of zal deze samenwerking van Heineken en Krups floppen..?
t lijkt mij wel een leuk ding... maar kopen...
quote:jezus, 200E, ik dacht eigenlijk aan een senseo achtig bedrag...
Op dinsdag 17 februari 2004 17:50 schreef HellRaver het volgende:
Mijn schoonvader heeft er 1.
Hij werkt bij de brouwerij dus
Maar voor personeel was hij al rond de 200 euro geloof ik.
Verder wel een leuk apparaatje wordt je alleen wel ERG makkelijk gemaakt om bij de AA terecht te komen.
http://www.dft.nl/servlet/ArticleByID?ID=5837826§ion=00
[Dit bericht is gewijzigd door ehpsv op 17-02-2004 17:56]
quote:jezus, 250E, ik dacht eigenlijk aan een senseo achtig bedrag...
Op dinsdag 17 februari 2004 17:52 schreef ehpsv het volgende:
Gaat 250 euri kosten.
quote:Dat zei je al ja
Op dinsdag 17 februari 2004 17:53 schreef koele het volgende:[..]
jezus, 250E, ik dacht eigenlijk aan een senseo achtig bedrag...
quote:Lees het nu ook ja;
Op dinsdag 17 februari 2004 17:55 schreef D6F het volgende:
De Beertender gaat 279 eurotjes kosten. Een beetje duur om voor de lol even aan te schaffen. Het zal wel gaan floppen want om er nauw 279 euros voor neer te gaan leggen
quote:
Beertender kost ¤ 279. De speciale introductieprijs is ¤ 249.
quote:Nog een keer!!!
Op dinsdag 17 februari 2004 17:55 schreef D6F het volgende:
De Beertender gaat 279 eurotjes kosten. Een beetje duur om voor de lol even aan te schaffen. Het zal wel gaan floppen want om er nauw 279 euros voor neer te gaan leggen
jezus, 279E, ik dacht eigenlijk aan een senseo achtig bedrag...
zou me niets verbazen dat dit bij Jan Patat volk een hit wordt
Maar volges mij net ff te duur voor het grote publiek. En daarnaast is het met zo een ding in huis wel erg makkelijk om ff een pilsje te pakken
Die kans schat ik best wel groot in, al ga ik uit van senseo-erlebnis. Die koste in het begin ook ronde ¤150.-- en kost nu ¤69,-- ik scaht dat de beertender over een jaartje zeker 100 e-tjes minder moet kosten.
quote:je kan in iedere drankenhandel in Duitsland verschillende hele goeie merken bier kopen in thuistapvatje.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:04 schreef Fixers het volgende:
Als het hier net zo'n groot succes wordt als in Zwitserland sluit ik niet uit dat heineken ook andere brouwsels uit de eigen brouwerijen in de speciale 4 liter fusten gaat verkopen. Brand zou wel lekker zijn.Die kans schat ik best wel groot in, al ga ik uit van senseo-erlebnis. Die koste in het begin ook ronde ¤150.-- en kost nu ¤69,-- ik scaht dat de beertender over een jaartje zeker 100 e-tjes minder moet kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |