abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:21:11 #26
19194 Oversight
◢◤
pi_17284469
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:18 schreef Cloud-Leonheart het volgende:

[..]

Blader es effe in wat geschiedenis boeken, en kijk dan wat de zogenaamde 'westerlingen' met kleine meisjes deden voordat je iets als pedo in je bek neemt.

PEDOFIEL MOHAMMED nam een 9 jarig meisje....

PEDOFIEL DUS !

en ik heb NERGENS gezegd dat er geen westerlingen zijn die hetzelfde verschrikkelijke feit pleegden....

ik vind het alleen raar dat de moslims een PEDOFIEL als profeet beschouwen...... dat zegt iets over hun.......

◢◤
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:21:12 #27
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17284470
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:12 schreef Oversight het volgende:

[..]

tuuuurlijk.... ze staat immers op iedere bladzijde van de koran.

Als je nou ook eens kon typen.
Wild gokje, je bent pro-israel en toevallig joods, correct?
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:24:54 #28
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17284578
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:21 schreef Oversight het volgende:

[..]

PEDOFIEL MOHAMMED nam een 9 jarig meisje....

PEDOFIEL DUS !

en ik heb NERGENS gezegd dat er geen westerlingen zijn die hetzelfde verschrikkelijke feit pleegden....

ik vind het alleen raar dat de moslims een PEDOFIEL als profeet beschouwen...... dat zegt iets over hun.......

Tijdsgeest.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:25:12 #29
19194 Oversight
◢◤
pi_17284588
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:21 schreef Graveland het volgende:

[..]

Als je nou ook eens kon typen.
Wild gokje, je bent pro-israel en toevallig joods, correct?

ik kan bezt wel tiepen

en nee niet pro-isreal
en nee niet teovallig joods.

wel GOD
wel menselievend
wel gelovend in het GOEDE

alle isrealiers en palastijnen zijn een stelletje sukkels !

ze zijn buren en zullen het samen eens moeten worden.

en als ze elkaar willen afslachten vind ik dat ook best...

( schijn trouwens een reele optie te zijn volgens de koran ! )

◢◤
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:26:51 #30
19194 Oversight
◢◤
pi_17284638
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:14 schreef Cloud-Leonheart het volgende:
Moge god de ts vergeven..
ik voe me ineens alsof er een gewicht van mijn schouders glijdt....

zou er dan toch een god bestaan ?

◢◤
pi_17284693
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:03 schreef Oversight het volgende:
488, 489, 660, 685, 686, 690, 717, 759
Waar slaan deze nummers op? Meestal is dit toch meer in de vorm 4:88 o.i.d.
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:31:26 #32
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17284754
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:25 schreef Oversight het volgende:

En dan:
quote:

Liefhebbend zoals het een echte gelovige behoort!
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_17284817
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:18 schreef Oversight het volgende:

[..]

MOHAMMED: Moge Allah de joden en christenen vervloeken want zij bouwden plaatsen van aanbidding nabij de graven van de profeten.

Verwijzingen in de koran zijn: Soera 33:50, 52, 23:5, en 70:30. Slaven werden beschouwd als buit voor moslims wanner zij gevangen genomen werden in strooptochten, dus zijn zij moslimbezit. Mohammed voelde zich trots en keurde het tot slaaf maken van duizenden mensen goed.

Mohammed stond ook toe dat nieuw gevangen genomen vrouwelijke slaven gebruikt werden voor seks. Uit de hadieth van Sahieh Moeslim deel 2, #3371:

MOHAMMED: gebood zijn mannelijke volgelingen om hun ongehoorzame vrouwen te slaan. Hij gaf mannen de rechten om hun vrouwen te slaan die persistent hen ongehoorzaamden.

en ga zo maar door

Bij je eerste uitspraak zie ik geen bron bij staan.. en moslims hebben bij medina bij de graf van de profeet ook een moskee staan toch ..? moskee = plaats van aanbidding

2e uitspraak,
lees de hele soera, kijk in welk situatie en in welk oorlog hij dit toestond. elk fokker zou die fuckers zo afgestraft hebben. die mensen onderdrukten en hadden zelf ook massaal slaven. laat ze dan maar ook zelf voelen hoe het is om slaaf te zijn.

3e uitspraak,
als je seks met iemand anders dan je vrouw heb krijg je de doodstraf in islam. en als je meerdere vrouwen heb dan moet je ze allemaal onderhouden, dus elk vrouw eigen huis/verblijfplaats en je moet ze allemaal eten geven en kleding, ook hoeven ze niet te werken enzo etc etc...

4e uitspraak,
je mag je vrouw pas slaan als ze vreemdgaat, als ze je hele familie uitelkaar drijft met roddels en leugens, en ga zo maar door..
je vrouw is je meest kostbaarste schat in deze wereld zei de profeet. behandel haar dus ook zo.. kan me niet voorstellen dat jij je meest kostbaarste in je leven beetje gaat meppen ofzo.

Zou je alsjeblieft willen ophouden met deze valse uitspraken, ik kan begrijpen dat je boos bent omdat je allemaal van die k*t extremisten op tv enzo ziet die onschuldige mensen pijn doen, en dat er mensen zijn die in de naam van de islam andere onderdrukken, vrouwen bijvoorbeeld.. maar toch vraag ik om je mening te herzien. grotendeels van de islamitische bevolking is beter geleerd en gemanierd.
ow en let goed op je bronnen, het is het best als je zelf effe naleest in de koran en de bijbehorende boeken wat er precies mee bedoeld word, en de HELE verhaal lezen, dus goed op letten in welk context wat staat geschreven.

vrede & liefde dude!

You better stand and fight, cuz if you run you'll only die tired..
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:36:43 #34
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17284868
quote:

[..]

ik kan bezt wel tiepen

en nee niet pro-isreal

wel GOD
wel menselievend

een Christen dus..helaas mag ik geen doodsverwensingen doen
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_17284933
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:14 schreef Cloud-Leonheart het volgende:
Moge god de ts vergeven.. je vertalingen rammelen aan alle kanten, en je bronnen die mag je beter toelichten, de lijn van overleveringen bijvoorbeeld.. hoe betrouwbaar is deze ? je schrijft hier niet alles op, alleen halve verhalen. je beledigt beide religien met deze achterlijke topic.. geen van beide religien predikken haat, de islam en christendom zijn geloofen van liefde.
en nou even wakker worden...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17285106
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

en nou even wakker worden...

klinkt allemaal mischien vreemd, maar ik geloof nog steeds dat alle mensen, dus ook christenen en moslims naast elkaar, vrij en in vrede kunnen leven. in nederland is er vrijheid van godsdienst in de grondwet toch opgenomen ? het moet vast kunnen als we er allemaal in geloven en het ook willen....

You better stand and fight, cuz if you run you'll only die tired..
pi_17285218
quote:

[..]

ik kan bezt wel tiepen

en nee niet pro-isreal

wel GOD
wel menselievend

Gelukkig is een contradictio in terminis niet strafbaar...
pi_17285308
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:34 schreef Cloud-Leonheart het volgende:

3e uitspraak,
als je seks met iemand anders dan je vrouw heb krijg je de doodstraf in islam. en als je meerdere vrouwen heb dan moet je ze allemaal onderhouden, dus elk vrouw eigen huis/verblijfplaats en je moet ze allemaal eten geven en kleding, ook hoevenmogen ze niet te werken enzo etc etc...

4e uitspraak,
je mag je vrouw pas slaan als ze vreemdgaat, als ze je hele familie uitelkaar drijft met roddels en leugens, en ga zo maar door..
je vrouw is je meest kostbaarste schat in deze wereld zei de profeet. behandel haar dus ook zo.. kan me niet voorstellen dat jij je meest kostbaarste in je leven beetje gaat meppen ofzo.

Dan is het blijkbaar voor veel moslims niet het meest kostbaarste, of ze hechten gewoon weinig aan kostbaar "bezit".
quote:
van de islamitische bevolking is beter geleerd en gemanierd.
Er zijn er heel veel ja, maar in hoeverre zijn dat nog moslims?
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:22:01 #39
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17286017
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:54 schreef Mariel het volgende:

[..]

Dan is het blijkbaar voor veel moslims niet het meest kostbaarste, of ze hechten gewoon weinig aan kostbaar "bezit".
[..]

Er zijn er heel veel ja, maar in hoeverre zijn dat nog moslims?

Een goede moslim is altijd beleefd tegen zijn medemens.
Een goede moslim is ijverig en werkt hard om zijn omgeving en zichzelf te verbeteren.

Daarom kan ik respect opbrengen voor moslims

pi_17286160
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:22 schreef Graveland het volgende:

[..]

Een goede moslim is ijverig en werkt hard om zijn omgeving en zichzelf te verbeteren.

Daar tegenover staat helaas..

Een gemiddelde moslim is zelden beleefd tegen zijn niet-gelovige medemens.
Een gemiddelde moslim is ijverig en werkt hard om in zijn omgeving en zichzelf zijn geloof te propageren.

De Koran is hier ook niet duidelijk over (Kan net als de bijbel op verschillende manieren gelezen worden). Het hangt uiteindelijk van de mens af hoe zhij in het leven staat, en die mens kan al dan niet moslim zijn, al dan niet christen, of wat dan ook. Uiteindelijk geldt wel vaak dat de mensen die respect kunnen opbrengen voor anderen ongeacht hun afkomst in de breedste zin van het woord geen genoegen nemen met een bijbel of koran zoals deze is.

woensdag 18 februari 2004 @ 15:28:13 #41
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17286215
quote:

[..]

Oh flikker toch op met dat domme gelul. Het is gewoon lachwekkend hypocriet hoe jij zo'n hekel aan christenen en joden hebt maar de allerergste vd 3, de moslims, vereert.

Des te meer omdat je Germaanse culturen vereert. Nou dan heb ik mooi nieuws voor je: de grootste vijand heden ten dage van diezelfde Germaanse cultuur IS die islam en de 3e wereldoorlog zal gaan tussen het Westen en diezelfde Islam.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:29:47 #42
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17286255
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:28 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Oh flikker toch op met dat domme gelul. Het is gewoon lachwekkend hypocriet hoe jij zo'n hekel aan christenen en joden hebt maar de allerergste vd 3, de moslims, vereert.

Des te meer omdat je Germaanse culturen vereert. Nou dan heb ik mooi nieuws voor je: de grootste vijand heden ten dage van diezelfde Germaanse cultuur IS die islam en de 3e wereldoorlog zal gaan tussen het Westen en diezelfde Islam.

Ik denk dat de ultieme vijand he Joods-Christelijke imperialisme is.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:34:30 #43
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17286415
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:29 schreef Graveland het volgende:

[..]

Ik denk dat de ultieme vijand he Joods-Christelijke imperialisme is.

Vroeger, nu is de islam dat. Zij gaan 100% tegen jouw overtuigingen en visies in. Als je denkt dat de christenen dat deden, dan heb je de moslims nog niet bezig gezien.

Je maakt een hele, hele grote en capitale fout.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17286533
quote:

[..]

Ben je zelf moslim? Je verwoordt heel goed wat het inhoudt om een moslim te zijn.
  woensdag 18 februari 2004 @ 15:39:27 #45
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17286588
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ben je zelf moslim? Je verwoordt heel goed wat het inhoudt om een moslim te zijn.

Nee, hij is een nazi. En omdat de Nazis in WOII goed samenwerkten denkt hij nu dat de moslims dus zijn vrienden zijn in zijn queste tegen het 'joods-christelijk-imperialisme'.

Wel typerend dat jij vindt dat zo iemand het moslim zijn goed verwoord . Of eigenlijk niet, want het verbaast me niet zoveel. Die 2 groeperingen waren altijd al 2 handen op 1 buik oa met hun jodenhaat.

pi_17286990
quote:

[..]

met zulke moslims heb ik geen enkel probleem, en eigenlijk met niemand die zich zo opstelt, moslim of niet
fokschaap
pi_17287036
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:21 schreef Oversight het volgende:
ze zijn heel vergevend ingesteld
fokschaap
pi_17287089
Een goede moslim is ijverig en werkt hard om zijn omgeving en zichzelf te verbeteren

dat klopt als we als dogma aannemen dat een omgeving alleen beter kan worden wanneer deze hele omgeving islamitisch is en vooral blijft.

Vraag maar aan Kimbiz wat hij doet als zijn zusje zegt christ te willen worden en zelfs een Friese Kaaskop met klompen te willen trouwen

woensdag 18 februari 2004 @ 16:14:51 #49
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_17287688
quote:

[..]

Nee, ik ben zelf geen moslim
een goede vriend van me heeft zich bekeerd en ik interesseer me er in

(symphatiseer ook)

pi_17288077
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:55 schreef CANARIS het volgende:
Een goede moslim is ijverig en werkt hard om zijn omgeving en zichzelf te verbeteren

dat klopt als we als dogma aannemen dat een omgeving alleen beter kan worden wanneer deze hele omgeving islamitisch is en vooral blijft.

Vraag maar aan Kimbiz wat hij doet als zijn zusje zegt christ te willen worden en zelfs een Friese Kaaskop met klompen te willen trouwen

Ze is allang getrouwd en heeft een kind. En het zal een schok voor je zijn. Nee, ze draagt geen hoofddoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')