Ik ga zelf niet zo heel vaak, maar nu wil ik iets heel anders enzo met m'n haar, het is al zeker een jaar geleden dat ik voor het laatst naar de kapper ben geweest, dus nu heb ik een afspraak bij deze hele dure kapper gemaakt. M'n buren en zus gaan al tijdje naar die kapper en die vonden hem wel heel goed.
Normaal zou ik er niet veel geld aan willen uitgeven, als ik gewoon m'n haar liet bijpunten enzo. Maar juist omdat ik iets speciaals wil... En ook als ik heel vaak naar de kapper zou gaan, zou ik ook een goedkopere kiezen...
Nu ga ik dus eindelijk m'n haar eggie kort laten knippen...
Ik betaal er dan wel veel geld voor, omdat het zo'n gedoe ik voor mijn hele haar geknipt is. Ik laat het ook altijd helemaal uitdunnen, omdat het anders voor geen ene meter zit.
Ik ben meestal rond de 90 gulden kwijt voor alleen wassen, knippen, phönen..
Ik verf m'n haar wel regelmatig, maar dat doe ik dan zelf. Moet ik 2 verpakkingen kopen van de verf, anders heb ik niet genoeg. Dat is dus ongeveer 40/50 gulden per stuk..
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 14-07-2001 14:50]
quote:Liefst min mogelijk natuurlijk. Maar de prijzen van de kapper stijgen de laatste tijd wel explosief. Ik ging eerst nog naar een kapper in mijn ouder woonplaats.
Op zaterdag 14 juli 2001 14:30 schreef texelonia het volgende:
Hoeveel geld zijn jullie bereid te betalen voor de kapper?
quote:Same Here.
Op zaterdag 14 juli 2001 14:49 schreef madcap het volgende:
hehe...ik heb een tondeuse van vier tientjes en daar scheer ik zelf m'n kopje al jaren mee kaal...
Maar dan gemillimeterd niet kaal
Nu ga ik naar een kapper, die is :
A. Een man die luistert naar wat ik wil.
B. Aandacht heeft voor mijn haar.
C. Rustig de tijd neemt.
D. Niet schandalig duur is.
E. Nog humor heeft ook.
Toch is een dure kapper niet de garantie dat je met het koppie thuis komt waar je op hoopte!
(doe het niet te kort Texel !!!)
quote:Ik weet nog niet precies wat ik wil, wil eerst advies over wat bij mij leuk zou kunnen staan
Op zaterdag 14 juli 2001 15:08 schreef Knuffie het volgende:
Toch is een dure kapper niet de garantie dat je met het koppie thuis komt waar je op hoopte!(doe het niet te kort Texel !!!)
Ik ga altijd naar een kapper zonder afspraak, dan eerst de Panorama's ed even doorlezen en wat praten met de mensen daar over de ins en outs en de nieuwste roddels in mijn woonplaats.
quote:Euh? Zomer? Waar?
Op zaterdag 14 juli 2001 16:27 schreef texelonia het volgende:[..]
Ik weet nog niet precies wat ik wil, wil eerst advies over wat bij mij leuk zou kunnen staan
En ik wil het juist wel lekker kort, ik word met de minuut gestoorder van dat lange haar
En kort haar lijkt me juist ook lekker nu het zomer is enzow
Eerst deed mijn vader mijn haar, (met tegenzin van mijn moeder ):
dus dan maar weer m'n moeder met schaar uit de kast gehaald.. die kan ik tenminste in elkaar slaan als het fout gaat
quote:Ha! eindelijk iemand die mijn mening deelt.
Op zaterdag 14 juli 2001 22:30 schreef Qarinx het volgende:
de kapper doet het bij mij echt nooooooooit goed.. ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar het zijn echt prutsers.. (ben al bij verschillende geweest).. ze doen nooit wat je wil.. maar bedenken zelf gewoon iets en het past gewoon echt nooit bij mij..
Oh nog iets leuk
kapster 1: Als je je haar op 1 lengte knipt dan komen je krullen beter uit.
kapster 2: Als je je haar in laagjes knipt komen je krullen beter uit.
Jaja....
Vind het wel een beetje eng, want wat als ik het niet leuk vind? Dat risico moet ik dus maar lopen... Wel zonde van het geld als het tegenvalt, maar jah.
Erger me de laatste tijd wel steeds meer aan dat lange haar. Zit gewoon nooit echt leuk, beetje saai enzo. En het zit altijd in de weg. En anders groeit het wel weer aan
quote:Ik wil na al mijn cosmopolitan metamorfoses wel fotos zien van het resultaat hoor!
Op donderdag 19 juli 2001 19:26 schreef texelonia het volgende:
Nou morgen heb ik afspraak met de kapper... Het wordt kort geknipt en geverfd... Ben benieuwdVind het wel een beetje eng, want wat als ik het niet leuk vind? Dat risico moet ik dus maar lopen... Wel zonde van het geld als het tegenvalt, maar jah.
Erger me de laatste tijd wel steeds meer aan dat lange haar. Zit gewoon nooit echt leuk, beetje saai enzo. En het zit altijd in de weg. En anders groeit het wel weer aan
Ben niet zo avontuurlijk met m'n haar, laat me voor 38 gulden steeds hetzelfde kapsel knippen, soms wat korter dan normaal, soms gewoon bijknippen.
quote:Leuk!!!
Nou morgen heb ik afspraak met de kapper... Het wordt kort geknipt en geverfd... Ben benieuwdVind het wel een beetje eng, want wat als ik het niet leuk vind? Dat risico moet ik dus maar lopen... Wel zonde van het geld als het tegenvalt, maar jah.
Nou ik ben benieuwd hoor !!
Kan er dan wel een fotootje af?
quote:
Nou morgen heb ik afspraak met de kapper... Het wordt kort geknipt en geverfd...
quote:Hehe
Op zaterdag 14 juli 2001 14:49 schreef madcap het volgende:
hehe...ik heb een tondeuse van vier tientjes en daar scheer ik zelf m'n kopje al jaren mee kaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |