quote:da's hardware
Op woensdag 18 februari 2004 14:32 schreef MindlessWanker het volgende:
Zucht het blijft maar doorgaan.
Your software != Your dick
quote:My hardwar3 > your hardwar3!!1!
Op woensdag 18 februari 2004 14:40 schreef QuietGuy het volgende:[..]
da's hardware
Maar on-topic: ik vind dat iedereen zelf maar moet beslissen wat hij gebruikt en mij niet lastig moet vallen met "je MOET X gebruiken". Sommige dingen werken gewoon beter onder de een dan de ander en daarom gebruik ik ze allemaal
quote:The GIMP ook niet bij Linux.
fotosoep wordt niet standaard bij windows geleverd...
quote:En hoeveel mensen gebruiken dat?
ik gebruik onder windows Wordperfect office, van correl. dat zou ook onder linux moeten lopen... wedden dat je dan prima bestandan kan uitwisselen?
quote:Ik heb het getest met een stopwatch.
en mozilla trager???? * niks merkt
quote:Bij FreeBSD kan ik zelf kiezen.
Gentoo heeft portage, wat op Ports lijkt. Bij portage wordt het pakket gecompileerd en geinstalleerd, met alle optimalisatie flags. Debian heeft apt-get. Redhat en andere, RPM. Slecht? Integendeel.
quote:Ik heb gezegd dat het aantrekkelijker is voor bedrijven die software ontwikkelen.
Verder is de licentie persoonlijke smaak. Jij vind dat de BSD licentie beter is, en ik vind dat de GPL beter is.
quote:En harddiskruimte is zo duur!
Het ding doet precies wat ik wil en neemt maar 700 MB in beslag. De core van Windows Server 2003 is niet eens zo klein
quote:De patch was er al láng voor de exploit. Met SP1 voor Windows XP om precies te zijn. Maar waar staat dat het in de KERNEL zit, wat je eerst zei?
De exploit voor genoemde knulligheid (decoderen van .BMP in de kernel ) is er al
quote:Je hebt het nu over drie verschillende operating systems.
Het zijn kleine verschillen. Het zullen dezelfde kleine verschillen zijn als tussen FreeBSD en OpenBSD of NetBSD.
quote:Voor één distro gaat het nog, maar als je er 20 moet onderhouden...
Effe 1 blik op hun site, 10 sec later weet ik het. tgz file downloaden en met een of andere pkg tool installeren. Toch?
quote:Inderdaad, geoptimaliseerd voor BSD. De coders van Undernet hebben hem geoptimaliseerd voor Linux (2.4.x), en Quakenet heeft hem aangepast aan FreeBSD. Een factor 4 verschil is erg veel hoor!
In hoeverre ligt dat niet aan asuka zelf (geoptimaliseerd voor BSD). Van hoe lang geleden is dat voorbeeld? Wat doet ie onder Linux 2.6?
quote:Laten we KDE eens updaten! Jij met Gentoo, ik met FreeBSD. Ik doe het in een kwartier met de packages, jij doet er dagen over met de ports. Ik kan gewoon zelf kiezen welke ik gebruik.
Dat klopt. Ports van FreeBSD is super.... maar dat maakt Linux slecht? Gentoo heeft een soort gelijk systeem: portage. Werkt net zo goed.
quote:Dus nóg minder reden om Linux te gebruiken
Mooi zo. FreeBSD is een prima produkt. Blijven verbeteren maakt het nog mooier.
quote:Kun je allemaal uitzetten...
Ik vond Windows altijd klote tot Windows 2000 er kwam. Klasse OS. nooit problemen mee gehad. Nu hebben we XP en dat vind ik weer totaal ruk. 10.000 toeters en bellen die ik niet nodig heb
quote:inderdaad!
Kortom het is een bende en veel Linux gebruikers stellen zich zo puberaal op dat dit de poten onder de acceptatie van Linux als serieus OS wegzaagt als je het mij vraagt.
Laten we er gewoon van uitgaan dat je helemaal gelijk hebt. Jouw OS is super, de rest is kut. Nu tevreden?
quote:Nee, want dan zal ik nooit snappen waarom mensen Linux draaien.
Op woensdag 18 februari 2004 15:27 schreef Hiawatha het volgende:
Laten we er gewoon van uitgaan dat je helemaal gelijk hebt. Jouw OS is super, de rest is kut. Nu tevreden?
oh btw, waarom is jouw website niet opensource en W3C compatible?
WinXP loopt nooit vast, speelt veel games, speelt al mijn divx films, office 2003 werkt prima, IE nooit problemen mee, nooit een virus gehad, speelt al mijn mp3s.
Het doet alles wat ik wil, dus is er voor mij athans weinig reden om over te stappen naar Linux.
quote:hier
Op woensdag 18 februari 2004 15:35 schreef veldmuis het volgende:
Heeft er iemand een informatieve duidelijke site over hoe dat GPL-gebeuren in elkaar zit?.
Met google kom ik uiteraard wel het een en ander tegen, maar niet echt iets helders.
quote:Who cares??
Op woensdag 18 februari 2004 15:33 schreef GlowMouse het volgende:
Nee, want dan zal ik nooit snappen waarom mensen Linux draaien.
quote:
oh btw, waarom is jouw website niet opensource en W3C compatible?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |