abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17288120
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:52 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

met zulke moslims heb ik geen enkel probleem, en eigenlijk met niemand die zich zo opstelt, moslim of niet

Mooi, in feite heb je dan geen probleem met de meeste moslims. Degenen die zichzelf moslim noemen en toch van alles en nog wat uithalen laat ik even buiten beschouwing.
pi_17288162
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:14 schreef Graveland het volgende:

[..]

Nee, ik ben zelf geen moslim
een goede vriend van me heeft zich bekeerd en ik interesseer me er in

(symphatiseer ook)

Als je je serieus voor deze mooie religie interesseert, is het misschien beter als je niet te vaak op dit forum komt.
  woensdag 18 februari 2004 @ 16:32:04 #53
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17288212
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als je je serieus voor deze mooie religie interesseert, is het misschien beter als je niet te vaak op dit forum komt.

Ach, ik heb weinig last van geflame hiero, en het muziekforum heeft toch mijn hart

Dat, en ik ben onbevooroordeeld.
het leeuwendeel van de mensen die hier komen zijn toch maar de grauwe middenmoot der samenleving, niet interessant, dus

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_17288476
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Mooi, in feite heb je dan geen probleem met de meeste moslims. Degenen die zichzelf moslim noemen en toch van alles en nog wat uithalen laat ik even buiten beschouwing.

Owjé, dan wordt de Islam met uitsterven bedreigd...
Geen idee of het blijvend is. Soms verdwijnt een religie/ overtuiging enkele eeuwen en komt dan weer boven water.

Het lijkt in ieder geval wel wel feit dát hij verdwijnt.

Wat zou de oorzaak zijn ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_17288492
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

Owjé, dan wordt de Islam met uitsterven bedreigd...
Geen idee of het blijvend is. Soms verdwijnt een religie/ overtuiging enkele eeuwen en komt dan weer boven water.

Het lijkt in ieder geval wel wel feit dát hij verdwijnt.

Wat zou de oorzaak zijn ?

verder alles goed?
  woensdag 18 februari 2004 @ 16:51:56 #56
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17288815
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:14 schreef Graveland het volgende:

[..]

Nee, ik ben zelf geen moslim
een goede vriend van me heeft zich bekeerd en ik interesseer me er in

(symphatiseer ook)

Tja, overlopers heb je overal. Een germaan die zich bekeerd tot de islam En dan zeg je nog dat dat geen bedreiging is .

Laat Odin het maar niet horen .

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17288893
het leeuwendeel van de mensen die hier komen zijn toch maar de grauwe middenmoot der samenleving, niet interessant, dus
eine Quote

Zit ik net te denken
" Die graveland, dat is me toch een interressante man. Een voorbeeldige wereldburger met duidelijke talenten zoals een genuanceerd articulatie vermogen en filosofisch inzicht. Wij moeten het met een cosmopoliet te doen hebben. Iemand die een lange weg achter zich heeft en nu als gearriveerd Omnigenie , ons in "demut" zijn weg verklaart"

HULDE

pi_17288895
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

ik niet, maar misschien homo's nog wel en andere groepen mensen waar Allah het niet zo mee op heeft.
fokschaap
pi_17288918
k geloof dat enkele hier onder ons iets verkeerd begrijpen. moslims in een niet islamitisch land hoeven zich niet aan de sharia (100% islamitisch wetgeving) te houden. Het is ook een moslim verboden in "opstand" te komen tegen een regering van een land waar vrijheid van godsdienst geldt *kuchAELkuchSukkelskuch* ..ahem... beetje last van me keel... Een moslim blijft gewoon geloven in een niet islamitisch land, zolang hij/zij maar niet een ander tot last is en vrij is om zn geloof in te belijden. Dus als een werkgever zegt dat je niet xtra pauzes mag nemen om te bidden dan doe je dat ook niet. in een islamitisch land zou je ander werk moeten zoeken volgens de sharia, 1 die je wel toestaat te bidden. ow, gewoon voor de nieuwsgierigen onder ons ik ben ook islamitisch, en heb een protestants vriendin ghihi. en het gaat lekker, moslim mogen gewoon een relatie hebben hoor met christenen en joden. bestaat gewoon een wet die dat toestaat. het is alleen oneervol ofzo, maar niet verboden. xtremisten negeren deze regels.. en de overgrote deel van de islamitisch bevolking volgt deze apen niet.. mischien komt het zo over omdat deze mensen elke keer in het nieuws enzo staan. Een niet xtremist zal niet zo snel opvallen, als ik niemand vertel dat ik moslim dan komen ze meestal er ook niet achter. Gewoon goed integreren en niet assimileren

[Dit bericht is gewijzigd door Cloud-Leonheart op 18-02-2004 17:00]

You better stand and fight, cuz if you run you'll only die tired..
pi_17288926
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:55 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

ik niet, maar misschien homo's nog wel en andere groepen mensen waar Allah het niet zo mee op heeft.

Allah vindt alle Westerse vrouwen hoeren.

En Hans Teeuwen is het nog met hem eens ook.

pi_17288932
quote:

[..]

Het probleem is ook niet zozeer dat andere gropen problemen met de Moslims zouden hebben..

De Moslims hebben blijkbaar problemen met ieder andere groep dán Moslim..

We redeneren verkeerd.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_17288946
quote:

[..]

Je schijnt goed op de hoogte te zijn van wat Allah wilt. Goed van je.
pi_17288968
moslim mogen gewoon een relatie hebben hoor met christenen en joden. bestaat gewoon een wet die dat toestaat. het is alleen oneervol

einde quote

klopt in de Man ==> vrouw richting
Omgedraaid niet

Verder wel eel leuk betoog waar ik mij in kan vinden.
Vooral niet assimileren. Daar zit niemand op te wachten,. Een culturele Hutspot is net als het culinarische voorbeeld niet te vreten.

[Dit bericht is gewijzigd door CANARIS op 18-02-2004 17:03]

pi_17288973
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

pi_17289050
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:02 schreef CANARIS het volgende:

klopt in de Man ==> vrouw richting
Omgedraaid niet

haha dat is waar, omgekeerd niet. maar zoals de gewone wetten gemaakt door mensen kan ook deze omzeild worden..jaja,
als een moslima (moslim meisje ) trouwt met een christene of jood dan is ze geen moslim meer... je leest met volle overtuiging de tja hoe noem je dat.. ehm .. "Eed" ofzo op, dan ben je weer moslim deed mn zus ook. zij is gelukkig, en islamitische mannetjes om ons heen ook, want islamitisch-juridisch () gezien is ze weer moslim. ze heeft alleen wel een zeer oneervolle daad gepleegd... en dat zit haar erg dwars.. NOT! ze is gelukkig dusse
pi_17289078
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:58 schreef Mariel het volgende:

En Hans Teeuwen is het nog met hem eens ook.

maar hij zegt ook dat alle moslimvrouwen hoeren zijn met een doek om hun kop
fokschaap
pi_17289123
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

niet zo zeer van wat Allah wil, want ik geloof niet in Allah. Hoogstens van de uitspraken over homo's op dit forum van een aantal moslims, maar misschien zijn dat dan de minder goede moslims zoals jij eerder aanstipte.
fokschaap
  woensdag 18 februari 2004 @ 17:20:49 #68
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17289308
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:55 schreef CANARIS het volgende:
eine Quote

Zit ik net te denken
" Die graveland, dat is me toch een interressante man. Een voorbeeldige wereldburger met duidelijke talenten zoals een genuanceerd articulatie vermogen en filosofisch inzicht. Wij moeten het met een cosmopoliet te doen hebben. Iemand die een lange weg achter zich heeft en nu als gearriveerd Omnigenie , ons in "demut" zijn weg verklaart"

HULDE

Ik ben tot in het diepst van mijn ziel geroerd
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_17290555
Staat er in de koran ook dat Pi gelijk is aan 3?
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:45:50 #70
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_17291424
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:55 schreef Oversight het volgende:
Werd gesloten met een verwijzing naar een CENTRAAL topic.
Nu mag in het in het CENTRALE topic niet meer, en moet het weer DE-centraal...
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:46:08 #71
83835 There_is_only_One
He is known through reason!
pi_17291431
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:08 schreef thabit het volgende:
Staat er in de koran ook dat Pi gelijk is aan 3?
Nee
Eeuwigheid is al begonnen
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:49:15 #72
60090 Akkersloot
pi_17291495
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:54 schreef neo567 het volgende:
Het verschil tussen Jezus en Mohammed
De godsdienststichter Jezus (volgens de bijbel) was geen pedofiel en ook niet oversext zoals de godsdienststichter Mohammed
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:52:00 #73
60090 Akkersloot
pi_17291558
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:24 schreef Ype het volgende:

[Mohammed neukte een negenjarig meisje]

Tijdsgeest.

Al paste dat wel in de tijdsgeest (wat het niet is) dan had een alwetende "profeet" daar toch wel degelijk de gevolgen anno later moeten kunnen voorzien.
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:55:41 #74
60090 Akkersloot
pi_17291633
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:22 schreef Graveland het volgende:
Een goede moslim is altijd beleefd tegen zijn medemens.
Daarom kan ik respect opbrengen voor moslims
"Hallo, ik ben Osama bin Laden en ik kom jou ongelovige dood maken".
Nee hoor "slechte moslims bestaan niet" ha ha.
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:59:13 #75
60090 Akkersloot
pi_17291731
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:29 schreef Graveland het volgende:
Ik denk dat de ultieme vijand he Joods-Christelijke imperialisme is.
Ha. Atheisten bestaan zeker niet. (als jij het verzet tegen de islam joods-christelijk imperialisme noemt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')