abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5440323
JA!! Erg veel zin in! En volgens de reviews van de cc concerten van afgelopen weekend zijn ze in een erg goeie bui.

Als ze, zoals iemand al op het CC forum zei, maar niet teveel 'fun' hebben vanmiddag in a'dam

maandag 19 augustus 2002 @ 15:29:03 #102
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_5440390
Ik heb er heel veel zin in, maar ik kan helaas niet vanavond...... Niet dat ik kaartjes had, want volgende week kon ik sowieso ook niet......

Maar toch, veel genot vanavond!!!!!

pi_5440950
Ik ga ook vanavond!! Nog maar 4 uurtjes
  maandag 19 augustus 2002 @ 16:12:23 #104
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_5441133
* BrakkeAap zal ook van de partij zijn!

heb er zin in!

maandag 19 augustus 2002 @ 23:06:02 #105
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5447118
kutzooi
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 00:10:18 #106
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_5448545
Mmm en wie laat de thuisblijvers onder ons ff weten hoe het geweest is????? damn... ben nog nooit zo jaloers geweest haha
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_5448552
Damn wat was het goed! Supermooie versie van Goodnight Elizabeth! Adam was weer erg grappig en wat stond er op dat T-shirt??
pi_5448585
They ruled! Ik heb in tijden niet zo'n goed optreden gezien. Damn, wat waren ze goed bezig.
Your mother sucks c*ck in hell!
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 00:30:28 #109
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5448883
Was inderdaad een goed concert, maar niet fantastisch. Daarvoor is de HMH ook te groot denk ik. Drie jaar geleden in Groningen hing er een wat intiemere sfeer. Adam was idd in een goeie bui, maar bleek toch niet de intentie te hebben om er wat speciaals van te maken. Goodnight Elizabeth was zeker een hoogtepunt, evenals Miami, Sullivan St. en Have You Seen Me Lately. Komende lente komen ze terug zei 'ie...
[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_5448912
Ze waren zeker erg lekker bezig vanavond Alleen beetje jammer dat ze de sterkste nummers in het begin speelde... Ook heb ik Round Here helaas gemist, maar verder een ijzersterkt optreden!!
pi_5449521
Reken maar dat ik er dan in de lente wel bij ben!!!! En wat was er zo speciaal aan Elisabeth?
pi_5449566
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 01:02 schreef PPWB84 het volgende:
Reken maar dat ik er dan in de lente wel bij ben!!!! En wat was er zo speciaal aan Elisabeth?
Het nummer was iets langer geworden!! Een minuut of acht/negen schat ik zo!!

[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 20-08-2002 01:12]

dinsdag 20 augustus 2002 @ 01:51:32 #113
13351 DJ_Jazzy_Jeff
Respect My Authoritah!
pi_5450430
Geweldig optreden! Prima geluid!
pi_5450459
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 01:51 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:
Geweldig optreden! Prima geluid!
Idd het geluid was erg goed!! Is wel eens anders geweest (System Of A Down)
pi_5452294
Heb me uitstekend vermaakt! Adam in een opperbeste bui, schorre keel van Goodnight Elizabeth, Miami dat fantastisch was en een schitterende nieuwe single gaat worden.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 11:40:14 #116
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_5453791
Klinkt veel als het optreden op Marktrock?
Hoe lang speelde ze?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_5453819
Ze speelde 1 uur en 3 kwartier. Was een geweldig optreden. Miami is een goede keus voor de nieuwe single
Leuker kunnen we het niet maken.....
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 12:04:17 #118
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5454112
Kheb min of meer en setlist geprobeerd te maken, ik denk dat dit alle songs waren, in het midden kan een en ander door elkaar gehaald zijn...

Mrs. Potter's Lullaby
Hard Candy
Mr. Jones
Goodnight Elizabeth (It's Allright-alt?)
Miami
Daylight Fading
Omaha
Richard Manuel Is Dead
Carriage
A Long December
High Life
American Girls
Have You seen Me Lately?
Rain King
Hanginaround
Big Yellow Taxi
Sullivan Street

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_5454287
Jammer dat hun laatste cd qua tekst erg slecht is en die ervoor muzikaal nogal beroerd.

De twee cd's ervoor en de live-dubbel zijn

pi_5454446
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:16 schreef Tranceptor het volgende:
Jammer dat hun laatste cd qua tekst erg slecht is en die ervoor muzikaal nogal beroerd.

De twee cd's ervoor en de live-dubbel zijn

Zwaar mee oneens.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_5454630
Volgens mij is dit de goede setlist:

1. Mrs. Potter Lullaby
2. Hard Candy
3. Mr. Jones
4. Goodnight Elisabeth (met It'd allright alts?)
5. Miami (nieuwe single)
6. Daylight fading
7. Omaha
8. High life
9. R. Manual is dead
10 Carriage
11. Adam playing piano (ken het zelf niet, Live forever misschien?
12. Long december
13. Have you seen me lately
14. American girls
15. Rain king (met alts)
16. Big Yellow taxi (maar dan in de originele versie!)
17. Hanging around
18. Sullivanstreet

Goodnight Elisabeth was zoals eerder gezegd echt een hoogtepunt, met alternatieve lyrics en publiek meezingen etc. Ook het stukje dat Adam de band ging dirigeren en iedereen een solo liet doen was erg mooi. Had de band alleen nog op Pinkpop gezien dus mij maakte de hoeveelheid mensen echt niet uit, het was super en de band had het zo te zien ook erg naar z'n zin. Hoogtepunten: Goodnight Elisabeth, Miami, Carriage en A Long December.

In het voorjaar ben ik er zeker weer bij.

pi_5455090
Goodnight Elisabeth, hoogtepunt zonder meer. De aflsuiter Sullivan Street vond ik ook ontroerend trouwens. Verder was het persoonlijk opmerkelijk dat ik na de live-versie gehoord te hebben, "American Girls" ook ineens erorm kan waarderen. Ik vond het daarvoor niet zoveel. Crows hebben hun prominente plaatsje in mijn cd-collectie weer veroverd.

Netjes hoor, en ik hoopte al dat ze Big Yellow Taxi zouden spelen en mijn gebeden werden nog verhoord ook. Thank You

Voetbal?
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 13:31:00 #123
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_5455378
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 00:10 schreef mouzzer het volgende:
Damn wat was het goed! Supermooie versie van Goodnight Elizabeth! Adam was weer erg grappig en wat stond er op dat T-shirt??
was er zelf niet bij maar nieuws gaat snel... een gefotosjopte foto van de band met allemaal het zelfde haar als Adam
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:18:46 #124
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_5465162
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 12:42 schreef mouzzer het volgende:

11. Adam playing piano (ken het zelf niet, Live forever misschien?
12. Long december

Dat zou heel goed Live Forever geweest kunnen zijn.
Dit is dan de cover van het OASIS nummer, ze gebruiken het vaker om a long december in te luiden.

De set is toch wel degelijk anders dan die van Marktrock.
Daar speelde ze ook Round Here. Voor de rest wel hetzelfde hoogtepunten zoals Goodnight Elizabeth

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:49:51 #125
26025 habermas
niets van dat alles
pi_5465792
Nee, het was zeker NIET Live Forever, helaas! Ik heb dat al een paar keer (op bootlegs) als intro op Long December gehoord, en dat was werkelijk prachtig, maar dit was een onbekend nummer. Het klonk als iets wat Adam ter plekke verzon... (het was ook niet een volledig nummer ofzo, meer één couplet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')