abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17284926
Als ik thuis ben, en ik ga naar mn kamer. Mijn kamer is op zolder dus ik moet 2 trappen omhoog. Dan ren ik altijd de trap op. de overloop op de 1e verdieping loop ik gewoon normaal maar als ik de 2e trap pak ren ik altijd naar boven.
Ook met naar beneden gaan, dit doe ik ook altijd snel.
Ik loop nooit gewoon rustig de trap op of af...

Heeft iemand dezelfde tic?

pi_17284954
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:39 schreef I.z.g.st het volgende:
Als ik thuis ben, en ik ga naar mn kamer. Mijn kamer is op zolder dus ik moet 2 trappen omhoog. Dan ren ik altijd de trap op. de overloop op de 1e verdieping loop ik gewoon normaal maar als ik de 2e trap pak ren ik altijd naar boven.

Nee, wij zijn normaal en lui
Backpacken in Australië? Kijk dan op www.gtba.nl
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:41:54 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17284989
Trap op met twee treden tegelijk, trap af gaat sneller; maar rennen? Nah, zo'n haast heb ik nooit
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_17285013
Ik.
Het is dan ook de enige vorm van lichaamsbeweging dat ik in m'n luie bestaan heb
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_17285032
Jouw buren zullen blij zijn met die stormloop van jou...
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_17285061
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik.
Het is dan ook de enige vorm van lichaamsbeweging dat ik in m'n luie bestaan heb
Nu ik erover nadenk is dat eigenlijk ook mijn enigste vorm van lichaamsbeweging.
pi_17285146
jah heb ik ook altijd.

Maar ik loop altijd al snel.
En niemand hoort me ook thuiskomen als ik om uurtje of 2 de trap op kom gestormd

Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_17285222
iki ren altijd op m'n handen de trap op, naar beneden loop ik wel normaal en rustig.
pi_17285243
ik ren thuis ook altijd heel snel de trap op en af
pi_17285310
ja, duh
waarom niet, ik sla de erste 3 a 4 treden over, en dan met 2 treden tegelijk omhoog, en omlaag spring ik het hele eind als ik er zin in heb, en als omlaag met 2 treden per keer , kan nog best leuk zijn, als ik van boven naar onder moet of anderzom, dan zijn dat zo een 4 trappen, bij elkaar zo een 50 treden
pi_17288036
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:55 schreef godard_k het volgende:
ja, duh
waarom niet, ik sla de erste 3 a 4 treden over, en dan met 2 treden tegelijk omhoog, en omlaag spring ik het hele eind als ik er zin in heb, en als omlaag met 2 treden per keer , kan nog best leuk zijn, als ik van boven naar onder moet of anderzom, dan zijn dat zo een 4 trappen, bij elkaar zo een 50 treden
Hehe ja dat laatste spring ik ook altijd, met een jhalve draai erbij zodat je precies goed uitkomt.
pi_17289363
Haha dit is eigenlijk precies wat ik zelf ook altijd doe Maar 1 trap maar ik ren em altijd op en af.
pi_17289569
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:41 schreef Dagonet het volgende:
Trap op met twee treden tegelijk, trap af gaat sneller; maar rennen? Nah, zo'n haast heb ik nooit
Ik daal ook altijd met twee treden tegelijk neer.
(behalve als ik een kopje koffie bij me heb)

Op een station had ik eens haast, dus ik ren met twee treden tegelijk de trap af, dan kijkt men je dus al raar aan...

woensdag 18 februari 2004 @ 17:45:33 #14
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_17289979
Ja, nu je het zegt betrap ik mezelf erop dat ik het ook wel eens doe.
Ik woon in een flat en moet 3 trappen op en doe dat dus vaak rennend, springend en met 2 tegelijk.
Alleen als ik op m'n pantoffels naar beneden ga pas ik extra op.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_17290375
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:39 schreef I.z.g.st het volgende:

OMFG!~
ik dacht dat ik de enige was, alleen de overloop ren ik ook nog af en toe, ik Loop NOOIT! op een trap, altijd ren ik, tenzij ik op visite ben....

Damn, ik ben niet de enige

woensdag 18 februari 2004 @ 18:14:33 #16
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_17290706
Ik ren meestal de trap op met twee treden tegelijk. Dat kan nu niet meer want ik heb MS(niet slaan ) en nu een schub. Ik heb een gevoelstoornis in mijn linkerbeen en kan dus nu de trap niet oprennen zonder dat ik op mijn bek ga... Hopen maar dat het snel weer beter wordt
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_17290787
Laatst ( paar maand geleden), moest ik een kentekenplaat bezorgen op de 11de verdieping van een bejaardenflat.
Sportief als ik was ging ik dus in hoog tempo naar boven, maar rond de 10de etage was ik zo buiten adem dat ik maaar rustig verder liep.
Het waren van die halve etage trappen, dus 2 gedeelten per etage.

Naar beneden ging een stuk sneller.
Halvere de leuning vastpakken en dan naar beneden laten vallen.
De bewoners keken me wel wat vreemd aan.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_17290805
Ja, mijn moeder. Hoogst irritant.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17290864
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:18 schreef Biancavia het volgende:
Ja, mijn moeder. Hoogst irritant.
Mja, m'n zusje laat zich vaak gecontroleerd van de trap afvallen...

Kabaal!

pi_17291358
Ik ren ook altijd de trap af thuis.. Op school wel rustig..
  woensdag 18 februari 2004 @ 19:14:12 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_17292189
Altijd rustig...tenzij ik haast heb (duh?)
pi_17317756
nee, ik loop altijd heel rustig de trap op/af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')