Dan nu de trap waar hij in theorie af zou moeten (liefst dus ook in de praktijk).
Als ik op de eerste verdieping sta waar het bed is kijk ik tegen een paal aan in het midden van de trap. Het is zo'n oude houten ronde trap. hij is breed 2 meter, met een 10cm doorsnee paal in het midden van die 2 meter. Dan is hij 1 meter diep. De wenteling de eerste 90 graden tegen de achterwand aan tot 1.2m diepte en het einde van de trap na 180 graden is dan nog eens 1.4m lager. Er is een zolder, dus hetzelfde zit er ook boven. Nu is mijn vraag, how the hell krijgen we dat bed beneden, en nee de ramen zijn out of the question. Is dit mogelijk zonder schade aan te richten, of is het wel mogelijk?
quote:Nee, daarna is de trap gemaakt, je snapt het niet
Op dinsdag 17 februari 2004 23:50 schreef nectarientje het volgende:
Het is toch ook ooit boven gekomen? Of zeg ik nu iets heel raars..
Advies tot nu toe: De buren hebben de trap gesloopt / gedemonteerd en alsnog gesloopt, en die buren daarnaast hebben het raam geprobeerd en dat finaal gesloopt. Meer advies hadden de buurtbewoners met soortgelijke ervaringen niet
quote:Een balkon heb je niet neem ik aan?
Op dinsdag 17 februari 2004 23:52 schreef Webby het volgende:
het bed is echt van een metalen frame, alleen de poten kunnen er af.Advies tot nu toe: De buren hebben de trap gesloopt / gedemonteerd en alsnog gesloopt, en die buren daarnaast hebben het raam geprobeerd en dat finaal gesloopt. Meer advies hadden de buurtbewoners met soortgelijke ervaringen niet
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 00:05 schreef LowJoe het volgende:
Blijft over,in het midden door slijpen en op de bestemming weer aan elkaar lassen!(want dan je hem vouwen en zo naar beneden krijgen)
Volgens mij zijn die oude houten wenteltrappen vrij simpel te (de-)monteren. Kwestie van 2 bouten per tree..
quote:Ik bedoelde het bed
Op woensdag 18 februari 2004 00:13 schreef I.z.g.st het volgende:
Maar hoe is die trap daar nu gekomen? Terplekke in elkaar gelast?
Wazige situatie
quote:Ik mag het hebben als ik het daar weg krijg. En het is in erg goede staat, aangezien het een ongebruikt bed is op de logeerkamer. Er is niks doorgezakt, de verenbodem is versterkt met slierten metaal erdoor en er ziten 4 metalen ondersteuningslatten onder.
Op woensdag 18 februari 2004 00:29 schreef I.z.g.st het volgende:
Ok, het bed is er 30! jaar geleden neergezet.
Het bed staat bij de tante van je vriendin, ok.
Het is jou bed, lijkt me sterk als je 1979 geboren bent en het bed staat er al 30 jaar, of je moet het gekregen hebben natuurlijk.Wazige situatie
Zaag nou gewoon dat bed in stukken en las het weer aan elkaar ... anders zit je strax ok weer te klooien hoe je hem op je eigen kamer krijgt en begin ja daar ok weer een topic over ...
Krisman heeft Nico al voor je gebeld ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |