quote:Volgens mij klopt ie gewoon hoor
Op woensdag 18 februari 2004 10:06 schreef _onderhond_ het volgende:[..]
Welke, ik ben nogal slecht in spellen en d/t kwesties.
Moet ontwikkelt soms met een D ofzo? Dit is het originele bericht van nu.nl http://www.nu.nl/news.jsp?n=277909&c=50. En daar staat ook ontwikkelt.
Ontopic:
Heb een fase gehad waarin ik heel veel n8, w8 e.d gebruikte.
Maar op een gegeven moment wordt het steeds erger, helemaal als iedereen het van elkaar overneemt. Schrijf nu dus voor 't grootste deel (ook op MSN) in ABN
Ik gebruik nu alleen nog idd en ff
quote:Wat een interessante verhalen zul jij te vertellen hebben zeg
Op woensdag 18 februari 2004 10:11 schreef zhe-devilll het volgende:Praat alleen nog over wat ik zoals meegemaakt heb online
Goh las laatst toch een gaaf artikel online enzo..
Nou die salvindo = nickname is toch wel zo'n lul weet je wat hij schreef in dat en dat forum?
Nouderdienoudie
enzo
Erg hé?
gRtZz
kWaRrk0rz
quote:Wat e-mail betreft: ik heb zelf een onderzoek gedaan naar taalgebruik in e-mail en dit afgekorte taalgebruik kwam in mijn mailbestand heel weinig voor. Maar ik heb alleen gekeken naar de leeftijdsgroepen 20-35 en 50-65. Dit is inderdaad echt iets wat specifiek is voor jongeren onder de 18 en dan meer voor chat en sms dan voor e-mail.
Door de komst van e-mail, SMS en instant messaging (zoals ICQ en MSN) is er onder de jeugd een nieuw taalgebruik ontstaan
quote:Ik denk dat het ook idd iets is wat je ziet bij mensen onder de 20. Het heeft misschien ook wat met pubertijd te maken. Groepsvorming, je willen onderscheiden e.d.
Op woensdag 18 februari 2004 11:23 schreef Petra76 het volgende:[..]
Wat e-mail betreft: ik heb zelf een onderzoek gedaan naar taalgebruik in e-mail en dit afgekorte taalgebruik kwam in mijn mailbestand heel weinig voor. Maar ik heb alleen gekeken naar de leeftijdsgroepen 20-35 en 50-65. Dit is inderdaad echt iets wat specifiek is voor jongeren onder de 18 en dan meer voor chat en sms dan voor e-mail.
w00t!
[Dit bericht is gewijzigd door kippiej op 18-02-2004 15:06]
quote:Gister stond er ontwikkeld...
Op woensdag 18 februari 2004 10:17 schreef Salmonella het volgende:[..]
Volgens mij klopt ie gewoon hoor
Dus wie heeft de topictitel veranderd
Kan jij trouwens ook gemakkelijk oud - nederlanders lezen?
quote:Geen idee. Ik zal er eens een paar opgraven.
Op woensdag 18 februari 2004 15:11 schreef Intergalactrick het volgende:
Kan jij trouwens ook gemakkelijk oud - nederlanders lezen?
quote:Heb ook wel een nokia 3510 .
Op woensdag 18 februari 2004 01:12 schreef Tijn het volgende:[..]
De meeste telefoons kunnen helemaal geen accolade's sms'en.
quote:Dat komt dan doordat ik hem een paar posts eerder al verbeterd had
Op woensdag 18 februari 2004 10:06 schreef _onderhond_ het volgende:[..]
Welke, ik ben nogal slecht in spellen en d/t kwesties.
Moet ontwikkelt soms met een D ofzo? Dit is het originele bericht van nu.nl http://www.nu.nl/news.jsp?n=277909&c=50. En daar staat ook ontwikkelt.
quote:Alsof wat wij doen zo nieuw is
Op woensdag 18 februari 2004 10:01 schreef RM-rf het volgende:
En over 15 jaar ontstaat een wonderbaarlijke neiging van de jongeren om woorden compleet uit te schrijven, juiste spelling te gebruiken, en correcte beleefdheidsvormen te verwenden:Dat zal dan als doel hebben een eigen taal te hebben die compleet onleesbaar is voor de ouders;
dan ontstaan lijstjes die de toenmalige breezah-generatie dan kan uitprinten, om alsnog in staat te zijn met hun kinderen te communiceren (=MSN-en)
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Dat komt dan doordat ik hem een paar posts eerder al verbeterd had
Gebruik allen wat chat afkortingen enzo zoals l8r en cu enzevoort
[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 19-02-2004 13:31]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |