quote:en asperges...
Op dinsdag 17 februari 2004 16:59 schreef Mondo_Generator het volgende:[..]
Koffie he.
quote:Niet denken maar proeven!! LOL
Op dinsdag 17 februari 2004 18:06 schreef Sanity11 het volgende:
Getver, ik moet er niet aan denken.
quote:Artikel 14, paragraaf 4.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:54 schreef dafjedaf het volgende:
hoezo hebben wij geen keus? staat er in de grondwet dat jullie in onze mond mogen kwakken?
een tongzoen na een pijpbeurt proef je het ook wel.
zit erg weinig smaak aan bij mij.
quote:geloof je dat niet?
Op dinsdag 17 februari 2004 18:02 schreef TheCamel het volgende:[..]
Tuurlijk!
quote:Ik studeer rechten dus geef mij de wet maar want heb blijkbaar een hoop te leren!!!
Op dinsdag 17 februari 2004 18:09 schreef Leshy het volgende:[..]
Artikel 14, paragraaf 4.
quote:Art 14, par 4.
Op dinsdag 17 februari 2004 18:23 schreef Wansl het volgende:
Ik studeer rechten dus geef mij de wet maar want heb blijkbaar een hoop te leren!!!
quote:laat je zo'n gast in je face flatsen, blijkt het goede burgerzin...
Op dinsdag 17 februari 2004 18:30 schreef Leshy het volgende:[..]
Art 14, par 4.
Het is aan eenieder toegestaan te ejaculeren over het aangezicht van zijn of haar partner, mits aan de voorwaarden van het bereiken van de leeftijd van consensus, geldend voor beide partners zoals uitgelegd in Art. 14, par. 1, en mits er niet in strijd word gehandeld met de geldende normen en waarden met betrekking tot de openbare orde en goede zeden, is voldaan.
en snow-ballen kan erg leuk en humoristisch zijn
Hahaha nee vies is t niet, maar om t nu vaker te doen . Was meer om te laten zien dat ik best bereid hetzelfde was te doen als mijn gf
het smaakt toch nergens naar. champignonnesoep of haaienvinnesoep lijkt er wel een beetje op - en het ruikt naar brie.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:01 schreef Nicket het volgende:
Wat zitten al die mannen hier van iee uuuh oohhhh..Maar ondertussen willen ze wel gepijpt worden en laten slikken..... Dus je als je meid het binnen krijgt isset wel ok
Je denkt toch niet dat ik m'n sperma ga zitten preoven. Ben je helemaal besodemieterd. Ik zou niet weten waarom.
Dat sommige mensen dat leuk vinden...vooral zelf weten, maar om te zeggen dat het heel normaal is omdat je vriendin het ook doet gaat me wel erg ver. Ik ga toch ook niet aan snikkels sabbelen omdat zij dat doet?
quote:Zo onbegrijpelijk is dat niet.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:12 schreef Lucille het volgende:
Ik snap die tweeslachtigheid niet van mensen. Wel verlangen (of in ieder geval hopen) dat je vriendin minstens in haar mond laat klaarkomen en het liefst slikt en zelf ook graag willen beffen, maar als je je eigen zaad in je mond zou krijgen dat is dat ineens ranzig.
Dat je vriendin in principe "zo iets smerigs" voor je wil doen, is waarschijnlijk juist de hele reden dat het zo opwindend is.
quote:Wat is er smerig aan zaad? Een tongzoen is smeriger hoor, in je mond zitten bacterien, in zaad niet.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:19 schreef Leshy het volgende:[..]
Zo onbegrijpelijk is dat niet.
Dat je vriendin in principe "zo iets smerigs" voor je wil doen, is waarschijnlijk juist de hele reden dat het zo opwindend is.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:09 schreef Wh33L het volgende:
simpele ziel
Ja, want jouw mening is de beste, nou goed.
Ik mag toch wel voor mijzelf uitmaken wat ik wel wil of niet of is dat teveel gevraagd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |