abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:24:30 #126
19194 Oversight
◢◤
pi_17310057
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 06:06 schreef Ype het volgende:
Leuk haattopic trouwens.
we zijn je graag van dienst !
◢◤
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:26:04 #127
19194 Oversight
◢◤
pi_17310101
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 23:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lig helemaal dubbel maar fijn dat die pipo ziet wat hij is en er eerlijk voor uit komt

is toch sportief van hem,.... en dat voor een moslim
◢◤
  donderdag 19 februari 2004 @ 12:26:29 #128
19194 Oversight
◢◤
pi_17310111
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:03 schreef Mariel het volgende:

[..]

http://www.answering-christianity.com/que3.htm

Nog meer interessant nieuws.

je blijft lachen.....
◢◤
pi_17310144
quote:

[..]

lig helemaal dubbel maar fijn dat die pipo ziet wat hij is en er eerlijk voor uit komt

Kan je ook nog normaal Nederlands posten? Ik snap geen reet van wat je post. Ik postte namelijk een feit, geen mening of visie. Maar Oversight, je hebt je echt belachelijk gemaakt met die bron.
Allah Al Watan Al Malik
pi_17310162
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:26 schreef Oversight het volgende:

[..]

je blijft lachen.....

Er is naast de Islamitische en Christelijke versie ook nog een Joodse versie van de site, kan je leuk alle religies bashen!
Allah Al Watan Al Malik
pi_17310223
quote:

[..]

Ik begrijp nu wat je bedoelt, alleen zie JIJ volgens mij niet in DAT JIJ nu voor de gek wordt gehouden. Of ben je daadwerkelijk blind, als je nou eens de originele post van mij leest, en dan de quote verdraait door Oversight, dan zie je hoe laag Oversight eigenlijk is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_17310300
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik begrijp nu wat je bedoelt, alleen zie JIJ volgens mij niet in DAT JIJ nu voor de gek wordt gehouden. Of ben je daadwerkelijk blind, als je nou eens de originele post van mij leest, en dan de quote verdraait door Oversight, dan zie je hoe laag Oversight eigenlijk is.

nee nee die heb je gewijzigd!!! want ik heb de jouwe toevallig gelezen VOOR je hem wijzigde... foei je mag niet liegen van je god toch ???
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17310354
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:18 schreef Oversight het volgende:

[..]

MOHAMMED: Moge Allah de joden en christenen vervloeken want zij bouwden plaatsen van aanbidding nabij de graven van de profeten.

Verwijzingen in de koran zijn: Soera 33:50, 52, 23:5, en 70:30. Slaven werden beschouwd als buit voor moslims wanner zij gevangen genomen werden in strooptochten, dus zijn zij moslimbezit. Mohammed voelde zich trots en keurde het tot slaaf maken van duizenden mensen goed.

Mohammed stond ook toe dat nieuw gevangen genomen vrouwelijke slaven gebruikt werden voor seks. Uit de hadieth van Sahieh Moeslim deel 2, #3371:

MOHAMMED: gebood zijn mannelijke volgelingen om hun ongehoorzame vrouwen te slaan. Hij gaf mannen de rechten om hun vrouwen te slaan die persistent hen ongehoorzaamden.

en ga zo maar door

Mijn beste ik ben zelf niet erg diep gelovig maar wat jij allemaal aan het doen bent staat nergens geschreven.
pi_17310897
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee nee die heb je gewijzigd!!! want ik heb de jouwe toevallig gelezen VOOR je hem wijzigde... foei je mag niet liegen van je god toch ???

Uhm ik heb hem nooit gewijzigd, anders staat het er wel onder hoor. [gewijzigd door Mutant01 met een bepaald tijdstip]

Triest.... ik snapte je in de eerste plaats al niet. Blijkbaar ben jij geen haar beter dan die leugenaar van een Oversight.

Allah Al Watan Al Malik
pi_17311625
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uhm ik heb hem nooit gewijzigd, anders staat het er wel onder hoor. [gewijzigd door Mutant01 met een bepaald tijdstip]

Triest.... ik snapte je in de eerste plaats al niet. Blijkbaar ben jij geen haar beter dan die leugenaar van een Oversight.

je hebt gelijk je hebt het niet gewijzigd... ik denk dat ik het dan verkeerd gelezen heb was vanacht en oogjes vielen bijna dicht... anyway sorry

oversight heeft het dus gewijzigd ach big deal!

edit:
het stelt in ieder geval niks voor in vergelijking met de vreselijke dingen in de bijbel en koran

When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 19 februari 2004 @ 18:03:45 #136
19194 Oversight
◢◤
pi_17319811
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:39 schreef Carme het volgende:

[..]

Mijn beste ik ben zelf niet erg diep gelovig maar wat jij allemaal aan het doen bent staat nergens geschreven.

1 het staat hier geschreven.
2 er staan bronnen bij....
3 moeilijk he, nederlands ?
◢◤
  donderdag 19 februari 2004 @ 18:25:41 #137
19194 Oversight
◢◤
pi_17320516
Het 8ste hoofdstuk van de Heilige Koran in het Nederlands. Geopenbaard na de Hidjrah.

12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

* Vredelievend

17. Gij dooddet hen niet, doch God was het, Die hen doodde. En gij wierpt niet toen gij wierpt, maar God was het die wierp, opdat Hij de gelovigen een grote gunst van Zich mocht bewijzen. Voorzeker, God is Alhorend, Alwetend.

* Dat is makkelijk, je bent niet zelf verantwoordelijk !

73. De ongelovigen zijn vrienden van elkander. Als gij niet ingrijpt zal er onheil en grote wanorde in het land komen.

* Zo alwetend is hij dus niet. Alle ongelovigen vrienden van elkander ? Dan zou er dus maar één ! oorlog moeten zijn, Moslims tegen de rest van de wereld
De andere bloedbaden moeten we in het kader " blood brothers " zien ??

Het 60ste hoofdstuk van de Heilige Koran in het Nederlands. Geopenbaard na de Hidjrah.

1. O gij die gelooft, neemt Mijn vijanden en uw vijanden niet tot vrienden! Biedt gij hun vriendschap aan, hoewel zij de Waarheid die tot u is gekomen hebben verworpen en de boodschapper en uzelf verdrijven, omdat gij in God uw Heer gelooft? Indien gij optreedt om voor Mijn zaak te strijden en Mijn welbehagen te zoeken, zoudt gij hun dan in het geheim vriendschap betuigen? En Ik weet het beste wat gij verbergt en wat gij openbaar maakt. En wie van u zo handelt, is zeker van de rechte weg afgedwaald.

* hmmm weg intergratie als je niet eens vriendschap mag voelen voor de andersgelovigen.

13. O gij die gelooft, bevriendt u niet met een volk waarmee God vertoornd is; zij wanhopen aan het Hiernamaals zoals de ongelovigen wanhopen aan hen, die in de graven liggen.

◢◤
pi_17324653
Hoeveel overtuigender zou de aanklacht wel niet zijn als het hoofstuk waarin de nu geisoleerde zinnen zich bevinden, werd geciteerd, en niet slechts de zinnen zelf!
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  donderdag 19 februari 2004 @ 21:05:41 #139
19194 Oversight
◢◤
pi_17325298
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:45 schreef SportsIllustrated het volgende:
Hoeveel overtuigender zou de aanklacht wel niet zijn als het hoofstuk waarin de nu geisoleerde zinnen zich bevinden, werd geciteerd, en niet slechts de zinnen zelf!
ik heb niets tegen een hoodfstuk....

wel tegen bepaalde zinnen....

◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')