Ach ja... Thaise temperamentquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die Kookai zeg. Wat een dom wijf. Eerst zelf allemaal stoere praatjes en dan zo debiel gaan doen.
Hehehe. Wel een beetje hypocriet vind ik. Eerst die vent op stang jagen met die praatjes en dan zelf gaan bleren als die gast date met die Italiaanse meid terwijl ze 25 meter uit elkaar staan de hele tijd.quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja... Thaise temperament
Dat is het eerste wat ik zei, volgens mij is hij homo!quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:06 schreef Tania18 het volgende:
Ik vraag me ook af wanneer ie zelf door zal krijgen dat ie homo is.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:09 schreef Contaminator het volgende:
Hehe ik ken Kim en Carl persoonlijk, ze komen idd uit Groningen. Trust me, Kim ziet er wel lekker uit maar verder is ze ontzettend dom en vooral arrogant... Hun relatie is inmiddels gestrand, 2 weken na TI. Carl gaat nu met 1 van die vrijgezelle dames, een Belgische. Als jullie het heeeel graag willen weten dan vertel ik nog wel eens wie het is
Tja, waarom zou hij naar het filmpje kijken? Hij heeft voor zichzelf al uitgemaakt dat hij zich weinig aantrekt van haar.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:25 schreef lieverd23 het volgende:
Ik vind die Tim anders ook een griezel hoor. zelf wel volop kijken wat er te halen valt, maar niet naar het filmpje van zijn vriendin kijken. in mijn ogen een LOSER
Hij beweert dat zij niet meer verliefd op hem was... toen heeft ie het maar uitgemaakt. Die gozer is geen touw aan vast te knopen. Hij vindt zichzelf behoorlijk geweldig en loopt op TI de moraalridder uit te hangen, terwijl hij in werkelijkheid zelf een enorme smeerlap is. Door dat ge-eikel met Tim en de alcohol hoopt hij gewoon populairteit te winnen bij vrouwen ofzo. Nogal zielige actie...quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is hun relatie precies gestrand dan?
aha, hij zei dus dat zij niet meer verliefd was op hem en in no-time heeft hij een ander. Toevallig eentje van Temptation Island. Smeerlap iddquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Contaminator het volgende:
[..]
Hij beweert dat zij niet meer verliefd op hem was... toen heeft ie het maar uitgemaakt. Die gozer is geen touw aan vast te knopen. Hij vindt zichzelf behoorlijk geweldig en loopt op TI de moraalridder uit te hangen, terwijl hij in werkelijkheid zelf een enorme smeerlap is. Door dat ge-eikel met Tim en de alcohol hoopt hij gewoon populairteit te winnen bij vrouwen ofzo. Nogal zielige actie...
Die relatie met Kim was nooit echt heel serieus, ze hadden pas een paar weken toen ze in TI kwamen. Moet je maar eens opletten op de beelden, je kan duidelijk merken dat zij tweeën zich het minst druk maken over wat de ander uitvreet...
Thnx for the info. Vertrouwde die piemel al niet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:22 schreef Contaminator het volgende:
[..]
Hij beweert dat zij niet meer verliefd op hem was... toen heeft ie het maar uitgemaakt. Die gozer is geen touw aan vast te knopen. Hij vindt zichzelf behoorlijk geweldig en loopt op TI de moraalridder uit te hangen, terwijl hij in werkelijkheid zelf een enorme smeerlap is. Door dat ge-eikel met Tim en de alcohol hoopt hij gewoon populairteit te winnen bij vrouwen ofzo. Nogal zielige actie...
Die relatie met Kim was nooit echt heel serieus, ze hadden pas een paar weken toen ze in TI kwamen. Moet je maar eens opletten op de beelden, je kan duidelijk merken dat zij tweeën zich het minst druk maken over wat de ander uitvreet...
Je hebt ze toch wel een douw gegeven he?!?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:56 schreef Zhenar het volgende:
Da's raar... ik woon ook in Groningen en heb ze gewoon gezellig samen door de stad zien lopen.
lolquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel een douw gegeven he?!?![]()
Tsja ze zijn wel 'vrienden gebleven' natuurlijk. Maar hij met z'n "Ik denk dat ik nooit zoveel van een andere vrouw kan houden als dat ik nu van Kim hou" uit de eerste aflevering, da's echt bullshit...quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:56 schreef Zhenar het volgende:
Da's raar... ik woon ook in Groningen en heb ze gewoon gezellig samen door de stad zien lopen.
Inderdaad ja. Het interesseert haar echt geen fuck.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:34 schreef miki het volgende:
Eva is irritant!!!!! Tis overduidelijk dat zij van d'r vriend af wil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |