Ehm... je wil me toch niet gaan vertellen dat als je klaargekwakt bent in haar mond.. dat je het dan Leuk en lekker vindt als jou vriendin je Eige kwak nog es in je Bek spuugt...en dan vervolgens weer terugspugen?quote:Op dinsdag 17 februari 2004 19:17 schreef Wh33L het volgende:
ja, niet veel bijzonders aan. 't smaakt niet lekker maar ook niet vies. beetje flauwtjes. ik ben niet vies van mezelf.
en snow-ballen kan erg leuk en humoristisch zijn
HELEMAAL MEE EENS !quote:Op donderdag 29 april 2004 17:10 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ehm... je wil me toch niet gaan vertellen dat als je klaargekwakt bent in haar mond.. dat je het dan Leuk en lekker vindt als jou vriendin je Eige kwak nog es in je Bek spuugt...en dan vervolgens weer terugspugen?
![]()
![]()
Wat maakt het jou uit als iemand dat WEL lekker vindt?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:10 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ehm... je wil me toch niet gaan vertellen dat als je klaargekwakt bent in haar mond.. dat je het dan Leuk en lekker vindt als jou vriendin je Eige kwak nog es in je Bek spuugt...en dan vervolgens weer terugspugen?
![]()
![]()
ik vind het zo mooier ja, laat mijquote:Op donderdag 29 april 2004 17:42 schreef Kamphuys het volgende:
'De niveau'Ja, de niveau is idd niet zo hoog
![]()
pijnlijk..quote:Op donderdag 29 april 2004 17:42 schreef Kamphuys het volgende:
'De niveau'Ja, de niveau is idd niet zo hoog
![]()
Weer heel grappig hoe je dat beschrijft, dafjedafquote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:09 schreef dafjedaf het volgende:
jullie zijn raaaaar.... je bent toch nieuwsgierig? kan me niet voorstellen dat je het niet gaat proeven. ik vind het juist lekker om het in mn mond te krijgen, zie het probleem niet... maar goed: koffie is echt minder, sterke kruiden, roken, bier, etc. fruit (vooral citrus) is juist prima *allemaal aan de appelsientjeee!!!* en gewoon zoete dingen. jongens die daarna niet met je willen zoenen vind ik wel een beetje triest eigenlijk, maar ik ga daarna toch altijd meteen mn tanden poetsen of cola drinken ofzo, want het idee dat die dingetjes mijn tandvlees proberen te bevruchten vind ik dan wel weer heel bah
Vind het ook niet vergezocht. Wat is precies het verschil?quote:Op dinsdag 17 februari 2004 20:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als mensen het zo brengen dat wanneer iets van henzelf komt het normaal is om dat te proeven vind ik dat nog niet zo vergezocht eigenlijk.
eej DaFlip, ga je me de park checken?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:40 schreef DeFlip het volgende:
we weten nu weer de niveau van seksualiteit op fok!
* godard_k heeft nog nooooit uit zijn neus gekaant .. bwehquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:37 schreef Pearly het volgende:
[..]
5 á 10 x ?????
Da's knap!!!!
Als je mij maar met rust laat dan
Trouwens, je moet alles geproefd hebben vind ik. Het is maar van jezelf !!
Je maakt mij nooit wijs dat jij nog nooit uit je neus heb lopen eten ....![]()
is goed, morgen ja?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
eej DaFlip, ga je me de park checken?![]()
wie deze zin snapt mag het zeggen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:57 schreef Raspoetin het volgende:
Je kunt het niet veiliger hebben als je eigen sperma slikken best wel lekker
quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:28 schreef Caesu het volgende:
[..]
wie deze zin snapt mag het zeggen.
ok, hij vindt het veilig om z'n eigen sperma te slikken en hij vindt het lekker.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:34 schreef Deviltjuh het volgende:
zo moeilijk is ie niet?
tis gewoon veilig om te slikken
en hij vind et nog best lekker?
voorvocht geen probleem maar het daadwerkelijke sperma vind ik niet echt dat je zegt mjammie, maar echt moeilijk doen erover nee dat niet en kots icons is ook niet nodig.... als ik klaargekomen ben in dr kut heb ik geen moeite om dr nog even te beffen en als ze het in dr mond heeft gehad en we zoenen waardoor ik nog wat binnenkrijg no problem...quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:31 schreef poepert het volgende:
ik vind er helemaal nix vies aan en mijn vriendin vind het echt onwijs geil als ik het aflik of als zijn het mag doorzoenen naar mijn mond zodat ik het slik. zelf vind ik dat ook zeer opwindend dus dat gebeurd regelmatig. is zo goed als smaakloos dus ik snap nie wat iedereen zeurt.
Dat is een ongeschreven wetquote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:54 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
hoezo hebben wij geen keus? staat er in de grondwet dat jullie in onze mond mogen kwakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |