat hebben mensen met leedvermaakprogramma's ook altijd, of iets als 'love test', dat ze het zo vermakelijk vinden. Chips en cola erbij, ah kijk, weer 1 die zn vriendin beduvelt, en oh, kijk eens hoe die zich voor schut zet. Ik krijg er onderbuikgevoelens van. Plaatsvervangende schaamte. `Wijvennijd` ook. Het wordt altijd zo.. persoonlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:50:52 #89
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1274687
Ik kan prima met vrouwen overweg, heb ook enkele female friends en daar is geen sprake van wijvennijd in het spel. Als vrouwen alleen op ziekelijke, genante wijze gaan afgeven op de uiterlijke kenmerken van een ander terwijl ze ongelooflijk onzeker zijn, trek ik daar heel gauw mijn conclusies uit
Als vrouwen zelfverzekerd zijn, trots zijn op zichzelf, zichzelf mooi vnden, lekker in hun vel zitten etc hebben ze het nl. absoluut niet nodig om zichzelf met een ander te vergelijken. Ik spreek uit ervaring. Toen ik mij rot voelde en onzeker was, kon ik ook al gauw jaloers worden en wijven om niks afzeiken. Ik heb alleen geleerd dat ik daar geen donder mee opschiet en dus WEL met het leren accepteren van mezelf en mijn sterke punten waarderen
Ik merk ook aan mezelf dat ik het niet meer nodig heb om vrouwen met een schuin oog aan te gapen en vals te reageren op hoe ze eruitzien. Wat MIj boeit is hoe IK mij voel en hoe IK eruitzie. DAAR baseer ik mijn zelfvertrouwen op en DAAR haal ik OA mijn zelfvertrouwen uit.
Het zou een hele verbetering zijn als vrouwen, die het nodig vinden een andere vrouw afgunstig af te zeiken, eens aan hun zelfrespect gingen werken ipv zichzelf CONSTANT te vergelijken met andere vrouwen.

En Daar heb ik wel weer genoeg mijn standpunt uitgelegd, dacht ik zo
Het deert me ook totaal niet als jullie MIJ afzeiken op mijn uiterlijk (of mijn tieten of mijn haar, 't is mij eender!), omdat ik er heel makkelijk in doorzie dat de spreker zelf ontzettend onzeker is.

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:52:34 #90
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274691
Nee, er zijn geen dingen waar je niets vanaf weet. Alleen misschien dat zij mij ten onrechte al eens een tijd geleden beschuldigde dat ik last had van "vrouwennijd" (zij had het over "kutnijd") toen ik eens in de clinch lag met een meisje. Die postte vlak daarna een foto van zichzelf. Ik zei nog dat ze knap was en WAM, die botte reactie van Semtex eronder.

In het verleden heeft ze onder De Parasiet nogal wat mensen afgezeken op hun uiterlijk.
Dat heb jij misschien niet meegekregen, maar daar lustten de honden geen brood van.
Die opmerking van vorige week was een grapje. Ineens zag ik van de week -smileys van haar onder mijn posts. Daar heb ik op gereageerd en zo ging het balletje rollen. Vervolgens vist ze deze post op. Maar ik zal haar verder wel negeren. Die lol gun ik d'r niet.

woensdag 25 juli 2001 @ 21:55:25 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1274708
Oke, Dat heb ik allemaal niet echt meegekregen behalve ms af te toe een verwijzing hier en daar..maar dat doet er nu toch niet meer toe, het is ook leuker voor de discussie denk ik om niet te verzanden in beschuldigingen over en weer
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:58:41 #92
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274719
quote:
En Daar heb ik wel weer genoeg mijn standpunt uitgelegd, dacht ik zo
Het deert me ook totaal niet als jullie MIJ afzeiken op mijn uiterlijk (of mijn tieten of mijn haar, 't is mij eender!), omdat ik er heel makkelijk in doorzie dat de spreker zelf ontzettend onzeker is.
Ik heb niemand ooit zien zeggen dat jouw haar niet mooi is. Waar haal je dat nou weer vandaan
Je tieten kan ik niet over oordelen, daar let ik niet op bij vrouwen. Jij begon ineens over vrouwen boven de 35/middelbare vrouwen () en over dat alles ging hangen dan. Hoe kom je er trouwens bij dat Berney en ik die leeftijd zouden hebben

Ik ben niet onzeker over mijn uiterlijk. Ik heb al een paar keer gezegd dat ik een gedeelte van de foto's wel mooi vind, maar daar lees je steeds voor het gemak overheen.

woensdag 25 juli 2001 @ 22:02:10 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1274734
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 21:52 schreef Larissa het volgende:
In het verleden heeft ze onder De Parasiet nogal wat mensen afgezeken op hun uiterlijk.
Dat heb jij misschien niet meegekregen, maar daar lustten de honden geen brood van.
Die opmerking van vorige week was een grapje. Ineens zag ik van de week -smileys van haar onder mijn posts. Daar heb ik op gereageerd en zo ging het balletje rollen. Vervolgens vist ze deze post op. Maar ik zal haar verder wel negeren. Die lol gun ik d'r niet.
Daar word ik nou echt zo moe van he? DEPARASIET WAS MIJN ALTER-EGO EEN JAAR GELEDEN, IK BEN VERANDERD EN IK BEN NIET MEER ZOALS TOEN.
Learn to deal with it. Het wil er echt heel moeilijk in die hersenpan van je, maar ik ben VERANDRERD. Ik heb een jaar in therapie gezeten en voel me nu PRIMA. De dingen die ik geschreven heb als DeParasiet zijn niet meer representatief voor wie ik NU ben.
Is het zo moeilijk te begrijpen????

Die -smileys waren omdat je in een rel&Psy-topic weer precies zo reageerde als voor je ban. Je was weer met iemand een zinloze offtopic discussie begonnen in een topic. Ik word daar gewoon doodmoe van. Ik had het idee: misschien is ze toch veranderd (ik gun mensen altijd het voordeel van de twijfel), maar nee hoor, je ging overal weer meteen hysterisch op in.

en nu voor de laatste keer: IK BEN NIET MEER DEPARASIET! I've changed.

En dan mij beschuldigen van een bord voor mijn kop.

en laat me nou verdomme eens met RUST, MUTS!

woensdag 25 juli 2001 @ 22:08:34 #94
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274784
Met die beschuldiging over "kutnijd" een paar maanden terug met de foto van Priscella reageerde je anders net zo als De Parasiet gereageerd zou hebben.

Je overtrokken reactie vanavond over "aantijgingen" ( ) Sinds wanneer is "getrouwd zijn" een aantijging ) en dat ik geestelijk gestoord ben zijn nou niet bepaald geestelijk gezonde reacties. Maar misschien vergis ik me daar in. Zijn al die mensen met wie jij ruzie hebt op forums gek en ben jij de enige die normaal is. Laten we het daar maar op houden, want die verwijten over en weer hebben inderdaad geen zin.

woensdag 25 juli 2001 @ 22:13:07 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1274814
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:08 schreef Larissa het volgende:
Met die beschuldiging over "wijvennijd" een paar maanden terug met de foto van Priscella reageerde je anders net zo als De Parasiet gereageerd zou hebben.

Je overtrokken reactie vanavond over "aantijgingen" ( ) Sinds wanneer is "getrouwd zijn" een aantijging ) en dat ik geestelijk gestoord ben zijn nou niet bepaald geestelijk gezonde reacties. Maar misschien vergis ik me daar in. Zijn al die mensen met wie jij ruzie hebt op forums gek en ben jij de enige die normaal is. Laten we het daar maar op houden, want die verwijten over en weer hebben inderdaad geen zin.

1) leer eens opmerkingen van mensen (zoals die over priscella) niet zo serieus te nemen
2) stop met steek-onder-water-opmerkingen over mijn relatie (IK BEN GELUKKIG VERDOMME, voor de rest zal het me geen BAL Boeien wat jij ervan vind )
3) Ik ben iemand die zegt wat hij denkt en er zijn soms mensen die dat niet aankunnen, maar ik heb ook de kracht om het met hen uit te praten of strijdbijlen te begraven. HINT HINT HINT.....

.

pi_1274819
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

tut tut tut,dame
Ikke mensen napraten hoe kom je daarbij?
je bent amper een paar maanden hiero
dat ik toevallig zelfde topic geopent heb als vleermuis?
die ik niet gezien had ....
come one
  woensdag 25 juli 2001 @ 22:15:35 #97
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274832
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

1) leer eens opmerkingen van mensen (zoals die over priscella) niet zo serieus te nemen
2) stop met steek-onder-water-opmerkingen over mijn relatie (IK BEN GELUKKIG VERDOMME, voor de rest zal het me geen BAL Boeien wat jij ervan vind )
3) Ik ben iemand die zegt wat hij denkt en er zijn soms mensen die dat niet aankunnen, maar ik heb ook de kracht om het met hen uit te praten of strijdbijlen te begraven. HINT HINT HINT.....

.

Oke, strijdbijl begraven. We agree to disagree.
pi_1274842
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 21:55 schreef Vivi het volgende:
Oke, Dat heb ik allemaal niet echt meegekregen behalve ms af te toe een verwijzing hier en daar..maar dat doet er nu toch niet meer toe, het is ook leuker voor de discussie denk ik om niet te verzanden in beschuldigingen over en weer
vivi,weet je wat
als je nu in de zoekfunctie de Parasiet invult,
komen er heleboel topics uit ,die een geweldig voorbeeld zijn,van wijvennijd
en kan je nog lachen ook
zoek maar naar topics als plaatjes/praatjes deel 1,2,3
  woensdag 25 juli 2001 @ 22:18:37 #99
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1274847
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:15 schreef Larissa het volgende:

[..]

Oke, strijdbijl begraven.

Wat lieieieieieief! Eind goed al goed.

en subtiel.
  woensdag 25 juli 2001 @ 22:19:50 #100
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1274852
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:17 schreef berney het volgende:

[..]

vivi,weet je wat
als je nu in de zoekfunctie de Parasiet invult,
komen er heleboel topics uit ,die een geweldig voorbeeld zijn,van wijvennijd
en kan je nog lachen ook
zoek maar naar topics als plaatjes/praatjes deel 1,2,3

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')