klopt als een busquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:25 schreef lieverd23 het volgende:
Ik vind die Tim anders ook een griezel hoor. zelf wel volop kijken wat er te halen valt, maar niet naar het filmpje van zijn vriendin kijken. in mijn ogen een LOSER

Een echte man dusquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:25 schreef lieverd23 het volgende:
Ik vind die Tim anders ook een griezel hoor. zelf wel volop kijken wat er te halen valt, maar niet naar het filmpje van zijn vriendin kijken. in mijn ogen een LOSER

Ehhh juist om reacties zoals de jouwe is hij door de selectie heengekomen. Die jongen breekt vanzelf wel... deze moraalridder zal zeker van zijn paard vallen!quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:44 schreef yeroen1979 het volgende:
...
Wat een eikel is dat zeg. Ik hoop dat z'n vriendin zich lekker laat aftanken, zodat hij een het bandje kan bekijken! Het lijkt wel of ie bezig is met een screentest voor de EO!!! Hoe is deze sukkel door de selectie gekomen???

Mooi toch?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:34 schreef Wizard_of_life het volgende:
[..]
Ehhh juist om reacties zoals de jouwe is hij door de selectie heengekomen. Die jongen breekt vanzelf wel... deze moraalridder zal zeker van zijn paard vallen!

Maar die vriendin van hem is de grootste snol van het hele eiland. Vandaar dus.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:46 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Mooi toch?BREKEN BREKEN
dan vraag je je wel af waarom Woutertje door de selectie is gekomendaar zit helemaal niks in

Idd, ze heeft niet eens die beelden gezien, gebeurde vrij weinig volgens mijquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die Kookai zeg. Wat een dom wijf. Eerst zelf allemaal stoere praatjes en dan zo debiel gaan doen.

Selectie? Je weet toch hoe dat gaat?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:46 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Mooi toch?BREKEN BREKEN
dan vraag je je wel af waarom Woutertje door de selectie is gekomendaar zit helemaal niks in

Dat wijf lag op dat luchtkussen in het water en die goof stond zelfs nog aan de kade. Als je dan al gaat zeiken....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:21 schreef Compile het volgende:
[..]
Idd, ze heeft niet eens die beelden gezien, gebeurde vrij weinig volgens mij

Opvallend dat het wel weer om een pindatje gaatquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat wijf lag op dat luchtkussen in het water en die goof stond zelfs nog aan de kade. Als je dan al gaat zeiken....
Doe dan mee met een EO-programma als je toch op TV wilt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |