abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2004 @ 13:53:24 #1
77477 Revolgeon
Ik ben het maar..
pi_17283740
Me pa en ma zijn in april 25 jaar getrouwd.. reden voor een feestje (en nee jullie zijn allemaal niet uitgenodigd). Nu is het min of meer een gewoonte in onze familie en naar ik weet in meerdere familie's om een stukje toneel / liedje of wat dan ook te doen op het feest om de avond nog wat meer op te fleuren.. Zo is er het bekende ABC.. de a is van auto. die rijdt mijn vader graag.. etc je kent het wel..

Ik wil echter niet een standaard ABC'tje of wat dan ook.. dus vandaar de vraag wat mensen hier al ooit hebben gedaan of dat ze maybe andere ideen hebben die leuk zijn om verder uit te werken

Gr Revolgeon

ps. als er ook nog tips zijn mbt het geven van een cadeau.. op dit moment denk ik aan een weekendje weg dan post ze ook maar hier

pi_17283929
Als ik niet uitgenodigd ben, ga ik ook niet voor je nadenken!
Never argue with idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
pi_17283972
Ik heb samen met mijn broer en zus het spel wie ben ik gedaan. 1 persoon is de presentatrice en de andere 2 zijn de kandidaten(ron en andre).Ron en Andre moeten raden wie ze zijn(je vader en moeder) en zo kun je verschillende dingen over je vader en moeder als hint vertellen. Het is niet zoveel werk maar toch erg leuk.
pi_17284163
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:53 schreef Revolgeon het volgende:
(en nee jullie zijn allemaal niet uitgenodigd).
Dus toch wel ?
pi_17284220
of alle 26 ex vriend(innen) van je ouders achterhalen zorgen dat ze er zijn, en dan bij eidere letter er eentje binnen laten komen.
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:13:01 #6
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_17284278
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:10 schreef JochemKnoops het volgende:
of alle 26 ex vriend(innen) van je ouders achterhalen zorgen dat ze er zijn, en dan bij eidere letter er eentje binnen laten komen.
De A is van Andrea die neukte hij graag....

Met de garantie dat je voor het 26 jarig huwelijk niets meer hoeft te bedenken!

[Dit bericht is gewijzigd door mynick op 18-02-2004 14:13]

Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:19:19 #7
84149 Bobby_Generic
Bobby's Worlddddd !!!!
pi_17284412
ooooh lol !!
mijn ouders zijn in juni 25 jaar getrouwd !
moet ook nog wat bedenken

het allerleukste is is dat ik zelf in juni 18 word me vader word in juli 50 en me moeder de februari erop 50 dat worden dus flink wat feesten dit jaar !!

maar eum ik had een abc in gedachten en wat ik van me familie ga afkijken

een paar foto's opzoeken in powerpoint zetten *foto's met een verhaal uiteraard*
en dan oude herrineringen ophalen *trouwfoto's ed.*

ik moet nog maar eens verder zoeken

ik wil ze ook nog wel ff flink voor lul zetten uiteraard !!

dus ik moet nog maar eens even nadenken

Float Like A Butterfly Sting Like A Bee
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:28:56 #8
77477 Revolgeon
Ik ben het maar..
pi_17284691
hey.. laat maar weten als je nog watleuks hebt verzonne.. ik ben ook driftig aan het bedenken..

kzit te denken om een dagje uit hun leven na te spelen en dan alles lekker te overdrijven..

btw ook bedankt voor alle flauwe reacties daar hebben we weer wat aan he

pi_17284719
Een cadeaubon voor de parenclub
is erg origineel

En anders, een weekendje weg ofzo.

pi_17284745
Of een sketsch die je met 2 man doet waar je broek om je armen doet zodat je een liliputter lijkt.. Ik kan het helaas niet beter verwoorden en weet niet hoe dat heet. Maar dat is wel lachen.
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:53:25 #11
43920 Yakko
De tal palo, tal astilla
pi_17291587
Wij hadden een feest geregeld in een groot paviljoen bij ons in de stad, veel mensen uitgenodigd en iedereen een (al dan niet cryptische) omschrijving van zichzelf op een kaartje laten schrijven. (ik had bijv. “Ademnood“, omdat mijn vriendinnetje toen Linda heette en Linda, Roos en Jessica toen net helemaal hot waren met dat liedje en bijv. een maat van mij had “4 liter cola“ omdat ie bij ons thuis altijd zoveel cola dronk, dat soort omschrijvingen)

Kaartjes op een hoop, showmaster pakte dan een van de kaartjes en mijn ouders moesten dan raden wie die persoon was en diegene moest dan naar voren komen met z“n kadootje... Was wel erg leuk! En verder natuurlijk gewoon groot feest veel hapjes, drankjes en laat iedereen die wil maar gewoon wat vertellen ofzo!

Trouwens wel een limiet daarvoor afspreken, want mijn praatgrage tante die bleef maar doorgaan en die moesten we echt de microfoon afpakken, anders zaten we daar nu nog!

La mejor universidad es la de la vida...
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:46:32 #12
77477 Revolgeon
Ik ben het maar..
pi_17312082
he Yakko, thnx! dit is wel cool want dit valt namelijk wel te combineren met andere dingen. Verder nog mensen serieuze ideeen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')