Nee, ik vind dat gewoon SUPERVERSCHRIKKELIJK WALGELIJK, GOOR EN VIES!!!!!!!!!!!!quote:Gefrustreerd of nare ervaringen ermee?
Hetzelfde als snot??????????????????????????????????????????quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:11 schreef _Supreme het volgende:
trr stel je niet aan
het is hetzelfde als snot
Helemaal niet, ik vind dat heel normaal, ik masturbeer bovendien 5 à 10 keer per dag. Ik vind het echter uitermate walgelijkquote:Misschien dat Limsdealer masturbatie ook een vreselijke barbaarse handeling vind?
Dat kan, als jij dat een goor idee vind kan iedereen dat gek vinden, maar dat maakt het idee echt niet minder goor....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:10 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik vind dat heel normaal, ik masturbeer bovendien 5 à 10 keer per dag. Ik vind het echter uitermate walgelijk![]()
![]()
![]()
![]()
om sperma te proeven, ik moet alle moeite doen niet te kotsen als ik dit schrijf!!!
5 á 10 x ?????quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:10 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik vind dat heel normaal, ik masturbeer bovendien 5 à 10 keer per dag. Ik vind het echter uitermate walgelijk![]()
![]()
![]()
![]()
om sperma te proeven, ik moet alle moeite doen niet te kotsen als ik dit schrijf!!!
Ieuw... Ben ik heel raar als ik dat nog nooit gedaan heb?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:37 schreef Pearly het volgende:
Trouwens, je moet alles geproefd hebben vind ik. Het is maar van jezelf !!
Je maakt mij nooit wijs dat jij nog nooit uit je neus heb lopen eten ....![]()
Heb je nooit enorme honger dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:37 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ieuw... Ben ik heel raar als ik dat nog nooit gedaan heb?
Ja maar dan ga ik liever iemand zoeken om te pijpen, komt ook meer uit dan uit mijn neus...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:42 schreef Meneer_Storm het volgende:
Heb je nooit enorme honger dan?![]()
Als ik als meisje slik wil dat toch ook niet gelijk zeggen dat ik me in mn bek laat schijten of wel soms... Jij bent de sick bastard hier dat je dat soort verbanden legt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:29 schreef Scoutmaster het volgende:
gadverdamme... zieke mensen hier.. sperma proeven, ga je strax ook aan poepsex doen?
een drol pijpen? LOL sick bastards...
Als je iemand pijpt met aids zou t kunnen ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:32 schreef BB-King het volgende:
Krijg je van sperma geen aids?
Had je het tegen mij? Ik ben geen mr namelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:34 schreef Scoutmaster het volgende:
lol.. mr. Wiseguy
Nooit chocolade gehad zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2004 16:58 schreef BobRooney het volgende:
Net geproefd...het is lekker zoet....smaakt naar chocola
Dit vind ik nou een toffe kerel, waarom zou je niet eerlijk toegeven dat je geproeft hebt terwijl iedereen weet dat je het toch wel hebt gedaan. En dan als nog de meetse mensen ken je neit eens, ook al is merino 1 van mijn beste vriendenquote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:01 schreef koningkaas het volgende:
bijna 100% van alle mannen zegt het nooit gedaan te hebben maarja , het is ook zo moeilijk om toe te geven he jongens,<p>tuurlijk heb ik wel eens geproefd, je moet toch weten wat de vrouwen proeven.
Who's the sick one here ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:29 schreef Scoutmaster het volgende:
gadverdamme... zieke mensen hier.. sperma proeven, ga je strax ook aan poepsex doen?
een drol pijpen? LOL sick bastards...
maar ik zou het nooit willen proeven oidquote:Op dinsdag 17 februari 2004 16:59 schreef Herr.Flick het volgende:
ja, ik heb tijdens het rukken ooit heel m'n kop vol gespoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |