abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17272689
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:02 schreef soorroos het volgende:

[..]

mee eens, kom nou, ik moet niks hoor

Nou maak je me benieuwd, val ik zo tegen?
Original Ratbiker
pi_17273325
Ik maak geen problemen over zoenen nadat ze klaar is met het oraal masseren van mijn python

Echter, ik heb ooit een vriendin gehad die het wel geil vond om me gelijk daarna te zoenen en de volledige opgespaarde lading in mijn bek te deponeren Dat was minder prettig....

Soms vind ik het wel geil om een meid klaar te likken nadat ik in haar heb gespoten. Meestal worden vrouwen hier bloedgeil van weet ik uit ervaring, en dat maakt de ervaring voor mij ook weer een stuk spannender

All I've got left is a Winchesta cigar.....
pi_17273521
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:30 schreef nevetS het volgende:

[..]

Nou maak je me benieuwd, val ik zo tegen?

echt jongen serieus, soms echt maareeh je hebt t verkeerd gelezen ik MOET niks...ik mag wel
pi_17273928
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:29 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik werd ook woest van de vergelijking van iemand die zijn sperma niet wilde proeven met hypocriet of simpel.

Verder ieder zijn meug hoor

Dat moet iedereen ook voor zich weten.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_17274643
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:48 schreef dafjedaf het volgende:
vroeger (oma vertelt) toen ik nog niet wou slikken (in de vroege middeleeuwen) had ik aan mn toenmalige vriendje gevraagd dat ie zou zeggen als ie bijna kwam zodat het niet in mn mond kwam en dat had ie beloofd. maar hij deed t toch in mn mond, en toen werd ik zo pissig dat ik het recht in zn gezicht gespuugd heb en ben weggelopen. LOL vind ik nogsteeds terecht! hij was echt verschrikkelijk boos...
ik geef je groot gelijk... wat hij deed was fout... en jou reactie is stoer!!!

ik vind het ook leuk om in de mond en of gezicht van de vrouw klaar te komen.. waarom weet ik eigenlijk niet maar vind het leuk maar ik heb ook mn eigen sperma geproeft en kan niet zeggen dat ik het lekker vond... als een vrouw dat dus niet wil respecteer ik dat, het is niet iets dat nodig is voor mn sexleven maar leuk JA dat wel

als ik het doe dan is het met toestemming...

When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17274712
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:27 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat de meeste mensen het geil en opwindend vinden als hun partner stront eten, jij wel?
Maar bijna elke vent vindt het fantastisch als een vrouw slikt.

bij mij gaat het er niet eens om of ze slikt... maar voornamelijk gaat het om de plek... mond en of gezicht in dit geval... maar soms spuit ik ook liever diep in dr doosje of anus
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17275410
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 00:00 schreef soorroos het volgende:

[..]

echt jongen serieus, soms echt maareeh je hebt t verkeerd gelezen ik MOET niks...ik mag wel

ok bedankt, heb nu echt nog zin in seks...
Original Ratbiker
  woensdag 18 februari 2004 @ 13:08:34 #83
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17282436
Het is altijd al het idéé, niemand zou het in de supermarkt kopen om lekker tijdens een filmpje weg te lurken. Come on, zeewater met eiwit, het gaat nergens over. En als het om het idee gaat is het ook niet vreemd dat mannen niet de behoefte hebben het zelf te willen proeven. Ik zou nieuwsgierig zijn, maar als ze dat niet hebben, so what? Tis pas hypocriet als ze wel willen dat je hun kwakje doorslikt maar zelf niet willen beffen...
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_17282503
ik ben er allechergissch voor
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:48:58 #85
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_17285198
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:10 schreef Caesu het volgende:
ik ben er allechergissch voor
Je bent ook nog dyslectisch ?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:57:25 #86
83968 RM1977
Wie ...ik??!!?
pi_17285352
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:48 schreef dafjedaf het volgende:
vroeger (oma vertelt) toen ik nog niet wou slikken (in de vroege middeleeuwen) had ik aan mn toenmalige vriendje gevraagd dat ie zou zeggen als ie bijna kwam zodat het niet in mn mond kwam en dat had ie beloofd. maar hij deed t toch in mn mond, en toen werd ik zo pissig dat ik het recht in zn gezicht gespuugd heb en ben weggelopen. LOL vind ik nogsteeds terecht! hij was echt verschrikkelijk boos...
KIM!! jij ook op het forum....nooit verwacht :):):):)
Wie het laatst lacht , is traag van begrip
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:59:21 #87
66973 Squit
doordenkertje
pi_17285382
Volgens mij heeft iedere man het wel eens geproefd kan gewoon niet anders
Nee niet een hele hap eetlepel vol maar gewoon keertje puntje van je vinger plop hap proef slik / spuug / kots (omcirkel maar)

Oke en nu wat vind ik ervan ik vind het puur niet lekker, maar in combi met het vocht van een leuke dame is het wel goed te doen

pi_17288235
Ja, ik neem elke ochtend een eetlepel sperma! Of lekker als vervanging van boter op je boterham.
  woensdag 18 februari 2004 @ 16:37:21 #89
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17288356
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:57 schreef RM1977 het volgende:

[..]

KIM!! jij ook op het forum....nooit verwacht :):):):)

LOL Haaai.... Kim.... volgens mij heb ik me nooit zo genoemd.... maar mag van mij hoor!
pi_17290304
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:09 schreef dafjedaf het volgende:
jullie zijn raaaaar.... je bent toch nieuwsgierig? kan me niet voorstellen dat je het niet gaat proeven. ik vind het juist lekker om het in mn mond te krijgen, zie het probleem niet... maar goed: koffie is echt minder, sterke kruiden, roken, bier, etc. fruit (vooral citrus) is juist prima *allemaal aan de appelsientjeee!!!* en gewoon zoete dingen. jongens die daarna niet met je willen zoenen vind ik wel een beetje triest eigenlijk, maar ik ga daarna toch altijd meteen mn tanden poetsen of cola drinken ofzo, want het idee dat die dingetjes mijn tandvlees proberen te bevruchten vind ik dan wel weer heel bah
Hm. Mijn vriend drinkt letterlijk liters sinaasappelsap op een dag...
pi_17290319
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 17:57 schreef r0sine het volgende:

[..]

Hm. Mijn vriend drinkt letterlijk liters sinaasappelsap op een dag...

dan kan hij lekker makkelijk poepen
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:00:05 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17290352
waarom zou je het niet doen..vies is het niet.

Is de gemiddelde man dan niet zo geinteresseerd naar zijn smaak?

woensdag 18 februari 2004 @ 18:02:44 #93
75792 Mr_Midi
Defqon1 festival!
pi_17290418
Tsja das ook al zoiets..... klaarkomen in vriendins mond en dan uhmmmmmmmm dan begint ze mij te zoene..... wat ik trouwens niet erg vind
Next party: sensation black! Mystery land! en Decibel outdoor!
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:05:49 #94
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_17290499
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:00 schreef SHE het volgende:
waarom zou je het niet doen..vies is het niet.

Is de gemiddelde man dan niet zo geinteresseerd naar zijn smaak?

De meesten komen er niet voor uit denk ik.

Geld andersom dan hetzelfde? Zijn de dames niet benieuwd naar hun eigen smaak?

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_17290573
De meeste meiden zijn ook enigzins terughoudend met zoenen nadat je 'down under' bent geweest...
All I've got left is a Winchesta cigar.....
pi_17290655
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:08 schreef Hazuki het volgende:
De meeste meiden zijn ook enigzins terughoudend met zoenen nadat je 'down under' bent geweest...
Dan zou ik toch maar eens wat actiever worden op seksgebied, ik ben er nog nooit 1 tegengekomen in ieder geval.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:20:35 #97
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17290869
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:05 schreef Mr.J het volgende:

[..]

tuurlijk!
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:48:39 #98
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_17291485
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 18:05 schreef Mr.J het volgende:

[..]

benieuwd? eerder nooit over nagedacht om het NIET te proeven LOL

sommige meisjes smaken naar speculaas, vind ik.

pi_17291499
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:37 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik reageerde op het feit dat ik voor simpele ziel werd uitgemaakt omdat ik dat niet oke vond

het was een nogal standaardt reactie op een nogal standaardt post. die over het algemeen generaliseerend gesproken door domme kortzichtige pubertjes worden gemaakt.

maar inmiddels heb ik wat meer van je gelezen en mijn menig bijgesteldt.
bij deze dus mijn excuses

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
pi_17292395
tis gewoon een lekkere homemade eiwitten-juice
lekker gezond

verstreujem slikt zn eigen zaad niet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')