Alexandraquote:Op dinsdag 17 februari 2004 19:23 schreef pos het volgende:
De vrijgezelle vrouwen
Ha, inderdaad die kan niet wachten om met een ander te gaan! Maar ze kreeg geen armbandjes.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:04 schreef gids het volgende:
Ben trouwens benieuwd of Eva NL , 'de moedervlek', het volhoudt. Ze wist niet hoe snel ze afscheid moest nemen van haar vriend om vervolgens nog even geirriteerd te doen over het lange afscheid van de anderen. Da kan nie goed gaan!
En wat was ze doen bezopen zeg!quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:54 schreef Leonoor het volgende:
Die Kookai glibberde wel heel smerig op die barman hoor, dat wordt nog wel keiharde sex denk ik (want dat mag toch dit jaar?)
Nee, en dat kan ik wel begrijpen. Niet echt complimenteus voor die jongen, maar ja het zij zo. Die gozer is gewoon een ei om te zien. Helaas, het is niet anders. Maar ja, er is vast wel een meisje tussen de vrijgezellen die bovenop 'm duikt.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ha, inderdaad die kan niet wachten om met een ander te gaan! Maar ze kreeg geen armbandjes.![]()
SPOILER ALERT!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:56 schreef lekker_lief het volgende:
Bob is errug geliefd onder de eerstejaars studenten in Tilburg. Moet zeggen heeft wel een lekker wasbordje hoor.
De rest van de mannen was echt 3 keer niks
:'(
maar ik blijf wel kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door static op 04-03-2004 01:54:50 ]
Ik weet niet of het een grap is, maar anders kun je beter de spoilertags gebruiken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:17 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
SPOILER
Daar heb je spoiler tags voor, Belgische kuttekop.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:17 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
SPOILER ALERT!!!!!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
www.temptationisland.vtv4.be]www.temptationisland.vtv4.be
Kan je alvast zien wat er gaat gebeuren allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |