Een vrouw heeft het nu eenmaal nodig om mooi gevonden te worden door haar partner vooral op geestelijk maar ook op lichamelijk niveau. Omdat ik in dat laatste niet echt kan voldoen voor mijn partner word ik er nogal nijdig van dat hij (of is het zijn lul) naar mooie vrouwen kijkt omdat ik er nu eenmaal niet aan kan doen dat ik geen perfect lichaam heb.
En of jullie deze reactie nu dom/zielig/onzeker vinden of niet doet me niet veel.
Ik word ziek van die perfecte vormen wereld.

quote:jaja, ik koop binnenkort wel ff een wepkem :)Welke zijn goed??
Op woensdag 18 juli 2001 16:00 schreef Aneurism het volgende:
zien! moet je het waar maken ook, je hebt toch ruzie met je vriendje

quote:Die associatie is nog niet eerder gelegd bij het zien van mijn borsten
Op woensdag 18 juli 2001 18:36 schreef tantebep het volgende:[..]
ik vind het schilderij in je icoon mooier dan een paar
uitvergrote steenpuisten. (tieten dus)
Maarja, zo denk ik er over.

quote:Er mogen weer tietjes gepost worden!!!
Op woensdag 18 juli 2001 20:45 schreef Vivi het volgende:[..]
Die associatie is nog niet eerder gelegd bij het zien van mijn borsten

Wij wachten vol spanning!  

quote:En toch blijft hij bij jou....
Op woensdag 18 juli 2001 20:40 schreef freya99 het volgende:
Omdat ik in dat laatste niet echt kan voldoen voor mijn partner

quote:Luister, Ook al ben ik niet echt onzeker over mijn eigen uiterlijk..ik begrijp je wel, ik heb die gevoelens ook als mijn vriend te opzichtig naar een ander kijkt, dat heeft bij mij niets te maken met mezelf lelijk vinden o.i.d, maar zolang het bij kijken blijft kan ik er wel om lachen (en om mezelf, dat ik weer zo snel op de kast te jagen ben..) Ik word pas echt kwaad als zo'n mokkel zich op een bepaalde manier gaat gedragen, maar niet om hoe ze zich evt. kleedt, ik loop nml. ook vaak in uitdagende kleding, heb lang blond haar etc, dus waarschijnlijk als ik mezelf niet zou kennen en ik zou mezelf zien lopen zou ik mezelf ook een stom wijf vinden
Ik ken die nijd want ik voel ze zelf. Meer het gevoel t.o.v. vrouwen want in mannen zie ik geen concurrenten.
Ik wordt er inderdaad zoals hiervoor beschreven kutnijdig van als mijn partner naar een hooggerokt , laaggedecolteerd vrouwspersoon met lange manen kijkt en er dan nog een opmerking over maakt ook. En ik bedoel dan echt nijdig. Ik kan het niet hebben.Een vrouw heeft het nu eenmaal nodig om mooi gevonden te worden door haar partner vooral op geestelijk maar ook op lichamelijk niveau. Omdat ik in dat laatste niet echt kan voldoen voor mijn partner word ik er nogal nijdig van dat hij (of is het zijn lul) naar mooie vrouwen kijkt omdat ik er nu eenmaal niet aan kan doen dat ik geen perfect lichaam heb.
En of jullie deze reactie nu dom/zielig/onzeker vinden of niet doet me niet veel.

(lekker hypocriet)
 (lekker hypocriet)

quote:Ik vind je reactie niet dom of zielig of onzeker, maar vooral heel eerlijk. Het is idd heel logisch dat je graag hebt dat je partner je aantrekkelijk vind. Maar uiteindelijk gaat het erom dat je jezelf aantrekkelijk vindt, ook als je geen perfecte maten hebt. En dan is natuurlijk nog maar de vraag wat perfecte maten zijn
 Dat is mij nl. helemaal niet duidelijk. Ik zie zelden een vrouw die helemaal voldoet aan het schoonheidsideaal (ik geloof ook niet dat ik daar zelf helemaal al voldoe
 Dat is mij nl. helemaal niet duidelijk. Ik zie zelden een vrouw die helemaal voldoet aan het schoonheidsideaal (ik geloof ook niet dat ik daar zelf helemaal al voldoe  ), maar ik zie wel vaak vrouwen die er om andere redenen heel mooi of aantrekkelijk uitzien.
 ), maar ik zie wel vaak vrouwen die er om andere redenen heel mooi of aantrekkelijk uitzien. Ik begrijp op zich jouw gevoelens wel, maar ik zou het niet begrijpen als jij je 'nijd' ook daadwerkelijk uit naar die vrouwen toe. Verder vind ik het overigens heel normaal dat je man/vriend naar andere vrouwen kijkt. Ik kijk ook graag naar mooie mensen (zowel mannen als vrouwen). Dat vat ik nooit op als een afwijzing en ik ben blij dat mijn vriend dat ook niet doet, want ik zeg best vaak tegen dat ik een bepaalde man mooi/aantrekkelijk vind.

Wat is dat voor ene rotopmerking !
Misschien zitten hij en ik innerlijk iets volwassener in elkaar dan jij hé. Mensen blijven soms ook samen omdat het innerlijk klikt hé man.
Was jij niet de man die in het topic 'Wat is er beter dan seks?' zei dat maagden neuken beter was.
Do I need to say more ???

quote:Deze opmerking was niet vervelend bedoeld, alleen jij legt hem zo uit. Ik bedoelde dat het feit dat hij uiteindelijk bij jou blijft veelzeggend is.
Op woensdag 18 juli 2001 21:04 schreef freya99 het volgende:
Aernout schreef : En toch blijft hij bij jou...
Of is dat bij gebrek aan beter ?Wat is dat voor ene rotopmerking !
Tenzij het echt bij gebrek aan beter is natuurlijk.

Hij weet dat ik snel op m'n paard zit en zegt dan inderdaad dat hij mij alleen toch graag ziet (Aernout, wees een beetje duidelijker in je reacties a.u.b.) en dat ik niet zo snel mag freaken omdat ik zelf ook wel wist dat iedere man op dat terras naar haar aan het kijken was.

quote:
Op woensdag 18 juli 2001 21:04 schreef freya99 het volgende:
Aernout schreef : En toch blijft hij bij jou...
Of is dat bij gebrek aan beter ?Wat is dat voor ene rotopmerking !
Misschien zitten hij en ik innerlijk iets volwassener in elkaar dan jij hé. Mensen blijven soms ook samen omdat het innerlijk klikt hé man.Was jij niet de man die in het topic 'Wat is er beter dan seks?' zei dat maagden neuken beter was.
Do I need to say more ???
Ik heb de primeur!!  

quote:Ik geef geen voorbeeld van een standaard 'jaloers'iemand. Soms zie ik mensen kijken waarvan ik denk: "waarom zou jij in godsnaam jaloers zijn? Je ziet er beter uit dan ik!"
Op woensdag 18 juli 2001 14:32 schreef sataN het volgende:[..]
Tsjekt... Zwart haar, niet echt cup D... Dus ik ben het jaloerse typje?
Ik denk eerder dat het te maken heeft met zelfvertrouwen. Als jij volkomen op je gemak staat maakt dat niet uit of je dat doet met cup A of F, coltrui of laag decollete, je bent dan gewoon mooi.
En als er dan net een onzeker typje naast staat...

quote:mit eins.
Op woensdag 18 juli 2001 21:28 schreef Vivi het volgende:
Tja, kijken is nog wel tolerabel, als het maar niet op zo'n manier gaat dat ze hun nek bijna verrekken.
Wat trouwens ook grappig is: Loop je nietsvermoedend en onschuldig door de stad, zie je ineens dat er een vrouw je aankijkt alsof ze je het liefst neer wil bliksemen, je kent het wel, van die stippellijnen uit haar ogen, en dan kijk je ernaast, loopt daar zo'n mannetje die een beetje kwijlerig naar je kijkt, Sorry hoor mevrouw, maar IK vraag niet of die man naar me wil kijken????

quote:En met moeder de vrouw erbij, dat is nog veel erger.
Op donderdag 19 juli 2001 11:41 schreef SEMTEX het volgende:[..]
mit eins.
Nog walgelijker: mannen met kinderwagen die je nastaren

quote:Idd.
Op donderdag 19 juli 2001 14:51 schreef Kielef het volgende:[..]
En met moeder de vrouw erbij, dat is nog veel erger.
En soms is zo'n vrouw zwanger van de tweede of de derde.
Het is zo respektloos naar hun eigen vrouw toe.
Als ze nog gewoon voor een ogenblik open en eerlijk bewonderend keken, daar hebben ze tenslotte ogen voor gekregen.
Maar nee, zelfs het aan- en nastaren gaat smeuig

Ik heb nu de leeftijd, die vroeger die vrouwen hadden die zeer afkeurend naar me keken. 
En als ik zo rondkijk zie ik nog steeds dat veel oudere vrouwen kritiek hebben op het uiterlijk van jonge mooie meiden.
Ik denk dan (ik zeg maar niks meer), waar bemoeien jullie je mee.
Als een jong meisje trots op zichzelf is en dat ook laat zien, waarom niet verdomme.
Maar ook twintigjarige die kritiek hebben op 15 jarigen en 
dertig op twintig enz.
:DD zefs bij de oudere semesters is er haat en nijd. :DD
Het is inderdaad dikwijls gebrek aan zelfvertrouwen, maar ook dikwijls gewoon nijd en pure afgunst.  

quote:Jaloers op jouw "blonde" haar dat van oorsprong eigenlijk rood is?
Op woensdag 18 juli 2001 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
Krijg hier bijna dagelijks mee te maken. Het schijnt te maken te hebben met mijn blonde haar en borstomvang en voor het feit dat ik me voor die borstomvang niet schaam.

quote:Waarschijnlijk zouden hun ook wel zo goed hun haar willen kunnen verven..
Op donderdag 19 juli 2001 15:11 schreef Larissa het volgende:[..]
Jaloers op jouw "blonde" haar dat van oorsprong eigenlijk rood is?

Ach, bij mij zijn ze ook jaloers op mijn blonde haar dat van nature een aantal gradaties donkerder is...het is het hele pakketje denk ik.  

quote:Maar met natuurlijk blond haar hoef je het niet eens echt te verven om het nog mooier blond te krijgen. Dan geeft een kleurshampoo elke 2 maanden al een prachtig resultaat en heb je amper uitgroei.
Op donderdag 19 juli 2001 15:12 schreef Vivi het volgende:[..]
Waarschijnlijk zouden hun ook wel zo goed hun haar willen kunnen verven.. :

quote:Maar er zijn ook vrouwen die DENKEN dat anderen last hebben van wijvennijd. Die misschien niet jaloers zijn op het uiterlijk van de vrouw in kwestie maar zich storen aan haar arrogante houding.
Ach, bij mij zijn ze ook jaloers op mijn blonde haar dat van nature een aantal gradaties donkerder is...het is het hele pakketje denk ik.

En moet zeggen dat ik mij erg goed kan vinden in jouw mening zeg....
Ben zelf meisje (supermeisje zelfs !) maar snap vrouwen ook niet. Het gaat vaak van": "ik dacht dat jij dacht dat ik had gezegd ten ?? dat ik dacht ....etc etc"
Vrouwen hebben volgens mij meer de neiging om het persoonlijk op te vatten. Dus niet situatie-gebonden maar persoons-gebonden. Tenminste daar loop ik nogal eens tegen aan en aangezien ik nogal direct kan zijn... 
Maar ik moet ook weer toegeven dat de mening van een vrouw voor mij wel zwaarder weegt. Als een man een complimentje geeft of een vrouw, dan is die van de vrouw meer waard op de een of andere manier.

quote:misschien is die ene mooie vrouw wat beter in vriendschappen maken & onderhouden? (dan de andere he). 't is maar 'n gooi hoor.
Op donderdag 19 juli 2001 15:18 schreef Larissa het volgende:
Maar er zijn ook vrouwen die DENKEN dat anderen last hebben van wijvennijd. Die misschien niet jaloers zijn op het uiterlijk van de vrouw in kwestie maar zich storen aan haar arrogante houding.
Hoe verklaar je anders dat de ene mooie vrouw massa's vriendinnen heeft en de andere door vrouwen gehaat wordt?
oja en verder begin ik automatisch 'n Joop Visser liedje te neuriën sinds ik dit topic aan 't lezen ben: "Alles leidt tot 1 conclusie. Vrouwen krijgen altijd ruzie."  

quote:Werkt het bij supermeisjes weer anders? Niet te ingewikkeld maken hoor
Op donderdag 19 juli 2001 22:49 schreef supergirl het volgende:
Ben zelf meisje (supermeisje zelfs !) maar snap vrouwen ook niet. Het gaat vaak van": "ik dacht dat jij dacht dat ik had gezegd ten ?? dat ik dacht ....etc etc"

quote:Ik vind dit een goede conclusie. Als je het zo bekijkt lijkt het daar zeker op neer te komen. En het speelt heel duidelijk ook tussen man en vrouw. (en niet alleen bij de kift tussen vrouwen
Vrouwen hebben volgens mij meer de neiging om het persoonlijk op te vatten. Dus niet situatie-gebonden maar persoons-gebonden.
 )
)quote:Kan ik me wel voorstellen. Bij een man hoort het denk ik bij de hoffelijkheid die we dan zouden moeten hebben en die niet zoveel moeite kost maar vaak ook niet zoveel inhoud heeft. Tussen vrouwen ga je al snel onderling vergelijken en dan is een compliment minder snel gemaakt.
Maar ik moet ook weer toegeven dat de mening van een vrouw voor mij wel zwaarder weegt. Als een man een complimentje geeft of een vrouw, dan is die van de vrouw meer waard op de een of andere manier.

quote:Dit vindt ik idd een interessant punt, nml. omdat het ook zo schijnt te zijn dat er een bepaald soort "schoonheid" kan zijn die door andere vrouwen heel erg gewaardeerd en onderkent kan worden, en een bepaald soort "schoonheid" die meer door mannen gewaardeerd wordt, en waar vrouwen vaak op af geven..die soort schoonheid roept meer agressie op om de een of andere reden. Volgens mij heeft het te maken met een meer sexueel-agressieve uitstraling die die vrouwen hebben, terwijl de niet bedreigende schoonheid wel mooi kan zijn maar minder sexy oid.
Op donderdag 19 juli 2001 15:18 schreef Larissa het volgende:[..]
Maar er zijn ook vrouwen die DENKEN dat anderen last hebben van wijvennijd. Die misschien niet jaloers zijn op het uiterlijk van de vrouw in kwestie maar zich storen aan haar arrogante houding.
Hoe verklaar je anders dat de ene mooie vrouw massa's vriendinnen heeft en de andere door vrouwen gehaat wordt?
(ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is  )
)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |