abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17273224
Het bed is 190x140, de poten kunnen er af.

Dan nu de trap waar hij in theorie af zou moeten (liefst dus ook in de praktijk).
Als ik op de eerste verdieping sta waar het bed is kijk ik tegen een paal aan in het midden van de trap. Het is zo'n oude houten ronde trap. hij is breed 2 meter, met een 10cm doorsnee paal in het midden van die 2 meter. Dan is hij 1 meter diep. De wenteling de eerste 90 graden tegen de achterwand aan tot 1.2m diepte en het einde van de trap na 180 graden is dan nog eens 1.4m lager. Er is een zolder, dus hetzelfde zit er ook boven. Nu is mijn vraag, how the hell krijgen we dat bed beneden, en nee de ramen zijn out of the question. Is dit mogelijk zonder schade aan te richten, of is het wel mogelijk?

Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_17273257
Het is toch ook ooit boven gekomen? Of zeg ik nu iets heel raars..
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_17273260
Lijkt me onmogelijk..maar het bed is toch ook bovengekomen? Doe het op dezelfde manier naar beneden
sig verwijderd door FA
  dinsdag 17 februari 2004 @ 23:50:58 #4
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_17273275
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:50 schreef nectarientje het volgende:
Het is toch ook ooit boven gekomen? Of zeg ik nu iets heel raars..
Nee, daarna is de trap gemaakt, je snapt het niet
852002IWASTHERE
  dinsdag 17 februari 2004 @ 23:51:05 #5
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17273280
Dat bed moet je dus echt demonteren, gaat anders niet lukken.
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
pi_17273324
het bed is echt van een metalen frame, alleen de poten kunnen er af.

Advies tot nu toe: De buren hebben de trap gesloopt / gedemonteerd en alsnog gesloopt, en die buren daarnaast hebben het raam geprobeerd en dat finaal gesloopt. Meer advies hadden de buurtbewoners met soortgelijke ervaringen niet

pi_17273338
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:52 schreef Webby het volgende:
het bed is echt van een metalen frame, alleen de poten kunnen er af.

Advies tot nu toe: De buren hebben de trap gesloopt / gedemonteerd en alsnog gesloopt, en die buren daarnaast hebben het raam geprobeerd en dat finaal gesloopt. Meer advies hadden de buurtbewoners met soortgelijke ervaringen niet

Een balkon heb je niet neem ik aan?
sig verwijderd door FA
pi_17273374
nopez raampjes waar als je de ramen er helemaal uit zopu halen diagoneel precies 1,4m halen That's it..

Als ik het bed wegkrijg zonder schade er uit krijg issie van mij, vervoer is al geregelt.

pi_17273400
Waarom moet het bed persé weg?
pi_17273465
Het staat 50km verderop bij de tante van mijn vriendin. Ik slaap er liever in op mijn eigen kamer, dat scheelt reistijd
pi_17273662
Blijft over,in het midden door slijpen en op de bestemming weer aan elkaar lassen!(want dan je hem vouwen en zo naar beneden krijgen)
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_17273717
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 00:05 schreef LowJoe het volgende:
Blijft over,in het midden door slijpen en op de bestemming weer aan elkaar lassen!(want dan je hem vouwen en zo naar beneden krijgen)
pi_17273742
het bed is dus op locatie in elkaar gelast? Of tijdens de bouw van het huis al boven gezet voor de trap geplaatst werd ?
jah, het is wat!
pi_17273759
Ik zit bijna te denken aan de bovenste treden van de trap naar zolder en van de trap naar beneden 2/3e van de treden en dan met touwen, met behulp van 1 man beneden en 2 boven hem naar beneden brengen. Maar ik vraag me af of zo zo'n hele operatie op prijs stelt.

Volgens mij zijn die oude houten wenteltrappen vrij simpel te (de-)monteren. Kwestie van 2 bouten per tree..

pi_17273793
Maar hoe is die trap daar nu gekomen? Terplekke in elkaar gelast?
pi_17273871
Die trap bestaat uit een metalen buis van 10 cm doorsnee die doorloopt tot het dak. Er steken enkele cm's metalen stukken uit waar een plank op rust met een bout er doorheen en er zit een draaiende leuning aan, met spijlen naar beneden waar die spijlen met een bout aan de tree zitten.
pi_17273921
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 00:13 schreef I.z.g.st het volgende:
Maar hoe is die trap daar nu gekomen? Terplekke in elkaar gelast?
Ik bedoelde het bed
pi_17273978
Dat is 30 jaar geleden gebeurd, dat weet ze niet meer precies te vertellen. Het is omhoog gegaan iig. Of het gelast is, of dat de trap gedemonteerd is is whatever er voor truuk uit is gehaalt, of dat het op de 1 of andere manier kan als je hem goed insteekt is nu dus juist de vraag. Gewoon proberen zie ik somber in eigenlijk ...
pi_17274095
Ok, het bed is er 30! jaar geleden neergezet.
Het bed staat bij de tante van je vriendin , ok.
Het is jou bed, lijkt me sterk als je 1979 geboren bent en het bed staat er al 30 jaar, of je moet het gekregen hebben natuurlijk.

Wazige situatie

pi_17277698
Een bed wat al 30 jaar in gebruik is geweest????En dat wil jij nog gebruiken???Dan zal die vering wel helemaal slap zijn....Koop toch een nieuwe man,dit soort bedden zijn niet zo duur....
pi_17283613
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 00:29 schreef I.z.g.st het volgende:
Ok, het bed is er 30! jaar geleden neergezet.
Het bed staat bij de tante van je vriendin , ok.
Het is jou bed, lijkt me sterk als je 1979 geboren bent en het bed staat er al 30 jaar, of je moet het gekregen hebben natuurlijk.

Wazige situatie

Ik mag het hebben als ik het daar weg krijg. En het is in erg goede staat, aangezien het een ongebruikt bed is op de logeerkamer. Er is niks doorgezakt, de verenbodem is versterkt met slierten metaal erdoor en er ziten 4 metalen ondersteuningslatten onder.
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:05:48 #22
28147 LARO
Make my day!
pi_17284100
koop een nieuw bed en ga lekker los met een slijptol!!!
Grmblz...
pi_17285311
Je kunt natuurlijk ook je pui eruit slopen en het bed naarbuiten takelen ... af je haalt het dak eraf ...

Zaag nou gewoon dat bed in stukken en las het weer aan elkaar ... anders zit je strax ok weer te klooien hoe je hem op je eigen kamer krijgt en begin ja daar ok weer een topic over ...

Krisman heeft Nico al voor je gebeld ...

Backpacken in Australië? Kijk dan op www.gtba.nl
  Milf woensdag 18 februari 2004 @ 19:11:49 #24
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17292105
hebben jullie geen verhuisraam op die verdieping?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 19 februari 2004 @ 00:48:59 #25
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17302956
Sorry hoor maar waarom staat er 30 jaar lang een bed in een kamer wat nooit gebruikt word?
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
  donderdag 19 februari 2004 @ 01:39:20 #26
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_17303760
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:48 schreef baziz het volgende:
Sorry hoor maar waarom staat er 30 jaar lang een bed in een kamer wat nooit gebruikt word?
Voor logés die er nooit zijn
Asjemenou
pi_17303762
Jezus, koop gewoon een bed! Die dingen kosten bijna niets meer tegenwoordig.
  donderdag 19 februari 2004 @ 09:00:16 #28
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_17305873
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 01:39 schreef Lamon het volgende:
Jezus, koop gewoon een bed! Die dingen kosten bijna niets meer tegenwoordig.
* kucht
Ik heb al een boek.
pi_17305993
Vaak kun je wel naar boven (zolder) omdat het insteken daar makkelijker gaat, je hebt immers daar een groter trapgat.

De vraag is dan: Is er een vergroot zolderraam (Velux) gemonteerd welke je HELEMAAL kunt wegklappen?

Anders wel degelijk de leuning van de trap, en de treden demonteren. Maar daarmee beschadig je vermoedelijk het houtwerk. Want dat is in geen 100 jaar los geweest.

Meestal worden zulke trappen later geplaatst. Het is geen vaste trap namelijk, dat verklaart waarom het bed wel is bovengekomen.

Je kunt een kartonnen mal maken en passen, dat scheelt schade voordat je echt gaat verhuizen.

Succes!

pi_17306026
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:48 schreef Webby het volgende:
Is dit mogelijk zonder schade aan te richten, of is het wel mogelijk?
Waarbij ik moet zeggen dat ik je vraagstelling niet helemaal begrijp ...
pi_17306348
Naar buiten gooien. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17307241
moet je nog een matras kopen? of laat je het oude matras er in liggen?

als je nl bij beter bed een kant en klaar bed + bodem + matras koopt, ben je goedkoper uit als een losse bodem + matras....

pi_17307278
overigens zijn de 200x140 "twijfelaartjes" en geen "volwaardige" 2 pers. bedden....

ik weet niet of matrassen met een lengte van 190 cm nog te krijgen zijn...

maar het lijkt me niet echt prettig om te slapen op een matras waar de tante van je vriendin in die 30 jaar regelmatig..

nouja je snapt em wel

pi_17309085
Al was het niet regelmatig,dan nog.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')