quote:Sluit ik me helemaal bij aan, heb inmiddels ook de CD al en hij is idd Geweldig !!!!
Op dinsdag 28 mei 2002 22:07 schreef mouzzer het volgende:
Ik heb inmiddels de advance promo op mp3 en damn wat is hij goed zeg!! Holiday in Spain is geweldig!Album koop ik natuurlijk als hij in de winkels ligt.
Kheb vandaag de kaarten voor de HMH gekocht (26-08), wie gaan r nog meer?
quote:Nog niet uitverkocht? Ga ik gelijk achter kaartjes aan!!!!
Op vrijdag 14 juni 2002 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Net kaartjes besteld, vanmiddag effe ophalen!
En de nieuwe single is geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Kaartjes gehaald, heb er zin in! American Girls is cool, ben erg benieuwd naar het album!
Op zaterdag 15 juni 2002 02:30 schreef evert het volgende:[..]
Nog niet uitverkocht? Ga ik gelijk achter kaartjes aan!!!!
En de nieuwe single is geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet em nog ff goed beluisteren om een vorm van recensie te geven...
1 tip luister na het laatste nummer maar ff door ![]()
ow jaa....ik denk dat het mooiste nieuwe nummer staat op deel 2 van de singles van American Girls nl.: Someday
weet iemand of heeft iemand een kaartje over???
Mail me dan ff...heb door omstandigheden geen kaartje kunnen krijgen en moet er heen!! ![]()
Thnx
[/stupid mode]
quote:Ja zijn nog wel kaartjes te krijgen via zo'n bedrijf dat kaartjes opkoopt. Maar dan betaal je wel 45 Euro voor een kaartje. Ik ben alleen even vergeten hoe dat bedrijf heet, maar kreeg er v/d week nog een brief van waarin ook Counting Crows vermeld stond. M'n zus heeft ooit bij hen kaarten besteld voor André Hazes, vandaar dat ik denk ik opeens een brief van ze kreeg.
Op zondag 21 juli 2002 17:02 schreef ForrestX het volgende:
[stupid mode]weet iemand of heeft iemand een kaartje over???
Mail me dan ff...heb door omstandigheden geen kaartje kunnen krijgen en moet er heen!!
Thnx
[/stupid mode]
- edit: http://www.ticketunlimited.nl/ is het dus -
Dus 19 augustus ipv de 26ste!!!!
quote:Ja ik zag het. Zullen ze ook wel niet op Lowlands komen.
Op dinsdag 23 juli 2002 00:49 schreef calvobbes het volgende:
Ik zie net op http://www.heineken-music-hall.nl/index2.html?flash=1&item=programma staan dat het concert een week naar voren is gehaald!Dus 19 augustus ipv de 26ste!!!!
quote:omdat concert verplaatst is, is de kans op kaarten die vrijkomen aanwezig! dus even in de gaten houden.
Op zondag 21 juli 2002 17:02 schreef ForrestX het volgende:
[stupid mode]weet iemand of heeft iemand een kaartje over???
Mail me dan ff...heb door omstandigheden geen kaartje kunnen krijgen en moet er heen!!
Thnx
[/stupid mode]
This Desert Life vond ik al heel wat minder...
So, hoe is Hard Candy? Melancholisch of happy?
quote:Staat ook weer op repeat hier
Op maandag 27 mei 2002 16:56 schreef PPWB84 het volgende:
Gisteravond ben ik eens rustig gaan luisteren naar Anna begins met de tekst erbij. Ben er nu al sinds ik uit school kwam naar aan het luisteren non-stop, zo mooi. Ik heb net piano-versie gedownload van Kazaa, echt prachtig nummer.
Geen enkel nummer grijpt me zo erg naar de keel als Anna Begins... ![]()
quote:*zugd*
I am not worried - I am not overly concerned
with the status of my emotions
"oh", She says, "we're changing."
But we're always changing
quote:het is een afwisseling tussen heel melancholisch (Holidays in Spain als absoluut prijsnummer) en nummers die iets meer optimisme/genieten uitstralen. American Girls is wel een van de meest poppy nummers.
Op dinsdag 23 juli 2002 23:25 schreef annabegins het volgende:
Ik vind American Girls weer veel te poppy voor Counting Crows.. Ik heb Hard Candy nog niet gekocht, ga hem eerst ff beluisteren, maar ik hoop dat hij niet vol poppy deuntjes staat, ik wil de melancholie van de eerste CD's (August and Recovering the Satellites)..This Desert Life vond ik al heel wat minder...
So, hoe is Hard Candy? Melancholisch of happy?
quote:Waar heb je die vandaan als ik mag vragen, ben wel geintereseerd.
Op zaterdag 21 juli 2001 18:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:[..]
Die is inderdaad ook wel goed.. maar ik vind soms de song iets te rocky.. August is wat intiemer. Ik heb nog ergens een mooie live versie van Another horsedreamers blues.. vind ik mooier dan het origineel..
quote:Ik vond TDL ook heel wat minder (voor een CC-plaat welteverstaan), maar Hard Candy is weer ouderwets goed, hoewel die melancholie niet echt aanwezig is (komt denk ik vooral door de iets 'poppy'-achtige manier van prouceren). Maar de nummers zelf zijn gewoon ijzersterk...
Op dinsdag 23 juli 2002 23:25 schreef annabegins het volgende:
This Desert Life vond ik al heel wat minder...So, hoe is Hard Candy? Melancholisch of happy?
...baalt vreselijk dat het concert verplaatst is, moet er nu zonder z'n vriendinnetje heen...
quote:Dat dacht ik wel!!!!
Op maandag 19 augustus 2002 10:34 schreef habermas het volgende:
Ennnnnn, hebben we een beetje zin in vanavond...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |