Heeft iemand dezelfde tic?
quote:Nee, wij zijn normaal en lui
Op woensdag 18 februari 2004 14:39 schreef I.z.g.st het volgende:
Als ik thuis ben, en ik ga naar mn kamer. Mijn kamer is op zolder dus ik moet 2 trappen omhoog. Dan ren ik altijd de trap op. de overloop op de 1e verdieping loop ik gewoon normaal maar als ik de 2e trap pak ren ik altijd naar boven.
Ook met naar beneden gaan, dit doe ik ook altijd snel.
Ik loop nooit gewoon rustig de trap op of af...Heeft iemand dezelfde tic?
quote:Nu ik erover nadenk is dat eigenlijk ook mijn enigste vorm van lichaamsbeweging.
Op woensdag 18 februari 2004 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik.
Het is dan ook de enige vorm van lichaamsbeweging dat ik in m'n luie bestaan heb
Maar ik loop altijd al snel.
En niemand hoort me ook thuiskomen als ik om uurtje of 2 de trap op kom gestormd
quote:Hehe ja dat laatste spring ik ook altijd, met een jhalve draai erbij zodat je precies goed uitkomt.
Op woensdag 18 februari 2004 14:55 schreef godard_k het volgende:
ja, duh
waarom niet, ik sla de erste 3 a 4 treden over, en dan met 2 treden tegelijk omhoog, en omlaag spring ik het hele eind als ik er zin in heb, en als omlaag met 2 treden per keer, kan nog best leuk zijn, als ik van boven naar onder moet of anderzom, dan zijn dat zo een 4 trappen, bij elkaar zo een 50 treden
quote:Ik daal ook altijd met twee treden tegelijk neer.
Op woensdag 18 februari 2004 14:41 schreef Dagonet het volgende:
Trap op met twee treden tegelijk, trap af gaat sneller; maar rennen? Nah, zo'n haast heb ik nooit
Op een station had ik eens haast, dus ik ren met twee treden tegelijk de trap af, dan kijkt men je dus al raar aan...
quote:OMFG!~
Op woensdag 18 februari 2004 14:39 schreef I.z.g.st het volgende:
Als ik thuis ben, en ik ga naar mn kamer. Mijn kamer is op zolder dus ik moet 2 trappen omhoog. Dan ren ik altijd de trap op. de overloop op de 1e verdieping loop ik gewoon normaal maar als ik de 2e trap pak ren ik altijd naar boven.
Ook met naar beneden gaan, dit doe ik ook altijd snel.
Ik loop nooit gewoon rustig de trap op of af...Heeft iemand dezelfde tic?
Damn, ik ben niet de enige
Naar beneden ging een stuk sneller.
Halvere de leuning vastpakken en dan naar beneden laten vallen.
De bewoners keken me wel wat vreemd aan.
quote:Mja, m'n zusje laat zich vaak gecontroleerd van de trap afvallen...
Op woensdag 18 februari 2004 18:18 schreef Biancavia het volgende:
Ja, mijn moeder. Hoogst irritant.
Kabaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |