abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2001 @ 14:30:34 #1
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_1205483
Hoeveel geld zijn jullie bereid te betalen voor de kapper?

Ik ga zelf niet zo heel vaak, maar nu wil ik iets heel anders enzo met m'n haar, het is al zeker een jaar geleden dat ik voor het laatst naar de kapper ben geweest, dus nu heb ik een afspraak bij deze hele dure kapper gemaakt. M'n buren en zus gaan al tijdje naar die kapper en die vonden hem wel heel goed.

Normaal zou ik er niet veel geld aan willen uitgeven, als ik gewoon m'n haar liet bijpunten enzo. Maar juist omdat ik iets speciaals wil... En ook als ik heel vaak naar de kapper zou gaan, zou ik ook een goedkopere kiezen...

Nu ga ik dus eindelijk m'n haar eggie kort laten knippen...

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 14 juli 2001 @ 14:45:04 #2
11983 bruintjuh
Grote mond :O, klein hartje O+
pi_1205553
Persoonlijk geef ik liever niet zoveel geld uit aan de kapper. Mijn haar groeit heel snel en is heel dik, ik heb bijna nooit dooie puntjes eraan, dus ik ga eens per jaar ongeveer naar de kapper.

Ik betaal er dan wel veel geld voor, omdat het zo'n gedoe ik voor mijn hele haar geknipt is. Ik laat het ook altijd helemaal uitdunnen, omdat het anders voor geen ene meter zit.

Ik ben meestal rond de 90 gulden kwijt voor alleen wassen, knippen, phönen..

Ik verf m'n haar wel regelmatig, maar dat doe ik dan zelf. Moet ik 2 verpakkingen kopen van de verf, anders heb ik niet genoeg. Dat is dus ongeveer 40/50 gulden per stuk..

Sneller dan een mercedes, slaat mijn hart voor jou!!
pi_1205567
1 keer per 6 weken komt een kapper thuis
kost nu 25,00 per persoon!!
Dit is erg makkelijk omdat mijn man overdag werkt,en we niet de deur uit hoeven om naar de kapper te gaan.
Als ik een permanentje wil,doet een kennis van ons dat!
Scheelt een hoop,want in de winkel betaal je gauw 150,oo voor een permanentje!
ow ja die kapper die bij ons komt ,kan geen permanentje zetten, hij knipt alleen!
Hij heeft vroeger bij een heren kapsalon gewerkt!= hele goeie .

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 14-07-2001 14:50]

pi_1205571
hehe...ik heb een tondeuse van vier tientjes en daar scheer ik zelf m'n kopje al jaren mee kaal...
Iedereen is uniek, behalve ik
  zaterdag 14 juli 2001 @ 14:51:47 #5
12856 NiHiels
Zo, nu eerst een bak koffie...
pi_1205577
quote:
Op zaterdag 14 juli 2001 14:30 schreef texelonia het volgende:
Hoeveel geld zijn jullie bereid te betalen voor de kapper?
Liefst min mogelijk natuurlijk. Maar de prijzen van de kapper stijgen de laatste tijd wel explosief. Ik ging eerst nog naar een kapper in mijn ouder woonplaats.
Koste me 34.50 op een gegeven moment...toen toch maar hier in Leeuwarden een kapper gezocht, en gevonden. Ben er 1 keer geweest maar ben over het resultaat te spreken. Die knipbeurt koste me 31,50.
Hand over the coffee and no one gets hurt.
pi_1205611
quote:
Op zaterdag 14 juli 2001 14:49 schreef madcap het volgende:
hehe...ik heb een tondeuse van vier tientjes en daar scheer ik zelf m'n kopje al jaren mee kaal...
Same Here.

Maar dan gemillimeterd niet kaal

Surfin' Afghanistan
pi_1205646
Niet al teveel, ben wel eens bij een kapper geweest voor een spoeling , wassen, knippen en föhnen betaalde ik Hf. 120,=. Schandalig veel!!
Ben dus ook niet meer terug gegaan!

Nu ga ik naar een kapper, die is :

A. Een man die luistert naar wat ik wil.
B. Aandacht heeft voor mijn haar.
C. Rustig de tijd neemt.
D. Niet schandalig duur is.
E. Nog humor heeft ook.

Toch is een dure kapper niet de garantie dat je met het koppie thuis komt waar je op hoopte!

(doe het niet te kort Texel !!!)

zaterdag 14 juli 2001 @ 15:11:21 #8
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1205658
Als ik naar de kapper ga, ga ik naar Kinki. En da's best wel duur.
Maar als ik naar een andere kapper ga, wil ik daarna alsnog naar Kinki, en da's nog veel duurder.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_1205714
Gisteravond voor 2 geeltjes wassen en afgerond blokhoofd zetten. Bij een zeer goede kapper waar ik nu al een tijd kom.. (kopje koffie erbij, goed gesprek..:) )
  zaterdag 14 juli 2001 @ 16:27:12 #10
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_1205980
quote:
Op zaterdag 14 juli 2001 15:08 schreef Knuffie het volgende:
Toch is een dure kapper niet de garantie dat je met het koppie thuis komt waar je op hoopte!

(doe het niet te kort Texel !!!)

Ik weet nog niet precies wat ik wil, wil eerst advies over wat bij mij leuk zou kunnen staan
En ik wil het juist wel lekker kort, ik word met de minuut gestoorder van dat lange haar
En kort haar lijkt me juist ook lekker nu het zomer is enzow
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 14 juli 2001 @ 17:03:03 #11
11485 Alfa_Drifter
Enfant Terrible
pi_1206143
Ik ga geloof ik ongeveer om de 3 maanden naar de kapper, als het te veel op een matje begint te lijken van achteren. Dat kost me dan f 29. Dat valt dus nog wel mee (ik vind het al duur genoeg), maar meiden zijn in het algemeen meer kwijt voor de kapper denk ik, dat is ook logisch als er aan het (langere) haar meer bewerkingen worden gedaan.

Ik ga altijd naar een kapper zonder afspraak, dan eerst de Panorama's ed even doorlezen en wat praten met de mensen daar over de ins en outs en de nieuwste roddels in mijn woonplaats.

Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_1206157
quote:
Op zaterdag 14 juli 2001 16:27 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik weet nog niet precies wat ik wil, wil eerst advies over wat bij mij leuk zou kunnen staan
En ik wil het juist wel lekker kort, ik word met de minuut gestoorder van dat lange haar
En kort haar lijkt me juist ook lekker nu het zomer is enzow

Euh? Zomer? Waar?
Lekker kort met of zonder een kleurtje?
  zaterdag 14 juli 2001 @ 17:12:15 #13
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_1206176
* micha geeft helemaal niets uit aan de kapper. Ik heb een goeie vriend, die is kapper, en die wil niet dat ik betaal. Ik ga een keer per maand ofzow, samen met een vriend van me, en dan gaan we allebei geknipt worden.
pi_1206803
Ben het afgelopen 3/4 jaar niet naar de kapper geweest of gekinpt. Ben mijn haren aan het laten groeien om dreads te kunnen laten zetten. Dus kan ook meteen gaan sparen voor die kapperbeurt. Die zal alsnle zo'n 600 tot 800 gulden zijn.

Eerst deed mijn vader mijn haar, (met tegenzin van mijn moeder ):

x
pi_1207238
Wat een superkapsel had je.... hmmmm,
Ik ga elke zes weken, tis duur, maar je haar zit wel trendy (100 tot 120 gulden)
Lekker dat gepruts,... gewoon zelfverwennerij. Heerlijk genieten.
  zaterdag 14 juli 2001 @ 22:30:14 #16
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1207448
de kapper doet het bij mij echt nooooooooit goed.. ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar het zijn echt prutsers.. (ben al bij verschillende geweest).. ze doen nooit wat je wil.. maar bedenken zelf gewoon iets en het past gewoon echt nooit bij mij..

dus dan maar weer m'n moeder met schaar uit de kast gehaald.. die kan ik tenminste in elkaar slaan als het fout gaat

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  FOK!fossiel zaterdag 14 juli 2001 @ 23:52:46 #17
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1207809
quote:
Op zaterdag 14 juli 2001 22:30 schreef Qarinx het volgende:
de kapper doet het bij mij echt nooooooooit goed.. ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar het zijn echt prutsers.. (ben al bij verschillende geweest).. ze doen nooit wat je wil.. maar bedenken zelf gewoon iets en het past gewoon echt nooit bij mij..
Ha! eindelijk iemand die mijn mening deelt.
Ik heb eigenlijk een godsgruwelijke hekel aan die kappers
Geeft je aan hoe lang je het ongeveer wil en knippen ze het nat op die lengte. Maar als mijn haar droog is (en dus krult) scheelt dat enorm in lengte. Waardoor het dus gewoon te kort was.

Oh nog iets leuk

kapster 1: Als je je haar op 1 lengte knipt dan komen je krullen beter uit.

kapster 2: Als je je haar in laagjes knipt komen je krullen beter uit.

Jaja....

Chick on a mission
  donderdag 19 juli 2001 @ 19:26:00 #18
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_1237415
Nou morgen heb ik afspraak met de kapper... Het wordt kort geknipt en geverfd... Ben benieuwd

Vind het wel een beetje eng, want wat als ik het niet leuk vind? Dat risico moet ik dus maar lopen... Wel zonde van het geld als het tegenvalt, maar jah.

Erger me de laatste tijd wel steeds meer aan dat lange haar. Zit gewoon nooit echt leuk, beetje saai enzo. En het zit altijd in de weg. En anders groeit het wel weer aan

©Dumbo
  donderdag 19 juli 2001 @ 19:29:20 #19
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1237431
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 19:26 schreef texelonia het volgende:
Nou morgen heb ik afspraak met de kapper... Het wordt kort geknipt en geverfd... Ben benieuwd

Vind het wel een beetje eng, want wat als ik het niet leuk vind? Dat risico moet ik dus maar lopen... Wel zonde van het geld als het tegenvalt, maar jah.

Erger me de laatste tijd wel steeds meer aan dat lange haar. Zit gewoon nooit echt leuk, beetje saai enzo. En het zit altijd in de weg. En anders groeit het wel weer aan

Ik wil na al mijn cosmopolitan metamorfoses wel fotos zien van het resultaat hoor!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 19 juli 2001 @ 19:30:16 #20
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1237442
Omdat m'n haar erg stug is (je kan er bwvs een kwast van maken) en aan de ene helft dunner lijkt te zijn dan de andere helft, laat ik me knippen bij een Chinese kapperszaak in Amsterdam. Zij weten hoe ik geknipt moet worden. In mijn woonplaats was er ooit een kapster geweest die dat ook goed kon, maar die ging weg.

Ben niet zo avontuurlijk met m'n haar, laat me voor 38 gulden steeds hetzelfde kapsel knippen, soms wat korter dan normaal, soms gewoon bijknippen.

The Internets, I needs it..
pi_1237476
quote:

Leuk!!!

Nou ik ben benieuwd hoor !!
Kan er dan wel een fotootje af?

pi_1237518
quote:
Nou morgen heb ik afspraak met de kapper... Het wordt kort geknipt en geverfd...
pi_1237570
* Speknek roept, en Kimmie

pi_1237619
* SuperRembo is net terug van de kapper en ruikt nu naar aardbei door de shampoo die die doos van een kapster heeft gebruikt
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_1238262
quote:
Op zaterdag 14 juli 2001 14:49 schreef madcap het volgende:
Hehe
Een jaar geleden werd ik overgehaald om een keertje m'n kop kort te scheren en ik scheer m'n kop nu om de paar weken. Veel makkelijker dan naar de kapper gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')