Hoe zou de wereld er uitzien als we alle geweld aan het oog ontnemen. Denk maar aan geen geweld op TV, geen geweldadige films in de bios, geen foto's in de krant van gewelddadigheden, zelfs de beelden die in het nieuws worden uitgezonden verbieden en alle gewelddadige spelletjes verbieden etc. etc. etc.
Hoe zou de wereld er dan uitzien...
geen geweld in de blaadjes betekend niet oppeens dat mensen niet meer weten hoe ze moeten vechten...
quote:maar de wereld zou er voor ons een heel stuk aangenamer uitzien, en met ons bedoel ik de mensen die in hun dagelijks leven niet altijd geconfronteerd worden met geweld.
Op woensdag 18 februari 2004 12:16 schreef Kip het volgende:
ongeveer het zelfde denk ik.geen geweld in de blaadjes betekend niet oppeens dat mensen niet meer weten hoe ze moeten vechten...
quote:Omdat mensen dan te dom zijn om te snappen dat hun fiets dan gestolen wordt?
Op woensdag 18 februari 2004 12:18 schreef KGA het volgende:
Een resultaat zou zijn dat je geen sloten meer op je fiets hebt
quote:Hoezo?
Op woensdag 18 februari 2004 12:18 schreef KGA het volgende:
Een resultaat zou zijn dat je geen sloten meer op je fiets hebt
quote:Yep voor de labiele persoonlijkheden onder ons, maar die zijn er genoeg, dus op zich zou het wel een verschil teweeg kunnen brengen.
Op woensdag 18 februari 2004 12:22 schreef Ype het volgende:
Gewelddadige programma's en spelletjes zijn geen aanleiding, hooguit een voorbeeld voor geesten die bij voorbaat al niet gezond waren.
quote:Zou het er rustig uitzien ja....
Op woensdag 18 februari 2004 12:23 schreef hoi_mensen het volgende:
dan zou de wereld er mooi en rustig uitzien
maardan moeten ze ook alle vormen van wapens verbieden
maar dat betekent niet dat het ook rustig is ....
Als iets afgedekt is ..kan het broeien....en op een dag exploderen...
quote:en vuisten amputeren ?
Op woensdag 18 februari 2004 12:23 schreef hoi_mensen het volgende:
dan zou de wereld er mooi en rustig uitzien
maardan moeten ze ook alle vormen van wapens verbieden
quote:het geweld waarmee we zoal geconfronteerd worden (plaatjes filmpjes enzo) is wel informatief om naar te kijken. ik kan me ook wel voorstellen dat het een uitlaatklep is voor mensen en dat ze daardoor minder snel iemand een ros voor ze kop verkope.
Op woensdag 18 februari 2004 12:18 schreef palthe het volgende:[..]
maar de wereld zou er voor ons een heel stuk aangenamer uitzien, en met ons bedoel ik de mensen die in hun dagelijks leven niet altijd geconfronteerd worden met geweld.
ikdenk dat het geweld waar we juist niet graag mee geconfronteerd worden blijft. vechtende mensen (of nou ja soms ist gein ) en criminaliteit op straat in geweldadige vormen en oorlog enzo.
quote:Hooguit dat ze hun geweld niet meer Rambo- of Armageddon-style uitvoeren, maar op een andere zieke manier.
Op woensdag 18 februari 2004 12:25 schreef SilentRimmer het volgende:[..]
Yep voor de labiele persoonlijkheden onder ons, maar die zijn er genoeg, dus op zich zou het wel een verschil teweeg kunnen brengen.
geweld hoort bij de mens, accepteer het nou maar dat scheelt nl al de helft
quote:Dat schijnt een hoax te zijn.
Op woensdag 18 februari 2004 12:29 schreef Kip het volgende:
in de jaren 70 maakten mensen elkaar ook gwoon dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |