Ik wil echter niet een standaard ABC'tje of wat dan ook.. dus vandaar de vraag wat mensen hier al ooit hebben gedaan of dat ze maybe andere ideen hebben die leuk zijn om verder uit te werken
Gr Revolgeon
ps. als er ook nog tips zijn mbt het geven van een cadeau.. op dit moment denk ik aan een weekendje weg dan post ze ook maar hier
quote:Dus toch wel ?
Op woensdag 18 februari 2004 13:53 schreef Revolgeon het volgende:
(en nee jullie zijn allemaal niet uitgenodigd).
quote:De A is van Andrea die neukte hij graag....
Op woensdag 18 februari 2004 14:10 schreef JochemKnoops het volgende:
of alle 26 ex vriend(innen) van je ouders achterhalen zorgen dat ze er zijn, en dan bij eidere letter er eentje binnen laten komen.
Met de garantie dat je voor het 26 jarig huwelijk niets meer hoeft te bedenken!
[Dit bericht is gewijzigd door mynick op 18-02-2004 14:13]
het allerleukste is is dat ik zelf in juni 18 word me vader word in juli 50 en me moeder de februari erop 50 dat worden dus flink wat feesten dit jaar !!
maar eum ik had een abc in gedachten en wat ik van me familie ga afkijken
een paar foto's opzoeken in powerpoint zetten *foto's met een verhaal uiteraard*
en dan oude herrineringen ophalen *trouwfoto's ed.*
ik moet nog maar eens verder zoeken
ik wil ze ook nog wel ff flink voor lul zetten uiteraard !!
dus ik moet nog maar eens even nadenken
kzit te denken om een dagje uit hun leven na te spelen en dan alles lekker te overdrijven..
btw ook bedankt voor alle flauwe reacties daar hebben we weer wat aan he
Kaartjes op een hoop, showmaster pakte dan een van de kaartjes en mijn ouders moesten dan raden wie die persoon was en diegene moest dan naar voren komen met z“n kadootje... Was wel erg leuk! En verder natuurlijk gewoon groot feest veel hapjes, drankjes en laat iedereen die wil maar gewoon wat vertellen ofzo!
Trouwens wel een limiet daarvoor afspreken, want mijn praatgrage tante die bleef maar doorgaan en die moesten we echt de microfoon afpakken, anders zaten we daar nu nog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |