Hmmm....ik had jouw post anders begrepen...nl. als er niemand meer bood dat je dan uiteindelijk toch akkoord ging met 20 Euro....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:48 schreef tummeke het volgende:
Heel even is nu dus al lang voorbij
Heb elke keer even gekeken, maar fok bleef lang offline..
Anyway, voor 30 euro mag je de boxen nog steeds op komen halen
Nouja, voor die 5 euro ga ik niet moeilijk lopen doen..quote:Op zondag 29 februari 2004 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....ik had jouw post anders begrepen...nl. als er niemand meer bood dat je dan uiteindelijk toch akkoord ging met 20 Euro....
Wat vind je ervan als we het verschil delen ? 25 Euro dus....
Dat vind ik te weinigquote:Op zondag 29 februari 2004 23:33 schreef Justme33 het volgende:
ik bied 50 eurie;s voor je t68I
Thnx m8quote:Op zondag 29 februari 2004 23:28 schreef tummeke het volgende:
[..]
En neptunes, ik zal deze week even een paar foto's van de terreinwagen voor je maken..
Zou je dan even je adres willen mailen ? (en wanneer het jou 't beste schikt)quote:Op zondag 29 februari 2004 23:28 schreef tummeke het volgende:
Nouja, voor die 5 euro ga ik niet moeilijk lopen doen..Je mag ze op komen halen voor dat geld als je wilt..
Email is teejay (at) hccnet.nlquote:Op maandag 1 maart 2004 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou je dan even je adres willen mailen ? (en wanneer het jou 't beste schikt)
Je E-mail adres staat niet in je profiel...
waar dacht jij aan dan? hijs niet zo duur meer in de winkel heb ik gezien, mijn laatste bod is 65¤ EX. verzendkosten.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:27 schreef tummeke het volgende:
[..]
Dat vind ik te weinig
Hij is inderdaad niet zo duur meer in de winkel.. Maar op 2ehands ed gaat ie toch nog weg voor 75/100 euro.. Aangezien deze echt intern brand new is, en hij verder nog origneel in doos met bon en alles zit is ie dat bedrag ook weg ongeveer waard..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:19 schreef Justme33 het volgende:
[..]
waar dacht jij aan dan? hijs niet zo duur meer in de winkel heb ik gezien, mijn laatste bod is 65¤ EX. verzendkosten.
Waarde van de impreza ligt zoals gezegd rond de 200 euro, aangezien zender en servo en alles erbij zit, incl nog wat liters benzine.. Ik wil er ook echt een dergelijk bedrag voor vangen, aangezien ik het anders zonde vind om dat leuke speeltje weg te doen..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:29 schreef seninha het volgende:
Heb twee vragen,
Ten eerste: hoeveel wil je minimaal voor de Impreze vangen??
en ten tweede:
Zou je voor me willen kijken wat voor waardes er op de voeding van het stuurwiel staat.
Ik heb namelijk de zelfde stuurtje, alleen de voeding is kwijt geraakt tijdens de verhuizing![]()
* Neptunes wil tofo'squote:Op donderdag 4 maart 2004 17:15 schreef tummeke het volgende:
Even weer onder de aandacht brengen.. Er is nog genoeg te koop!
k*t sorry.. Is niks van gekomen vandeweek.. Beetje erg ingenomen door school vandeweek..quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:24 schreef Neptunes het volgende:
[..]
[me=Neptunes]wil tofo's[/me]
* Neptunes trap geeft (tegen topic hoor, niet tegen jouwquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:44 schreef tummeke het volgende:
[..]
k*t sorry.. Is niks van gekomen vandeweek.. Beetje erg ingenomen door school vandeweek..
Zal ze zo snel mogelijk nog voor je maken..
En de Koptelefoon is er nog.. Hoogste bod is geloof ik 15 euro excl verzendkosten.
Heb net even de foto's gemaakt voor je..quote:Op zondag 7 maart 2004 11:52 schreef Neptunes het volgende:
[..]
* Neptunes trap geeft (tegen topic hoor, niet tegen jouw)
Doe rustig aan
er was 20 excl geboden.. dan zit je er dus net onder..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:08 schreef ElPatrico2002 het volgende:
Hey deze topic was ik kwijt!
die stuur, hoeveel is er geboden dan...ik krijg het niet gevonden.
Ik bied dan 25 euro inc.
Vandaag red ik niet meer.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:29 schreef ElPatrico2002 het volgende:
als jij hem vandaag nog op de bus doet hebben we een deal
serieus
Hee thnxquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:12 schreef tummeke het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 7 maart 2004 11:52 schreef Neptunes het volgende:
[..]
* Neptunes trap geeft (tegen topic hoor, niet tegen jouw)
Doe rustig aan</div></blockquote> Heb net even de foto's gemaakt voor je..
[afbeelding]
meer op http://home.hccnet.nl/wa.jansen/auto/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |