abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2002 @ 17:15:26 #176
26025 habermas
niets van dat alles
pi_6213110
Idem, kheb 4 kaarten (twas of 4 of nix), en ik heb er maar 3 nodig... Dus als mensen nog een kaartje voor de 4e feb. willen...

mooie pic trouwens, da's dus idd typisch Paradiso

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_6215026
We hebben kaartjes!!!!

Voor 5 oktober..

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 09:17:05 #178
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_6459159
4 november wordt 'miami' gereleased, in nederland
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 01:33:01 #179
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_6472770
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:17 schreef Tovaho het volgende:
leuk, 4 november ga ik naar Miami toe!
En gelijk op de playlist op 3fm plaatsen!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_6532930
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:17 schreef Tovaho het volgende:
Da's goed nieuws! is er al iets bekend over de b-kantjes??

Op www.countingcrows.be zijn mp3's te vinden van het concert dat de Crows eerder dit jaar op Marktrock in Belgie gaven. Bijna het complete concert staat er. O.a. Round Here met Torn alts en Long December met de Live Forever intro.

pi_6596765
... ik heb ook kaartjes!

en daar ben ik echt blij mee, heb ik echt spuer veel zin in!!!!!

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_6623757
Voor de mensen die nog naar de Crows willen, op 6 februari geven ze een tweede extra concert!!!
pi_6625388
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:43 schreef calvobbes het volgende:
Voor de mensen die nog naar de Crows willen, op 6 februari geven ze een tweede extra concert!!!
Hmm waarom doen ze een van de 3 nou niet in Paradiso.

En voor de mensen die nog een willen nagenieten van het concert van afgelopen augustus in de hmh, hier staan 11 van de 17 nummers die de crows gespeeld hebben:

-edit: mag niet-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 09-11-2002 12:58]

zaterdag 9 november 2002 @ 12:54:17 #184
27543 Illuminate
The everlasting
pi_6710421
quote:
En voor de mensen die nog een willen nagenieten van het concert van afgelopen augustus in de hmh, hier staan 11 van de 17 nummers die de crows gespeeld hebben: -edit: mag niet-
Gaaf man, bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 09-11-2002 12:58]

/ enchanted in the rapture of his sentimental sway, / but underneath the weels lie the skulls of every c.o.g. / the fickle fascination of an everlasting god [Smashing Pumpkins]
  zaterdag 9 november 2002 @ 14:09:45 #185
26025 habermas
niets van dat alles
pi_6711115
Waarom mag dat nou weer niet??? Counting Crows zelf hebben echt geen problemen met live-opnames hoor, check hun site maar, daar heb je zelfs een sectie "trading"...

Anywayz, ze geven nu zelfs een 3e concert in de HMH

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_6712587
quote:
Op maandag 4 november 2002 21:06 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Hmm waarom doen ze een van de 3 nou niet in Paradiso.

En voor de mensen die nog een willen nagenieten van het concert van afgelopen augustus in de hmh, hier staan 11 van de 17 nummers die de crows gespeeld hebben:

-edit: mag niet-

Sorry hoor maar de Counting Crows promoten juist de verspreiding van bootlegs van hun shows. Adam Duritz heeft zelf toestemming gegeven om hun shows online te zetten en met anderen te delen mits je er geen geld voor vraagt dus die link mag volgens mij gewoon hier staan.

http://www.countingcrows.com/taping_policy.html

All taping must be for personal use only, which may include trading (via analog or digital tape, CD, or digital file transfer)

"I don't see live stuff as piracy." - Adam Duritz

Btw in een andere post van mij staat ook een link naar live mp3's en die staat er nog wel gewoon, dus waarom deze dan wel weg moet??

pi_6712974
Op Fok! wordt bootlegtrading normaliter niet toegestaan, dat is een afspraak die al een hele tijd terug is gemaakt, over die andere post heb ik dan heengelezen.

Van het feit dat de Counting Crows het wel toelieten, was ik niet op de hoogte, dus heb ik de link verwijderd, wat ook te lezen is in de FAQ van het muziekforum.

Maar goed, als het op de officiële site staat, zal het wel goed zijn en zal ik ze voortaan laten staan.

zaterdag 9 november 2002 @ 17:01:04 #188
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_6712991
seborik je bent lief
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_6714064
Thanks!

Edit:
Het ging dus om deze link:

http://www.scintilla.utwente.nl/~rolandme/

11 nummers van het concert van 19-8-2002 wat enkele weken later uitgezonden werd door 3FM. Erg goeie kwaliteit.

[Dit bericht is gewijzigd door mouzzer op 09-11-2002 18:58]

zaterdag 9 november 2002 @ 20:52:12 #190
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_6716135
had ze al gedowned...maar toch Seb. hij is weer heerlijk
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_6745621
Ik ga 2 februari naar de Crows!

Een vriend van me had nog 2 kaarten over...

maandag 2 december 2002 @ 16:54:26 #192
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_7105010
Ben in augustus ook naar de crows geweest in de HMH en ik vond de sfeer best goed. Ben nog nooit in paradiso geweest dus die vergelijking kan ik niet maken, maar zo groot is de HMH nou ook weer niet. Aangezien er best veel mensen naar de counting crows willen en het zelfs in de hmh al supervlug is uitverkocht, vind ik het logisch dat ze het daar doen. Zo kunnen er meer mensen van genieten.

Ik ben er 4 februari in ieder geval weer bij.

Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  maandag 2 december 2002 @ 18:29:05 #193
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7106925
COOL !!

WHHAAHAHAT. ?????
Concert feb-03, nu al uitverkocht ???

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7180111
Ik was 19 augustus naar CC in de Heineken Music Hall geweest, ik had het geluk dat een vriendin van me die dat kaartje had toen net op vakantie was omdat ze het concert een week hadden vervroegd

Dus kon ik in haar plaats!
Het was echt een superconcert, alle 'bekende' nummers gespeeld alleen Colourblind niet, dat vond ik wel jammer..

Alleen damn wa is het daar heet in de HMH

pi_7628803
Nieuwe single wordt Big Yellow Taxi met Vanessa Carlton, release 10 januari 2003. Exclusief voor Nederland komt ook Miami op single uit.

Big Yellow taxi
1. Big Yellow Taxi (Album Verison)
2. Big Yellow Taxi (Without Additional Vocals)
3. If I Could Give All My Love (Richard Manuel Is Dead) (Live/Acoustic)
4. Hard Candy (Live/Acoustic)
5. Big Yellow Taxi (Enhanced Video)

En er komt een nieuwe live cd! Uit een chat:
RainKing10567 asks: Is a new live CD in the works?

Counting_Crows_Live says: Adam: Yes. There is. We just began talking about it, but yes we're almost certainly going to make one in the next couple of months.

pi_7793557
De beste band aller tijden en dan een topic waarin voor het laatst gereageerd is op 30 dec. 2002. Dat kan toch niet mensen.
Kunnen we nie ff gaan babbelen over 4,5 & 6 feb.?
Maarja bij deze staat de band weer bovenaan de lijst. (voor zolang het duurt)
Dat je het maar ff weet
pi_7794463
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:48 schreef Dussss het volgende:
De beste band aller tijden en dan een topic waarin voor het laatst gereageerd is op 30 dec. 2002. Dat kan toch niet mensen.
Kunnen we nie ff gaan babbelen over 4,5 & 6 feb.?
Maarja bij deze staat de band weer bovenaan de lijst. (voor zolang het duurt)
Inderdaad ja!!

Ik heb pas zelf nog een 'greatest hits cd' gebrand van CC voor in mn Discman, ohhh die cd gaat echt niet vervelen, nummers als Miami, Time and Time again, Anna Begins, Long December, Mr Jones...

Schitterend!!

pi_7795392
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 11:52 schreef Frenkel het volgende:
Inderdaad ja!!

Ik heb pas zelf nog een 'greatest hits cd' gebrand van CC voor in mn Discman, ohhh die cd gaat echt niet vervelen, nummers als Miami, Time and Time again, Anna Begins, Long December, Mr Jones...

Schitterend!!

Kijk eens aan!! met jou kan ik praten. Ik heb voor mijn minidisk ook alle albums op een paar schijfjes staan. Zeer relaxt voor in de auto. Echt super! Maar ga je ook in feb naar het concert?
Dat je het maar ff weet
pi_7795635
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:47 schreef Dussss het volgende:

[..]

Kijk eens aan!! met jou kan ik praten. Ik heb voor mijn minidisk ook alle albums op een paar schijfjes staan. Zeer relaxt voor in de auto. Echt super! Maar ga je ook in feb naar het concert?

Nee in februari ga ik niet.. ik ga zeker naar Pinkpop en hoop dat ik ze daar ga zien..

Maar ik ben in Augustus dan gweest, en moet alvast gaan sparen voor de festivals die voor de deur staan..
Dus niet genoeg geld voor concert in februari (jammer genoeg )

pi_7803254
boring hippie ripoff shit that sucked in the first place!!!
counting crows must die
i'd like to punch them in the eye
all that crap I hate so much
everything about them sucks
boring music badly played
if they were a dog i'd have them spayed
boring hippie ripoff shit that sucked in the first place
counting crows must die
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')