Dat zou me persoonlijk niet zoveel uitmaken of hij wel of niet had meegedaan in zo´n programma. Maar iemand die zoals Carl zich zo gedraagt, nou dan weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Gadverdamme wat een kwal van een vent zeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:42 schreef Zonnetje10 het volgende:
Vinden jullie het ook zo aantrekkelijk als een man of vrouw heeft meegedaan met zo'n programma????? Ik persoonlijk niet.
Dat geldt voor al die mensen wel. Tim en Wouter gedragen zich ook als een stel randdebielen en Eva NL of Kookai zou ik nou ook niet bepaald iets mee willen beginnen als ik zie hoe ze bezig zijn op TI.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat zou me persoonlijk niet zoveel uitmaken of hij wel of niet had meegedaan in zo´n programma. Maar iemand die zoals Carl zich zo gedraagt, nou dan weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Gadverdamme wat een kwal van een vent zeg.
krijg je tegenwoordig maar 18 maanden voorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:43 schreef matthijst het volgende:
Met zoveel zinloos geweld, zou het geluk toch een keer toe moeten slaan zou je denken: doe alsof ie een blikje bier heeft gejat, schop 'm in elkaar en penetreer hem met een bezemsteel
vervang 'kereltje' door lekker wijf (met vriend dus geen gezeur achteraf voor jou) en dan denk ik dat je het best een goeie deal vind.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:22 schreef matthijst het volgende:
Serieus: zijn het niet gewoon hoeren die eraan meedoen?
Gratis vakantie en als bonus bijvoorbeeld ¤1000 als ze zo'n kereltje neuken?
Je zou er spontaan frigide van worden van die twee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:29 schreef matthijst het volgende:
Ik hoop dat je niet bedoelt dat ze het gratis doen?
Kijk die Carl en Wouter man. Sjezus, daar wordt je niet vrolijk van lijkt me....
Werd die Madeleine ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Je zou er spontaan frigide van worden van die twee.
Anders, want Tim ging toch tongen met drie meiden te gelijk?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:59 schreef matthijst het volgende:
Platte poll: wordt er dit keer geneukt, en zo ja, door wie?
a -> Ja, door Tim, met 3 van de vrijgezellen, al dan niet tegelijk
b -> Ja, door Eva BE, om Tim terug te pakken, al dan niet een gangbang, al dan niet Russisch
c -> Ja, door Eva NL, maar dan ook alleen na 1 van de vrijgezellen heel dronken te hebben gevoerd
d -> Nee, geen sex dit keer
e -> Anders, namelijk
Die zie ik nog wel met Michel neuken eigenlijk...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Anders, want Tim ging toch tongen met drie meiden te gelijk?![]()
Verheug me alvast op het gehyperventileer van Kookai!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |