quote:Laagje toiletpapier doet inderdaad wonderen. Ik dump altijd er eerst een laag schijtpapier er in.
Op woensdag 18 februari 2004 11:57 schreef Coppertop het volgende:
Je kan in het plonsmodel toch eerst even een laagje toiletpapier deponeren? Dan plonst het helemaal niet meer.
quote:Ik ook niet, haha wist ook niet dat er mensen bestonden die er wel last van hadden
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef LaZZ het volgende:
Hehe genieten topic dit. Ik heb trouwens geen last van het drol-raakt-zak-effect. Nooit gehad, ligt natuurlijk aan de hoogte van het plateau.
Ik noem maar wat: als je last hebt van wormen. Dat weet je pas, als je je ontlasting ziet 'rondwaggelen' in de wc, en dat gaat nu eenmaal niet als die meteen al halfweggespoeld is en bedolven ligt onder een laag toiletpapier.
Niet dat ik er gewoonte van maak om m'n eigen ontlasting te bestuderen
quote:Moet je wel altijd verse zuurstof meenemen.
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef Wozzy het volgende:[..]
Maar door de grote hoeveelheid water en de ruime pot-inhoud, wat zorgt voor minder druk op het water, moet je wel heel hard schijten wil het gespetter zo hoog komen dat je achterwerk schoongespoeld wordt. Dat is opzich wel slim bekeken door de Amerikanen.Met die Amerikaanse wc's heb ik dus niet zoveel problemen met een natte bips gehad.
Wc's in Nepal zijn nog beter.. dat is over het algemeen gewoon een gat in de vloer. Nix pot, geen water en niet doorspoelen. Perfect simpele oplossing
De Wc's in de wildernis van Australië en Nieuw Zeeland werken volgens hetzelfde principe als in Nepal, maar daar zit over het algemeen wel een pot bij. Dat levert soms weleens smerige situaties op.
Is toch een keer gebeurd dat iemand haar mobiel erin had laten vallen en geld over had voor degene die hem eruit viste. 4 man overleden door de giftige gassen
Kortom, geef mij maar een platform om mijn vervoegingen rustig op te laten landen. Inderdaad, je wil toch zeker weten welk kunstvoorwerp je nu weer hebt gebakken. (valt me trouwens op dat in boeken bijna nooit iemand hoeft te schijten, maar dat is off-topic) Anyway, in de plons-versus platform discussie sta ik geheel achter het platform. Hoewel het idee van de eerder genoemde schuine wand variant me zeker nieuwgierig maakt.
Dus allemaal: kijk nog eenmaal goed voordat je je warme drab wegspoeld, het kan je leven redden !
quote:Als je hier typt ben je niet met je werk bezig lijkt me...
Op woensdag 18 februari 2004 12:02 schreef HTT-Thalan het volgende:[..]
Ik ben ondertussen lekker aan het werk
quote:Ik loop stage
Op woensdag 18 februari 2004 12:02 schreef HTT-Thalan het volgende:[..]
Ik ben ondertussen lekker aan het werk
quote:Met z'n laptop op schoot via WiFi-verbinding op het net.... Een echte nerd dus...
Op woensdag 18 februari 2004 12:05 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Als je hier typt ben je niet met je werk bezig lijkt me...
nee, doe mij maar de kontenklotser.
quote:Poepen doen we al mijoenen jaren. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan me niet herinneren dat het een modegril was om te peopen in 2002
Op woensdag 18 februari 2004 12:03 schreef kasper het volgende:
UTFSDit topic is zo 2002.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:05 schreef apophis4u het volgende:[..]
Ik loop stage
quote:Wacht maar als een grote bout een keer langs je muts schaaft.....
Op woensdag 18 februari 2004 11:58 schreef Petracev het volgende:[..]
..heb ik nou nooit last van!
WC type 2 staat bij mij bekend als: Bombs away!
quote:Wat wel weer leuk aan een vlaklader is om er eentje zo neer te leggen dat ie niet door wilt spoelen na 1 keer!
Op woensdag 18 februari 2004 12:04 schreef Dungeonmaster het volgende:
Je moet bij een plonsplee natuurlijk gewoon de vorm van je ontlading aanpassen. Klei er aan het begin een klein puntje aan, zodat hij aerodynamisch wordt. Het kleien van eventuële vinnen is iets voor de pro, maar kan helpen het projectiel in de juiste richting te houden.
Ook de lengte van het voorwerp, alsmede de dikte, zijn van belang voor een geruisloze duik van de bruine raket in het water.Kortom, geef mij maar een platform om mijn vervoegingen rustig op te laten landen. Inderdaad, je wil toch zeker weten welk kunstvoorwerp je nu weer hebt gebakken. (valt me trouwens op dat in boeken bijna nooit iemand hoeft te schijten, maar dat is off-topic) Anyway, in de plons-versus platform discussie sta ik geheel achter het platform. Hoewel het idee van de eerder genoemde schuine wand variant me zeker nieuwgierig maakt.
quote:Muggezifter
Op woensdag 18 februari 2004 12:05 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Als je hier typt ben je niet met je werk bezig lijkt me...
Voor de zeikers onder ons:
Ik ben ondertussen lekker _aanwezig op mijn werkplek_ en krijg daarvoor doorbetaald terwijl ik Fok!.
Satisfied?
quote:ik moet zo, dus ga ff deze techtniek proberen
Je moet bij een plonsplee natuurlijk gewoon de vorm van je ontlading aanpassen. Klei er aan het begin een klein puntje aan, zodat hij aerodynamisch wordt. Het kleien van eventuële vinnen is iets voor de pro, maar kan helpen het projectiel in de juiste richting te houden.
Ook de lengte van het voorwerp, alsmede de dikte, zijn van belang voor een geruisloze duik van de bruine raket in het water.
quote:
Ook de lengte van het voorwerp, alsmede de dikte, zijn van belang voor een geruisloze duik van de bruine raket in het water.Kortom, geef mij maar een platform om mijn vervoegingen rustig op te laten landen. Inderdaad, je wil toch zeker weten welk kunstvoorwerp je nu weer hebt gebakken. (valt me trouwens op dat in boeken bijna nooit iemand hoeft te schijten, maar dat is off-topic) Anyway, in de plons-versus platform discussie sta ik geheel achter het platform. Hoewel het idee van de eerder genoemde schuine wand variant me zeker nieuwgierig maakt.
Hilarisch topic dit. Leest leuk weg tijdens de lunch.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:09 schreef HTT-Thalan het volgende:[..]
Muggezifter
Voor de zeikers onder ons:
Ik ben ondertussen lekker _aanwezig op mijn werkplek_ en krijg daarvoor doorbetaald terwijl ik Fok!.
Satisfied?
Als je nou je baas dit nog ff laat lezen en hem zijn reactie hierop in dit schijttopique laat posten moet afdoende zijn
quote:Volgens mij behandelt dit topic primair het fenomeen "plons WC" en niet zozeer poepen op zich.
Op woensdag 18 februari 2004 12:07 schreef basset het volgende:
Poepen doen we al mijoenen jaren. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan me niet herinneren dat het een modegril was om te peopen in 2002
Maar het lijkt wel alsof iedereen hier zo graag zijn ei kwijt wil dat het feit dat er zo'n 2 jaar geleden een topic is geweest met niet alleen min of meer dezelfde inhoud maar ook nog eens met een zo goed als identieke topic-titel, dat men rustig verder post.
quote:Ik laat de vinnen eigenlijk altijd achterwege.
Ook de lengte van het voorwerp, alsmede de dikte, zijn van belang voor een geruisloze duik van de bruine raket in het water.
Ik klei altijd een model met aan het begin een punt en aan het uiteinde ook. Hierdoor snijdt hij soepel in het water en sluit hij deze ook weer af. Daarna leg ik er tevens een juiste balans in middels het zwaartepunt goed te positioneren, opdat hij onder de juiste hoek in een stabiele afdaling de diepten in suisd.
quote:Ik denk dat er weinig users zijn die nog uit de tijd van dat topic stammen.
Op woensdag 18 februari 2004 12:14 schreef kasper het volgende:[..]
Volgens mij behandelt dit topic primair het fenomeen "plons WC" en niet zozeer poepen op zich.
Maar het lijkt wel alsof iedereen hier zo graag zijn ei kwijt wil dat het feit dat er zo'n 2 jaar geleden een topic is geweest met niet alleen min of meer dezelfde inhoud maar ook nog eens met een zo goed als identieke topic-titel, dat men rustig verder post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |