We merken het gauw genoeg. Voor je het weet is het vrijdag...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:15 schreef W1ZZ het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er nu uiteindelijk komen!
Uitspugen!?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:27 schreef wonderer het volgende:
Vroeg me af... hoe gaat zo'n proeverij in z'n werk? Spuug je alles weer uit? Anders kan ik me voorstellen dat je na een paar glazen behoorlijk last gaat krijgen... Eet je iets tussendoor? *is newbie*
Of je komt gewoon meedrinkenquote:Kan iemand me dat eens vertellen? Of moet ik gewoon op het verslag van volgende week wachten?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:15 schreef W1ZZ het volgende:
Je bent wel blij he met je Uigeadail?
Doffy verwacht grote opkomst? Iig blij dat ik welkom benquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
Voor mij volstrekt onbekende niet-Fok! posters () is er altijd een plekje vrij hoor. Zolang we in de Still passen, is er plek. En zo niet, dan splitten we de groep en gaat groep 1 naar Still, en deel 2 naar de L&B. En de derde naar mijn huis
Zal deze anders zaterdag in overweging nemen... Om nu op jouw mening te moeten afgaan ;-)quote:Tsja, ik heb dat ding (bij jou) geroken, en je hebt gelijk ja. Maar deze Sign. 9yr was alleszins best fijn - een typische Glen Scotia maar dan wel 'toegankelijk' en zeker niet smerig. Niet in smaak, en niet in geur. Het was geen megatopper, maar zeker wel een interessante!
Hmmm... het toeval wil dat ik a.s. zondag in de buurt van Av. ben. Zal ik mijn flesje van de eerder in dit topic geprezen Cadenhead's Caol Ila 10yr CS meenemen?quote:PS. Kom je zondagavond in Av. mijn nieuwe Ardbeg proeven?
Voor jou maken we een plaatsjequote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:42 schreef jhksema het volgende:
Doffy verwacht grote opkomst? Iig blij dat ik welkom ben
Groot gelijk. Mij moet je nooit gelovenquote:Zal deze anders zaterdag in overweging nemen... Om nu op jouw mening te moeten afgaan ;-)
Toeval toeval toevalquote:Hmmm... het toeval wil dat ik a.s. zondag in de buurt van Av. ben. Zal ik mijn flesje van de eerder in dit topic geprezen Cadenhead's Caol Ila 10yr CS meenemen?
He he, eindelijk zeg je het zelf...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:52 schreef Doffy het volgende:
[..]
Groot gelijk. Mij moet je nooit geloven
Ik zei toch dat ik newbie wasquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:11 schreef Doffy het volgende:
Of je komt gewoon meedrinken
Ik was een week geleden ook een complete newbie hoor. En ik zie mezelf nog steeds als een newbie.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik newbie wasMaar ik kan niet
Misschien een andere keer, als ik zelf ook wat meer ervaring heb. Ben toch al niet zo'n held met alcohol, als ik niet eerst zelf al oefen, lig ik na twee glazen onder de tafel
Weet je, Doffy, ik denk dat het erg rustig gaat worden morgenavond. Maar dat doet natuurlijk niets af aan de feestvreugde ;-) Mag ik eindelijk een niet stinkende Glen Scotia proberen... En niet te vergeten een Ardbeg 17 (om te zetten tegen de Ardbeg 10 en Ardbeg Uigeadail van afgelopen weekend). Maw: ik heb er zin an!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:36 schreef Doffy het volgende:
* rotschop! *
Goed, over ongeveer 57 uur vindt de grote (en tevens eerste) Fok! Whisk(e)y meet plaats, in cafe de Still in Amsterdam. Bevestigd zijn Twoflower, jhksema en ondergetekende. Zijn er meer liefhebbers die al weten dat ze gaan komen?
Des te meer is er voor onsquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:46 schreef jhksema het volgende:
Weet je, Doffy, ik denk dat het erg rustig gaat worden morgenavond. Maar dat doet natuurlijk niets af aan de feestvreugde ;-) Mag ik eindelijk een niet stinkende Glen Scotia proberen... En niet te vergeten een Ardbeg 17 (om te zetten tegen de Ardbeg 10 en Ardbeg Uigeadail van afgelopen weekend). Maw: ik heb er zin an!
Volgens mij slaat Doffy al om het feit dat je Famous Grouse dronk, niet vanwege het ijs...quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:49 schreef wonderer het volgende:
Famous Grouse in een café, met ijs (niet slaan, niet slaan!)
Niet zeuren, gewoon komen. Vatsterkte Lagavulin erin gooien en moet jij eens zien hoe snel jij je weer op en top voelt!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:09 schreef W1ZZ het volgende:
Ik kan ook niet komenBen hartstikke ziek (neus zit potdicht en algehele malaise)... Vind het jammer, maargoed, veel plezier!
Volgens mij ook niks... maar volgende keer neem ik hem wel zonder ijs, want de laatste slok was voornamelijk water, zonde.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:05 schreef Doffy het volgende:
Wat mankeert er aan Famous Gross?![]()
heb er om te proberen één glas Laphroaig CS ingegoten, dat was geen succes... Sowieso was gisteren een echte baaldag...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon komen. Vatsterkte Lagavulin erin gooien en moet jij eens zien hoe snel jij je weer op en top voelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |