abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17766426
Gamma! Hehehe!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17766431
Ze zoeken al een stil plekje op!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 23:33:44 #128
88620 Compile
Cannon Project
pi_17766471
haha, tim word volgende week betrapt met 2 vrouwen Die beelden spreken boekdelen
  dinsdag 16 maart 2004 @ 23:34:19 #129
88620 Compile
Cannon Project
pi_17766482
Geile zooi daar zeg, pff, verkapte softsex
pi_17767037
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 23:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die Kookai zeg. Wat een dom wijf. Eerst zelf allemaal stoere praatjes en dan zo debiel gaan doen.
Ach ja... Thaise temperament
pi_17767101
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 00:01 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ach ja... Thaise temperament
Hehehe. Wel een beetje hypocriet vind ik. Eerst die vent op stang jagen met die praatjes en dan zelf gaan bleren als die gast date met die Italiaanse meid terwijl ze 25 meter uit elkaar staan de hele tijd.
pi_17771075
Carl, king of the island

Dankzij hem vind ik het al een stuk minder dit jaar, wat een ei zeg.
Ik vraag me ook af wanneer ie zelf door zal krijgen dat ie homo is.
pi_17776986
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 10:06 schreef Tania18 het volgende:
Ik vraag me ook af wanneer ie zelf door zal krijgen dat ie homo is.
Dat is het eerste wat ik zei, volgens mij is hij homo!
pi_17791301
Carl wordt nog wel geboycot door de rest deze serie
pi_17791458
Hehe ik ken Kim en Carl persoonlijk, ze komen idd uit Groningen. Trust me, Kim ziet er wel lekker uit maar verder is ze ontzettend dom en vooral arrogant... Hun relatie is inmiddels gestrand, 2 weken na TI. Carl gaat nu met 1 van die vrijgezelle dames, een Belgische. Als jullie het heeeel graag willen weten dan vertel ik nog wel eens wie het is
pi_17791501
Waarom is hun relatie precies gestrand dan?
  donderdag 18 maart 2004 @ 00:13:43 #137
88620 Compile
Cannon Project
pi_17791521
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:09 schreef Contaminator het volgende:
Hehe ik ken Kim en Carl persoonlijk, ze komen idd uit Groningen. Trust me, Kim ziet er wel lekker uit maar verder is ze ontzettend dom en vooral arrogant... Hun relatie is inmiddels gestrand, 2 weken na TI. Carl gaat nu met 1 van die vrijgezelle dames, een Belgische. Als jullie het heeeel graag willen weten dan vertel ik nog wel eens wie het is

pi_17791590
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:25 schreef lieverd23 het volgende:
Ik vind die Tim anders ook een griezel hoor. zelf wel volop kijken wat er te halen valt, maar niet naar het filmpje van zijn vriendin kijken. in mijn ogen een LOSER
Tja, waarom zou hij naar het filmpje kijken? Hij heeft voor zichzelf al uitgemaakt dat hij zich weinig aantrekt van haar.
pi_17791651
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is hun relatie precies gestrand dan?
Hij beweert dat zij niet meer verliefd op hem was... toen heeft ie het maar uitgemaakt. Die gozer is geen touw aan vast te knopen. Hij vindt zichzelf behoorlijk geweldig en loopt op TI de moraalridder uit te hangen, terwijl hij in werkelijkheid zelf een enorme smeerlap is. Door dat ge-eikel met Tim en de alcohol hoopt hij gewoon populairteit te winnen bij vrouwen ofzo. Nogal zielige actie...
Die relatie met Kim was nooit echt heel serieus, ze hadden pas een paar weken toen ze in TI kwamen. Moet je maar eens opletten op de beelden, je kan duidelijk merken dat zij tweeën zich het minst druk maken over wat de ander uitvreet...
pi_17791698
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Contaminator het volgende:

[..]

Hij beweert dat zij niet meer verliefd op hem was... toen heeft ie het maar uitgemaakt. Die gozer is geen touw aan vast te knopen. Hij vindt zichzelf behoorlijk geweldig en loopt op TI de moraalridder uit te hangen, terwijl hij in werkelijkheid zelf een enorme smeerlap is. Door dat ge-eikel met Tim en de alcohol hoopt hij gewoon populairteit te winnen bij vrouwen ofzo. Nogal zielige actie...
Die relatie met Kim was nooit echt heel serieus, ze hadden pas een paar weken toen ze in TI kwamen. Moet je maar eens opletten op de beelden, je kan duidelijk merken dat zij tweeën zich het minst druk maken over wat de ander uitvreet...
aha, hij zei dus dat zij niet meer verliefd was op hem en in no-time heeft hij een ander. Toevallig eentje van Temptation Island. Smeerlap idd

Dus al dat rare gedoe van hem is een combinatie van hoe hij is en ook een beetje een tactiek om te scoren bij de vrouwtjes op TI?

Zal eens wat meer op hun reacties letten bij die videobandjes
  donderdag 18 maart 2004 @ 00:43:25 #141
88620 Compile
Cannon Project
pi_17792024
Ach, laten we eens eerlijk zijn. Deze kandidaten worden gewoon hierop geselecteerd. Het is gewoon bekend wat ze van elkaar vinden, juist bepaalde punten waarvan je met wat leuke vrijgezellen erbij, de toch al instabiele relatie kan laten barsten als een bom.

Ze worden hierop psychologisch onderzocht door dat programma. Dus alleen de 'zwakkeren' komen in dit programma. Als je echt een goede relatie hebt en je weet wat je aan elkaar hebt, zet je die nooit op het spel. En zo ja? Nou, dan kan er toch nog weinig mis gaan. Althans, de kans dat een van de partners vreemd gaat is toch nihil.

Nee, dit is best leuke vermakelijke TV met mensen waarvan de relatie gewoon ronduit bagger is Hooguit 1 koppeltje die misschien wel een goede relatie heeft, om het programma nog enigzins leuk te houden.
  donderdag 18 maart 2004 @ 14:34:50 #142
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_17800720
Eva is irritant!!!!! Tis overduidelijk dat zij van d'r vriend af wil...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  donderdag 18 maart 2004 @ 14:56:47 #143
89263 Flawless82
Absolutely Flawless
pi_17801188
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Contaminator het volgende:

[..]

Thnx for the info. Vertrouwde die piemel al niet.
Verenigt u tegen de geitenneukers
pi_17801334
Met wie gaat die Carl nu dan? Met Hella hihihi ???????????
Nee hoor ben niet nieuwsgierig .... maar wil het wel graag weten!!!!!
  donderdag 18 maart 2004 @ 15:56:44 #145
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_17802536
Da's raar... ik woon ook in Groningen en heb ze gewoon gezellig samen door de stad zien lopen.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_17803656
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:56 schreef Zhenar het volgende:
Da's raar... ik woon ook in Groningen en heb ze gewoon gezellig samen door de stad zien lopen.
Je hebt ze toch wel een douw gegeven he?!?
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:31:26 #147
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_17804701
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 16:43 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Je hebt ze toch wel een douw gegeven he?!?
lol

maar ff serieus die Carl...... bloed onder mijn nagels vandaan.
YUK YUK

met zn namen schrijven in zand met bloemetjes erbij
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_17805411
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 15:56 schreef Zhenar het volgende:
Tsja ze zijn wel 'vrienden gebleven' natuurlijk. Maar hij met z'n "Ik denk dat ik nooit zoveel van een andere vrouw kan houden als dat ik nu van Kim hou" uit de eerste aflevering, da's echt bullshit...
  donderdag 18 maart 2004 @ 19:22:14 #149
521 ruby
Hell yeah!
pi_17807190
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 14:34 schreef miki het volgende:
Eva is irritant!!!!! Tis overduidelijk dat zij van d'r vriend af wil...
Inderdaad ja. Het interesseert haar echt geen fuck.
Ik raad Wouter aan om gewoon maar lekker uit z'n dak te gaan op TI en die muts te dumpen. Zij neemt hun relatie duidelijk niet serieus, dus moet hij dat ook maar niet doen. Zonde van z'n energie.

Kookai, gut oh gut..wat een doffe ellende. Die gozer had m.i. helemaal niets schokkends gedaan, maar madam gaat een beetje hysterisch lopen doen. Best wel genant.

Carl: lozen in de zee, ver van het eiland.

Tim neemt z'n relatie ook niet echt serieus geloof ik. Ook in dit geval geef ik Eva een goede raad: ga maar lekker uit je panty en geniet van je vakantie in Mexico.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_17823261
Eva-NL is echt een gigantische soepduif. Ik snap ook niet wat die vrijgezellen aan haar vinden? Kim lijkt me nog t leukst, Kookai is 't lekkerst maar wel erg simpel, Eva-Be is zielig met haar party-boy Tim. Die Tim gaat nog flink feesten dat is wel duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')