H&M, Sloggi, "Wil je zien hoe ik rij?"
Moeten die sexy uitingen volgens jullie verdwijnen...
... of vinden jullie ze juist fan-tas-tisch?
Ik krijg er niet meteen een paal van of zo, maar het is leuk om naar te kijken zo onderweg.
[Dit bericht is gewijzigd door ToT op 17-02-2004 15:14]
Ik vind alleen dat er wel meer sexy mannen op billboards mogen
quote:er zijn dus blijkbaar genoeg vrouwen die er wel zo uitzien getuige de vele billboards met verschillende vrouwen. moeten we anders maar alle lelijke vrouwen mooi gaan vinden (en dan gaan de mooie vrouwen weer zeuren)..
Op dinsdag 17 februari 2004 15:17 schreef mantamanta het volgende:
ik ben ook vrouw, en ik deel dat idee wel.
Als vrouw, en als jogn meisje, krijg je een zeer vertekend beeld van hoe vrouwen er uit zien, dit werk neit ehct bevorderend voor het zelfbeeld van veel vrouwen, en het beeld dat mannen van vrouwen hebben.
Als man leer je dat dat mooi is, en als vrouw leer je dat je er zo uit moet zien.
Waardoor er zowel bij de voruwen als de mannen een heleboel kapot gaat.
Life is not fair: live with it!
- Televisieprogramma's & reclame
- Magazines
- Posters
- Internet
- Films
- Elke man
- Vrouwen onderling
- enz
De schoonheidsideaal bestaat nu eenmaal en het wordt overal verspreid. Een paar billboards hebben daar echt geen invloed meer op.
Ik ben het wel eens met dat het feit dat mensen naar het schoonheidsideaal kijkt, veel mensen onzeker maakt over hun eigen uiterlijk en sommigen annorexia zal laten krijgen enzo.
[Dit bericht is gewijzigd door ToT op 17-02-2004 15:23]
quote:Ik zie ook liever Johnny Depp op een poster dan jan Peter Blakenende, dat betekent niet direct dat ik denk dat alle mannen zo mooi moeten zijn. Ik ben namelijk niet achterlijk.
Als vrouw, en als jogn meisje, krijg je een zeer vertekend beeld van hoe vrouwen er uit zien, dit werk neit ehct bevorderend voor het zelfbeeld van veel vrouwen, en het beeld dat mannen van vrouwen hebben.
Als man leer je dat dat mooi is, en als vrouw leer je dat je er zo uit moet zien.
Dit is hetzelfde gelul als met die barbies, ik ken weinig vrouwen die zich echt wat aantrekken van de zogenaamde perfecte vrouw op de billboard of de barbie.
Vrouwen die hierover klagen zijn over het algemeen vrouwen met meer baardgroei als vader abraham!!
quote:Zijn vrouwen echt minder intelligent, of hoe zit dat?
Wel eens goed TV gekeken? OOK MANNEN zijn gespierd, gebruind, mooi, etc. Niet alleen vrouwen wordt een schoonheidsideaal opgedrongen.
Dus hou op met die zieligdoenerij, godsamme hee
Als je er zo uit wil zien moet je van je luie reet komen en een sportschool opzoeken. Zo niet dan moet je niet zeuren. Bovendien houden de meeste mannen wel van een beetje stevigheid, dus niemand die zegt dat je zo ultra slank moet zijn.
quote:Nee, van een dame die voor predikant studeert. Stond in het AD van vandaag.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:22 schreef Hellracer het volgende:
Wat een gezeur.
Waarschijnlijk van een frustie dik wijf die al een hele tijd geen veeg heeft gehad.
quote:Mee eens is
Op dinsdag 17 februari 2004 15:26 schreef Ripley het volgende:
<knip>Ik zie ook liever Johnny Depp op een poster dan jan Peter Blakenende, dat betekent niet direct dat ik denk dat alle mannen zo mooi moeten zijn. Ik ben namelijk niet achterlijk.
Ik ben zelf verre van die ozo perfecte vrouw zoals dat door de maatschappij voor gespiegeld word. Ben ik daardoor minder gelukkig? Nee. Krijg ik daardoor allerlei vage spychische problemen? Nee
Dus, sorry mantamanta, kan het niet met je eens zijn.
Als kind zijnde leerde ik al dat datgene wat je door de maatschappij voorgeschoteld word, niet ook perse zo moet zijn...sterker nog, het kan vaak niet eens. Om maar niet te spreken over het feit dat dat wat men ziet als 'ideale vrouw' ook nog eens errug ongezond is...
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:14 schreef Ripley het volgende:
Ik ben een vrouw en vind het niet direct vrouwonvriendelijk als ik een schaarsgeklede dame op een billboard zie. Dus ik deel het beeld van vrouwonvriendelijk niet me die dame.Ik vind alleen dat er wel meer sexy mannen op billboards mogen
![]()
quote:Eeeeh my point.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Nee, van een dame die voor predikant studeert. Stond in het AD van vandaag.
als het vrouw onvriendelijk is, doet DIE vrouw dat zelf.. hebben andere vrouwen geen last van.. (toch?)
moet ze zelf weten..
quote:Boe hoe hoe, zit je vriendin naast je of ben je gewoon H.....?
Op dinsdag 17 februari 2004 16:30 schreef MartinusMagnus het volgende:
[afbeelding]Deze vind ik
Maar mooie billboards zoals van Sloggi en H&M mogen blijven.
quote:Daar zou ik dan meteen tegen optreden
Op dinsdag 17 februari 2004 15:26 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik zie ook liever Johnny Depp op een poster dan jan Peter Blakenende,
quote:Ik hou best van vrouwelijk schoon, maar dan wel met stijl en klasse
Op dinsdag 17 februari 2004 16:58 schreef Hellracer het volgende:[..]
Boe hoe hoe, zit je vriendin naast je of ben je gewoon H.....?
quote:Dat ligt heel erg aan de persoon. Ik ben van mezelf best wel mager en dat geldt voor meerdere mensen. Omgedraaid kan ook het geval zijn: sommige mensen zijn van zichzelf mollig of dik, daar kunnen ze ook weinig aan doen. En vergeet niet dat ondergewicht gezonder is dan overgewicht.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:12 schreef Julynell het volgende:
Om maar niet te spreken over het feit dat dat wat men ziet als 'ideale vrouw' ook nog eens errug ongezond is...
quote:Het probleem is dat het lijkt alsof vrouwen alleen maar iets kunnen bereiken als ze 'mooi' zijn en die 'schoonheid' ook tonen. Dat beeld krijgen jonge kinderen mee en veel van hen trappen erin.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
als het vrouw onvriendelijk is, doet DIE vrouw dat zelf.. hebben andere vrouwen geen last van.. (toch?)moet ze zelf weten..
quote:dat soort boards vind ik ook wat minder.. die van sloggi vind ik persoonlijk niet storend.... maar laten ze de meisjes van weleer maar lekker een beetje verborgen houden
Op dinsdag 17 februari 2004 16:30 schreef MartinusMagnus het volgende:
[afbeelding]Deze vind ik
Maar mooie billboards zoals van Sloggi en H&M mogen blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |