Ben de laatste tijd paar keer met een ex-klasgenootje uitgeweest en dat was best gezellig zegmaar...
Nou vroeg ze me net op MSN of ze post van me had...dus ik vermoedde dat het om een valentijnskaart ging. Dat bleek zo te zijn en ze was er hartstikke blij mee.
Probleem is...ik heb die hele kaart niet verstuurd dus hij is van een ander. Ik hoop er eigenlijk wel op deze manier achter te komen hoe ze over me denkt, dus ik heb het niet ontkent, maar ook niet toegegeven. Citaat:
Zij: je gaat toch niet vertellen dat hij niet van jou is he!!
Ik: Hehe, ben je er een beetje blij mee?
Eeeuh iemand nu nog tips?
En een beetje serieus graag
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:54 schreef DJ_Fritz het volgende:
Eeeuh ja, vraag me af of dit hier goed staat, maarja.Ben de laatste tijd paar keer met een ex-klasgenootje uitgeweest en dat was best gezellig zegmaar...
Nou vroeg ze me net op MSN of ze post van me had...dus ik vermoedde dat het om een valentijnskaart ging. Dat bleek zo te zijn en ze was er hartstikke blij mee.
Probleem is...ik heb die hele kaart niet verstuurd dus hij is van een ander.Ik hoop er eigenlijk wel op deze manier achter te komen hoe ze over me denkt, dus ik heb het niet ontkent, maar ook niet toegegeven. Citaat:
Zij: je gaat toch niet vertellen dat hij niet van jou is he!!
Ik: Hehe, ben je er een beetje blij mee?Eeeuh iemand nu nog tips?
En een beetje serieus graag
wat ben JIJ lui dat je zelf geen kaart hebt gestuurd...Als het wat wordt met 'r dan bel je maar..dan zorg ik wel dat ze bevrucht raakt. ( hoef je dat ook niet zelf te doen )
Als ze dan vraagt hoezo, of ze gaat er op 1 of andere manier op verder dan weet je genoeg, dan heeft ze intresse, geloof me maar.
Ik zou wel gewoon eerlijk zeggen dat die kaart niet van jou was, beetje zonde als er iets verpest wordt omdat dat achteraf alsnog uitkomt.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:02 schreef anna85 het volgende:
ze is je aan het testen!
Sowieso, jongen, kom op... Ben een vent en take your losses. Iemand anders was je gewoon voor, tis laag om daar dan mee te gaan pronken (ook al geef je het niet letterlijk toe, tis wel de strekking "tot het tegendeel bewezen is").
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:03 schreef _Administr8or_ het volgende:
ze doet net alsof ze een kaart heeft gehad!
quote:Hoezo, 't is toch niet zo dat ze dan maar met die jongen gaat die haar een kaart heeft gestuurd?
Op woensdag 18 februari 2004 16:03 schreef QOnline het volgende:Ben een vent en take your losses. Iemand anders was je gewoon voor,
Lijkt mij een beetje een raar criterium...
Wat Neogenic eik zegt is beter
[Dit bericht is gewijzigd door godard_k op 18-02-2004 16:06]
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:03 schreef _Administr8or_ het volgende:
ze doet net alsof ze een kaart heeft gehad!
Ze is gewoon benieuwd of jij daarover gaat liegen
quote:Precies dit komt het dichtste in de buurt
Op woensdag 18 februari 2004 16:03 schreef Angeles het volgende:
Ach, je weet nou toch dat ze je leuk vindt. Dan kan je toch ook gewoon ervoor uitkomen dat jij haar ook leuk vindt.Ik zou wel gewoon eerlijk zeggen dat die kaart niet van jou was, beetje zonde als er iets verpest wordt omdat dat achteraf alsnog uitkomt.
quote:FF lezen doet wonderen. Bovendien ben ik niet lui, ik ben gewoon tegen dat soort commerciele dingen...
Op woensdag 18 februari 2004 16:00 schreef jpg97 het volgende:[..]
beetje pronken met andermans veren
wat ben JIJ lui dat je zelf geen kaart hebt gestuurd...Als het wat wordt met 'r dan bel je maar..dan zorg ik wel dat ze bevrucht raakt. ( hoef je dat ook niet zelf te doen )
quote:Je bent al een paar keer met haar uitgeweest en dat was gezellig, ze heeft een kaart gekregen waarvan ze dacht dat die van jou was en daar was ze blij mee (het lijkt mij niet dat je heel blij bent met een kaart van iemand die je helemaal niet ziet zitten... dan ga je daar zeker niet naar vragen denk ik, hooguit om te zeggen dat het niet wederzijds is).
Op woensdag 18 februari 2004 16:05 schreef DJ_Fritz het volgende:Precies dit komt het dichtste in de buurt
maar een probleem, ik weet dus niet of ze me leuk vind, of dat ze liever had gehoopt dat ie van iemand anders is (wat ie dus ook is
)daar moet ik nog ff achter komen
Lijken mij wel tekenen dat ze jou ziet zitten.
quote:je bent een paar keer met haar uitgeweest, work on your people skills dan, als je dan nog geen hints hebt gezien, en anders, wat heb je te verliezen, tis een oud klasgenootje, tis nie zo alsof je haar nog moet zien ofso
Op woensdag 18 februari 2004 16:05 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Precies dit komt het dichtste in de buurt
maar een probleem, ik weet dus niet of ze me leuk vind, of dat ze liever had gehoopt dat ie van iemand anders is (wat ie dus ook is
)daar moet ik nog ff achter komen
(edit: verkeerd woord getypt )
[Dit bericht is gewijzigd door godard_k op 18-02-2004 16:09]
quote:Oke helemaal gelijk in op een ding na... ik weet dus niet of ze er echt blij mee is, het gesprek was net wat kortaf, en ze was blij dat ze uberhaupt een kaartje had.
Op woensdag 18 februari 2004 16:08 schreef Angeles het volgende:[..]
Je bent al een paar keer met haar uitgeweest en dat was gezellig, ze heeft een kaart gekregen waarvan ze dacht dat die van jou was en daar was ze blij mee (het lijkt mij niet dat je heel blij bent met een kaart van iemand die je helemaal niet ziet zitten... dan ga je daar zeker niet naar vragen denk ik, hooguit om te zeggen dat het niet wederzijds is).
Lijken mij wel tekenen dat ze jou ziet zitten.
EDIT: als ik denk dat ene Miepie mij een kaart heeft gestuurd wil dat nog niet zeggen dat ik Miepie ook leuk vind.
quote:Dat trouwens sowieso niet, want ik heb er niet over gelogen, ik heb niet toegegeven
Op woensdag 18 februari 2004 16:01 schreef crash_bandicoot het volgende:
En als ze erachter komt,ben je zowiezo de lul
quote:Ja, maar toch, dat ze er zo naar vraagt en zegt: zeg niet dat het van een ander is, enzo...
Op woensdag 18 februari 2004 16:10 schreef DJ_Fritz het volgende:EDIT: als ik denk dat ene Miepie mij een kaart heeft gestuurd wil dat nog niet zeggen dat ik Miepie ook leuk vind.
Joh, pak je kans gewoon en zeg dat je haar leuk vindt. Het is een ex-klasgenootje, als het op niets uitdraait is het niet zo dat je haar nog elke dag onder ogen moet komen, toch?
quote:Valt onder het kopje "wie zwijgt, stemt toe". Plus, als zij jou er mee confronteert, en jij zegt "ja, maar lees de log maar na, ik gaf het niet toe, maar ik ontkende het ook niet", dat komt allesbehalve vertrouwenwekkend en geloofwaardig over. Maja, jouw keus
Op woensdag 18 februari 2004 16:12 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Dat trouwens sowieso niet, want ik heb er niet over gelogen, ik heb niet toegegeven
quote:Klein zetje in de rug had ik nog wel nodig... tis niet zo dat ik haar dagelijks moet zien ofzo. Had er nu ook een jaar niet gezien denk ik
Op woensdag 18 februari 2004 16:18 schreef Angeles het volgende:[..]
Ja, maar toch, dat ze er zo naar vraagt en zegt: zeg niet dat het van een ander is, enzo...
Joh, pak je kans gewoon en zeg dat je haar leuk vindt. Het is een ex-klasgenootje, als het op niets uitdraait is het niet zo dat je haar nog elke dag onder ogen moet komen, toch?
quote:Daar zit ook wat in, maar als het dan eenmaal iets is geworden geef ik natuurlijk wel toe dat die kaart niet van mij kwam en dat ik gewoon erg benieuwd was naar wat ze van me vond... Logisch toch?
Op woensdag 18 februari 2004 16:19 schreef QOnline het volgende:[..]
Valt onder het kopje "wie zwijgt, stemt toe". Plus, als zij jou er mee confronteert, en jij zegt "ja, maar lees de log maar na, ik gaf het niet toe, maar ik ontkende het ook niet", dat komt allesbehalve vertrouwenwekkend en geloofwaardig over. Maja, jouw keus
quote:En ik hoop al de hele tijd dat dit inderdaad niet zo is
Op woensdag 18 februari 2004 16:22 schreef _Denker het volgende:
Ze is kats aan het faken. Eigenlijk heeft ze geen kaart gehad, maar kijkt ze of jij haar leuk vindt. En nu zeg je eigenlijk (niet direct) dat je een kaartje hebt gestuurd.
quote:Kats?
Op woensdag 18 februari 2004 16:22 schreef _Denker het volgende:
Ze is kats aan het faken. Eigenlijk heeft ze geen kaart gehad, maar kijkt ze of jij haar leuk vindt. En nu zeg je eigenlijk (niet direct) dat je een kaartje hebt gestuurd.
Vertel haar nu gewoon wat je van haar vindt, ben je klaar.
Kom jij uit nijkerk ofzo?
(offtopic: hey buur, vr'veen hier )
quote:Als het ff kan wil ik dat moment voorblijven inderdaad
Op woensdag 18 februari 2004 17:21 schreef CoolyBoy het volgende:
Ik zou het gewoon zeggen, want de kans is ook dat de ander haar vraagt of ze zijn kaart nog heeft ontvangen
quote:Niet meer liegen. Vind het echt een kutstreek om op die manier haafr om de tuin te halen. En ja, dat is serieus
Op woensdag 18 februari 2004 15:54 schreef DJ_Fritz het volgende:Eeeuh iemand nu nog tips?
quote:Nee weet ik lees ff goed, ik heb niets gelogen...
Op woensdag 18 februari 2004 19:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:[..]
Niet meer liegen. Vind het echt een kutstreek om op die manier haafr om de tuin te halen. En ja, dat is serieus
quote:Volgens de letter niet nee, maar ik ben het met Jerommeke.nl eens dat het een minne streek is.
Op woensdag 18 februari 2004 19:18 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Nee weet ik lees ff goed, ik heb niets gelogen...
quote:Uit die post blijkt tegenover mij dat je suggereert dat jij de kaart hebt gestuurd aan haar, terwijl dit niet zo is. Als dat niet zo is, dan neem ik m'n woorden terug.
Op woensdag 18 februari 2004 19:18 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Nee weet ik lees ff goed, ik heb niets gelogen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |