quote:Op marktrock speelde ze live forever nog.
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:49 schreef habermas het volgende:
Nee, het was zeker NIET Live Forever, helaas! Ik heb dat al een paar keer (op bootlegs) als intro op Long December gehoord, en dat was werkelijk prachtig, maar dit was een onbekend nummer. Het klonk als iets wat Adam ter plekke verzon... (het was ook niet een volledig nummer ofzo, meer één couplet)
Wel opvallend was dat hij A Long December keer op keer fout speelde. Dus speelde hij het opnieuw en weer fout en weer door. Echt bijzonder veel fouten tijdens dat nummer.
Op een gegeven moment was het nummer klaar. Is het helemaal stil. Zet hij nog eens in... FOUT.
Hij schoot in de lach en zei dat hij de volgende keer beter zou oefenen. Ik had het idee dat bijna niemand doorhad dat hij de fouten maakte. Maakt ook niet uit.. hij speelde het op die manier best leuk. Duidelijk een echte liveband.
quote:hier een pic:
Op dinsdag 20 augustus 2002 13:31 schreef ForrestX het volgende:[..]
was er zelf niet bij maar nieuws gaat snel... een gefotosjopte foto van de band met allemaal het zelfde haar als Adam
quote:Het gehele concert, of een gedeelte?
Op vrijdag 06 september 2002 15:27 schreef evert het volgende:
het concert vanuit a'dam
morgenavond op 3 fm in leidsekade live!!!!!!!!!!!
quote:Leuke review, staan alleen paar foutjes in. Rara welke?
Op vrijdag 06 september 2002 15:35 schreef lzandman het volgende:
Ik heb de laatste CD hier gerecenseerd
quote:Die is ook erg goed
Op vrijdag 06 september 2002 17:13 schreef The_Wanderer het volgende:
dat ene nummer van ze, die cruel intentions soundtrack, 'colorblind' ofzo, vond ik wel goed
quote:Nou vertel...
Op vrijdag 06 september 2002 17:09 schreef mouzzer het volgende:[..]
Leuke review, staan alleen paar foutjes in. Rara welke?
quote:Zo'n 40 minuten las ik, maar da's in ieder geval beter dan niks
Op vrijdag 06 september 2002 15:57 schreef Tovaho het volgende:[..]
Het gehele concert, of een gedeelte?
quote:Ex van Adam was niet Jennifer Aniston maar Courteney Cox (zit mogelijk in Holiday in Spain nog verwijzing naar haar). En de hidden track op Hard Candy is Big Yellow Taxi.
Op vrijdag 06 september 2002 20:43 schreef lzandman het volgende:[..]
Nou vertel...
quote:Mmmm... Toch vind ik op het Internet vrij veel bronnen die ook claimen dat hij wat met Aniston heeft gehad. Misschien heeft 'ie ze allebei wel gehad.
Op vrijdag 06 september 2002 22:46 schreef mouzzer het volgende:[..]
Ex van Adam was niet Jennifer Aniston maar Courteney Cox (zit mogelijk in Holiday in Spain nog verwijzing naar haar).
quote:Mmmm... Op mijn versie (review-exemplaar) staan toch echt twee hidden tracks. Welke is dan Big Yellow Taxi?
En de hidden track op Hard Candy is Big Yellow Taxi.
* lzandman baalt wel een beetje. Normaal kloppen mijn artikelen toch wel aardig ![]()
Update: Heb de CD even opgezet en je hebt gelijk. De laatste track bestaat uit '4 White Stallions' en 'Big Yellow Taxi'. Ik zal het meteen even op onze site aanpassen. En ik heb zijn vriendinnenlijstje ook nog eens bekeken. Hij heeft zowel met Aniston als met Cox iets gehad. The Bastard!
Bedankt voor je aanwijzingen!
[Dit bericht is gewijzigd door lzandman op 09-09-2002 14:44]
http://www.heineken-music-hall.nl/index2.html?flash=1&item=programma
Counting Crows & support act Gemma Hayes
04 februari 2003
20.00 uur
€ 30
v.v.k start 5 oktober
Ik ga zeker weer heen!
quote:Da's goed nieuws..........Wat denken jullie, zou je hiervoor in de rij moeten liggen????
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:34 schreef mouzzer het volgende:
Ze komen weer naar Nederland!http://www.heineken-music-hall.nl/index2.html?flash=1&item=programma
Counting Crows & support act Gemma Hayes
04 februari 2003
20.00 uur
€ 30
v.v.k start 5 oktoberIk ga zeker weer heen!
Ander vraagje: is al bekend van de nieuwe single gaat worden.......
quote:Paar maanden geleden was het volgens mij binnen 2 weken uitverkocht, misschien nu sneller omdat het concert niet in de vakantie valt. Ik ben er iig zaterdagochtend om 10h00.
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:05 schreef Tovaho het volgende:[..]
Da's goed nieuws..........Wat denken jullie, zou je hiervoor in de rij moeten liggen????
Ander vraagje: is al bekend van de nieuwe single gaat worden.......
Nieuwe single is: Miami
quote:wanneer komt Miami uit?
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:58 schreef mouzzer het volgende:[..]
Paar maanden geleden was het volgens mij binnen 2 weken uitverkocht, misschien nu sneller omdat het concert niet in de vakantie valt. Ik ben er iig zaterdagochtend om 10h00.
Nieuwe single is: Miami
Dinsdag 4 februari geven de Counting Crows een concert in de Heineken Music Hall.De voorverkoop begint a.s. zaterdag bij de bekende adressen. Binnenkort verschijnt de tweede single van het album Hard Candy:Miami.
Maar voor de rest bijna niks over nieuwe single te vinden.
(kben trouwens nog op zoek naar de b-sides van die 2e single van Hangin' Around: blues run the game en mercy... heeft iemand die toevallig???)
quote:zeg maar wat ik ermee moet doen...
Op woensdag 2 oktober 2002 15:10 schreef habermas het volgende:
(kben trouwens nog op zoek naar de b-sides van die 2e single van Hangin' Around: blues run the game en mercy... heeft iemand die toevallig???)
quote:Heb je Kazaa? Als je ze daarop kan gooien zou erg relaxed zijn...
Op donderdag 3 oktober 2002 18:05 schreef ForrestX het volgende:[..]
zeg maar wat ik ermee moet doen...
Ik krijg een dezer dagen de singles van Ryan Adams' Nuclear binnen (met b-sides Blue en Song For Keith), die zal ik er dan ook op gooien, to return the favor...
quote:staan erop!!! of mag je dat niet zo zeggen hier...
Op donderdag 3 oktober 2002 20:55 schreef habermas het volgende:[..]
Heb je Kazaa? Als je ze daarop kan gooien zou erg relaxed zijn...
Ik krijg een dezer dagen de singles van Ryan Adams' Nuclear binnen (met b-sides Blue en Song For Keith), die zal ik er dan ook op gooien, to return the favor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |