Ik vermoed dat Heineken zijn fustjes wel gepatenteerd heeft, dit in tegenstelling tot Douwe Egberts die de koffiepads niet had gepatenteerd.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:08 schreef koele het volgende:
idd, veel te prijzig, maar als iedereen dat vind en dat ding voor geen meter loopt zal het misschien nog wel veranderen, of krijg je net als bij senseo dat elk merk de fustjes gaat maken...
heeft er misschien mee te maken dat het idee van de pads niet van Sara Lee / Douwe Egberts was?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:32 schreef Fok_Bak het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Heineken zijn fustjes wel gepatenteerd heeft, dit in tegenstelling tot Douwe Egberts die de koffiepads niet had gepatenteerd.
Blijft Heinikenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
Ok ik verkoop dat ding!!
Ik moet eelijk zeggen, Bier smaakt
Echt dat meen ik! Heerlijk gewoon!
veel te zoet standaard pils voor de colageneratiequote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:04 schreef Dizer het volgende:
En dus lekker bier!!
Ik dacht dat het dan nog 3 weken houdbaar was.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
Als zo een vaat gebruikt is, is ie max 3 dagen houdbaar (maar dat moet wel makkelijk lukken)
Tis maar net hoeveel conserveringsmiddel ze erin doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:19 schreef trance40 het volgende:
En dan te bedenken dat me pa in ze restaurant na elke vat bier ze bier tap door moet spoelen met water! En hier zit het bier tot max 3 weken in de leidingen
Lekker krom weer
Wat denk je van die biertanks dan, die worden bijgevuld met een tankwagen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:19 schreef trance40 het volgende:
En dan te bedenken dat me pa in ze restaurant na elke vat bier ze bier tap door moet spoelen met water! En hier zit het bier tot max 3 weken in de leidingen
Lekker krom weer
tsja, twee kratjes piss.... dan noem je ook wel wat. Er is een reden voor dat dat spul zo goedkoop is hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:34 schreef ErikT het volgende:
Stom apparaat. Gewoon te duur. Wel leuk, maar te duur. Voor 1 vaatje = half kratje heb je twee kratjes Pitt. Een getapt biertje drink ik wel in de kroeg. Leuker, lekkerder, logisch.
Nee, heiniken, das pas lekker zeker...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:57 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
tsja, twee kratjes piss.... dan noem je ook wel wat. Er is een reden voor dat dat spul zo goedkoop is hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |