mooie pic trouwens, da's dus idd typisch Paradiso
quote:leuk, 4 november ga ik naar Miami toe!
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:17 schreef Tovaho het volgende:
4 november wordt 'miami' gereleased, in nederland
quote:Da's goed nieuws! is er al iets bekend over de b-kantjes??
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:17 schreef Tovaho het volgende:
4 november wordt 'miami' gereleased, in nederland
Op www.countingcrows.be zijn mp3's te vinden van het concert dat de Crows eerder dit jaar op Marktrock in Belgie gaven. Bijna het complete concert staat er. O.a. Round Here met Torn alts en Long December met de Live Forever intro.
quote:Hmm waarom doen ze een van de 3 nou niet in Paradiso.
Op maandag 4 november 2002 19:43 schreef calvobbes het volgende:
Voor de mensen die nog naar de Crows willen, op 6 februari geven ze een tweede extra concert!!!
En voor de mensen die nog een willen nagenieten van het concert van afgelopen augustus in de hmh, hier staan 11 van de 17 nummers die de crows gespeeld hebben:
-edit: mag niet-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 09-11-2002 12:58]
quote:Gaaf man, bedankt!
En voor de mensen die nog een willen nagenieten van het concert van afgelopen augustus in de hmh, hier staan 11 van de 17 nummers die de crows gespeeld hebben: -edit: mag niet-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 09-11-2002 12:58]
Anywayz, ze geven nu zelfs een 3e concert in de HMH
quote:Sorry hoor maar de Counting Crows promoten juist de verspreiding van bootlegs van hun shows. Adam Duritz heeft zelf toestemming gegeven om hun shows online te zetten en met anderen te delen mits je er geen geld voor vraagt dus die link mag volgens mij gewoon hier staan.
Op maandag 4 november 2002 21:06 schreef mouzzer het volgende:[..]
Hmm waarom doen ze een van de 3 nou niet in Paradiso.
En voor de mensen die nog een willen nagenieten van het concert van afgelopen augustus in de hmh, hier staan 11 van de 17 nummers die de crows gespeeld hebben:
-edit: mag niet-
http://www.countingcrows.com/taping_policy.html
All taping must be for personal use only, which may include trading (via analog or digital tape, CD, or digital file transfer)
"I don't see live stuff as piracy." - Adam Duritz
Btw in een andere post van mij staat ook een link naar live mp3's en die staat er nog wel gewoon, dus waarom deze dan wel weg moet??
Van het feit dat de Counting Crows het wel toelieten, was ik niet op de hoogte, dus heb ik de link verwijderd, wat ook te lezen is in de FAQ van het muziekforum.
Maar goed, als het op de officiële site staat, zal het wel goed zijn en zal ik ze voortaan laten staan.
Edit:
Het ging dus om deze link:
http://www.scintilla.utwente.nl/~rolandme/
11 nummers van het concert van 19-8-2002 wat enkele weken later uitgezonden werd door 3FM. Erg goeie kwaliteit.
[Dit bericht is gewijzigd door mouzzer op 09-11-2002 18:58]
Ik ben er 4 februari in ieder geval weer bij.
WHHAAHAHAT. ?????
Concert feb-03, nu al uitverkocht ???
Dus kon ik in haar plaats!
Het was echt een superconcert, alle 'bekende' nummers gespeeld alleen Colourblind niet, dat vond ik wel jammer..
Alleen damn wa is het daar heet in de HMH
Big Yellow taxi
1. Big Yellow Taxi (Album Verison)
2. Big Yellow Taxi (Without Additional Vocals)
3. If I Could Give All My Love (Richard Manuel Is Dead) (Live/Acoustic)
4. Hard Candy (Live/Acoustic)
5. Big Yellow Taxi (Enhanced Video)
En er komt een nieuwe live cd! Uit een chat:
RainKing10567 asks: Is a new live CD in the works?
Counting_Crows_Live says: Adam: Yes. There is. We just began talking about it, but yes we're almost certainly going to make one in the next couple of months.
quote:Inderdaad ja!!
Op donderdag 9 januari 2003 10:48 schreef Dussss het volgende:
De beste band aller tijden en dan een topic waarin voor het laatst gereageerd is op 30 dec. 2002. Dat kan toch niet mensen.
Kunnen we nie ff gaan babbelen over 4,5 & 6 feb.?
Maarja bij deze staat de band weer bovenaan de lijst. (voor zolang het duurt)
Ik heb pas zelf nog een 'greatest hits cd' gebrand van CC voor in mn Discman, ohhh die cd gaat echt niet vervelen, nummers als Miami, Time and Time again, Anna Begins, Long December, Mr Jones...
Schitterend!!
quote:Kijk eens aan!! met jou kan ik praten. Ik heb voor mijn minidisk ook alle albums op een paar schijfjes staan. Zeer relaxt voor in de auto. Echt super! Maar ga je ook in feb naar het concert?
Op donderdag 9 januari 2003 11:52 schreef Frenkel het volgende:
Inderdaad ja!!Ik heb pas zelf nog een 'greatest hits cd' gebrand van CC voor in mn Discman, ohhh die cd gaat echt niet vervelen, nummers als Miami, Time and Time again, Anna Begins, Long December, Mr Jones...
Schitterend!!
quote:Nee in februari ga ik niet.. ik ga zeker naar Pinkpop en hoop dat ik ze daar ga zien..
Op donderdag 9 januari 2003 12:47 schreef Dussss het volgende:[..]
Kijk eens aan!! met jou kan ik praten. Ik heb voor mijn minidisk ook alle albums op een paar schijfjes staan. Zeer relaxt voor in de auto. Echt super! Maar ga je ook in feb naar het concert?
Maar ik ben in Augustus dan gweest, en moet alvast gaan sparen voor de festivals die voor de deur staan.. ![]()
Dus niet genoeg geld voor concert in februari (jammer genoeg
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |