abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:03:36 #51
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_17280814
UTFS

Plons WC

Dit topic is zo 2002.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_17280826
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:57 schreef Coppertop het volgende:
Je kan in het plonsmodel toch eerst even een laagje toiletpapier deponeren? Dan plonst het helemaal niet meer.
Laagje toiletpapier doet inderdaad wonderen. Ik dump altijd er eerst een laag schijtpapier er in.
History can't change the past, the future can.
pi_17280832
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef LaZZ het volgende:
Hehe genieten topic dit. Ik heb trouwens geen last van het drol-raakt-zak-effect. Nooit gehad, ligt natuurlijk aan de hoogte van het plateau.
Ik ook niet, haha wist ook niet dat er mensen bestonden die er wel last van hadden
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:04:30 #54
84948 WillemDeZwijger
Zwijgt zelden tot nooit...
pi_17280843
Hmm ja maar waarom zijn er nu eigenlijk twee verschillende modellen? Ik meen ergens te hebben gelezen dat de keuze voor een vlakspoelwc ligt in het feit, dat je je eigen ontlasting kunt 'onderzoeken' op het een en ander.

Ik noem maar wat: als je last hebt van wormen. Dat weet je pas, als je je ontlasting ziet 'rondwaggelen' in de wc, en dat gaat nu eenmaal niet als die meteen al halfweggespoeld is en bedolven ligt onder een laag toiletpapier.

Niet dat ik er gewoonte van maak om m'n eigen ontlasting te bestuderen

Two Rules of Success : 1) Don't tell everything you know.
pi_17280849
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef Wozzy het volgende:

[..]

Maar door de grote hoeveelheid water en de ruime pot-inhoud, wat zorgt voor minder druk op het water, moet je wel heel hard schijten wil het gespetter zo hoog komen dat je achterwerk schoongespoeld wordt. Dat is opzich wel slim bekeken door de Amerikanen.Met die Amerikaanse wc's heb ik dus niet zoveel problemen met een natte bips gehad.

Wc's in Nepal zijn nog beter.. dat is over het algemeen gewoon een gat in de vloer. Nix pot, geen water en niet doorspoelen. Perfect simpele oplossing

De Wc's in de wildernis van Australië en Nieuw Zeeland werken volgens hetzelfde principe als in Nepal, maar daar zit over het algemeen wel een pot bij. Dat levert soms weleens smerige situaties op.

Moet je wel altijd verse zuurstof meenemen.

Is toch een keer gebeurd dat iemand haar mobiel erin had laten vallen en geld over had voor degene die hem eruit viste. 4 man overleden door de giftige gassen

het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_17280855
Je moet bij een plonsplee natuurlijk gewoon de vorm van je ontlading aanpassen. Klei er aan het begin een klein puntje aan, zodat hij aerodynamisch wordt. Het kleien van eventuële vinnen is iets voor de pro, maar kan helpen het projectiel in de juiste richting te houden.
Ook de lengte van het voorwerp, alsmede de dikte, zijn van belang voor een geruisloze duik van de bruine raket in het water.

Kortom, geef mij maar een platform om mijn vervoegingen rustig op te laten landen. Inderdaad, je wil toch zeker weten welk kunstvoorwerp je nu weer hebt gebakken. (valt me trouwens op dat in boeken bijna nooit iemand hoeft te schijten, maar dat is off-topic) Anyway, in de plons-versus platform discussie sta ik geheel achter het platform. Hoewel het idee van de eerder genoemde schuine wand variant me zeker nieuwgierig maakt.

Rescuer of the distressed damsel
pi_17280856
Deetch, je hebt bijna helemaal gelijk. De bovenladers of toonpotten, zijn speciaal ontworpen om je achtergelaten lichaams-sappen en andere producten nog eenmaal te bewonderen voordat je ze de eeuwige rioolgangen instuurd. Dit heeft onder andere, en ik weet het cijfer niet precies, tot gevolg dat darmkanker en andere nare kont-ziektes eerder worden ontdekt in nederland dan in amerika.

Dus allemaal: kijk nog eenmaal goed voordat je je warme drab wegspoeld, het kan je leven redden !

pi_17280860
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:02 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ik ben ondertussen lekker aan het werk

Als je hier typt ben je niet met je werk bezig lijkt me...
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_17280871
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:02 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ik ben ondertussen lekker aan het werk

Ik loop stage
pi_17280890
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:05 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Met z'n laptop op schoot via WiFi-verbinding op het net.... Een echte nerd dus...
"Do unto others as you would have others do unto you."
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:07:02 #61
46511 Linz
held der helden
pi_17280901
ik heb het juist gehad met die plateau wc's, ook wel platschijters genoemd . Je zit met die stank die niet weggaat. Dat kan soms wel aan je kleding gaan plakken en dan stink je naar de schijt.

nee, doe mij maar de kontenklotser.

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_17280920
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:03 schreef kasper het volgende:
UTFS

Plons WC

Dit topic is zo 2002.

Poepen doen we al mijoenen jaren. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan me niet herinneren dat het een modegril was om te peopen in 2002

woensdag 18 februari 2004 @ 12:08:37 #63
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_17280940
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:05 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Ik loop stage

Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:08:48 #64
53850 amstelbright
Nu ook in Nederland
pi_17280946
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:58 schreef Petracev het volgende:

[..]

..heb ik nou nooit last van!

Wacht maar als een grote bout een keer langs je muts schaaft.....
Amstel Bright: Nu gelukkig ook in Nederland
pi_17280958
WC type 1 vinden sommige gasten uit het buitenland juist vervelend omdat je je eigen uitwerpselen aan een nader onderzoek kunt onderwerpen.

WC type 2 staat bij mij bekend als: Bombs away!

pi_17280963
Plonsplee =
Vrijwillig gebanned
pi_17280964
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:04 schreef Dungeonmaster het volgende:
Je moet bij een plonsplee natuurlijk gewoon de vorm van je ontlading aanpassen. Klei er aan het begin een klein puntje aan, zodat hij aerodynamisch wordt. Het kleien van eventuële vinnen is iets voor de pro, maar kan helpen het projectiel in de juiste richting te houden.
Ook de lengte van het voorwerp, alsmede de dikte, zijn van belang voor een geruisloze duik van de bruine raket in het water.

Kortom, geef mij maar een platform om mijn vervoegingen rustig op te laten landen. Inderdaad, je wil toch zeker weten welk kunstvoorwerp je nu weer hebt gebakken. (valt me trouwens op dat in boeken bijna nooit iemand hoeft te schijten, maar dat is off-topic) Anyway, in de plons-versus platform discussie sta ik geheel achter het platform. Hoewel het idee van de eerder genoemde schuine wand variant me zeker nieuwgierig maakt.

Wat wel weer leuk aan een vlaklader is om er eentje zo neer te leggen dat ie niet door wilt spoelen na 1 keer!
pi_17280975
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:05 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Muggezifter

Voor de zeikers onder ons:

Ik ben ondertussen lekker _aanwezig op mijn werkplek_ en krijg daarvoor doorbetaald terwijl ik Fok!.

Satisfied?

Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:10:25 #69
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_17280988
quote:
ik moet zo, dus ga ff deze techtniek proberen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_17281001
quote:

!

Hilarisch topic dit. Leest leuk weg tijdens de lunch.

pi_17281037
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:09 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Muggezifter

Voor de zeikers onder ons:

Ik ben ondertussen lekker _aanwezig op mijn werkplek_ en krijg daarvoor doorbetaald terwijl ik Fok!.

Satisfied?

Als je nou je baas dit nog ff laat lezen en hem zijn reactie hierop in dit schijttopique laat posten moet afdoende zijn

woensdag 18 februari 2004 @ 12:13:20 #72
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_17281076
een vlakspoeler heeft het voordeel dat je je stoelgang kan bekijken. Mischien willen mensen dit niet weten, maar een drol zegt veel over je gezondheid. Een bleke dunne drol duid op dat je niet helemaal okay bent, een drol met bloed erin is een dringend signaal om naar de dokter te gaan, heel dringend zelfs.
verder heb je dingen als spoelwormen, of lintwormen, allemaal dingen waar je mee naar de dokter moet en die je niet merkt als je je drol niet bekijkt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:14:20 #73
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_17281100
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:07 schreef basset het volgende:
Poepen doen we al mijoenen jaren. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan me niet herinneren dat het een modegril was om te peopen in 2002

Volgens mij behandelt dit topic primair het fenomeen "plons WC" en niet zozeer poepen op zich.

Maar het lijkt wel alsof iedereen hier zo graag zijn ei kwijt wil dat het feit dat er zo'n 2 jaar geleden een topic is geweest met niet alleen min of meer dezelfde inhoud maar ook nog eens met een zo goed als identieke topic-titel, dat men rustig verder post.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_17281103
quote:
Ik laat de vinnen eigenlijk altijd achterwege.

Ik klei altijd een model met aan het begin een punt en aan het uiteinde ook. Hierdoor snijdt hij soepel in het water en sluit hij deze ook weer af. Daarna leg ik er tevens een juiste balans in middels het zwaartepunt goed te positioneren, opdat hij onder de juiste hoek in een stabiele afdaling de diepten in suisd.

pi_17281139
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:14 schreef kasper het volgende:

[..]

Volgens mij behandelt dit topic primair het fenomeen "plons WC" en niet zozeer poepen op zich.

Maar het lijkt wel alsof iedereen hier zo graag zijn ei kwijt wil dat het feit dat er zo'n 2 jaar geleden een topic is geweest met niet alleen min of meer dezelfde inhoud maar ook nog eens met een zo goed als identieke topic-titel, dat men rustig verder post.

Ik denk dat er weinig users zijn die nog uit de tijd van dat topic stammen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')