I was just browsing at the interscope site
http://www.interscope.com/tour/index.asp?artistid=9920
and I found this: Counting Crows, 8-26, Heineken Hall, Amsterdam Holland
Nog geen officiele bevestiging op de CC of HMH site maar ik ga zeker heen! Is dag na lowlands! Hopelijk staan ze ook op Lowlands! Wordt een lang weekend *hehe*
Counting Crows zijn idd errug goed!! Elk nummer heeft wel een bepaalde emotie in zich en de stem van Adam Duritz weet dat nog meer te benadrukken..
Ik vind zelf "Anna Begins" ook een heeel mooi nummer.. (naja alles van hun is bijna wel erg goed..
)
ze staan trouwens (ik meen maandag) in het voorprogramma van Santana.. daarna gaan ze weer verder toeren door Duitsland..
Heel mooi citaat van een Counting Crows fan (te vinden op www.annabegins.com):
quote:kortom: I
If you could take autumn with all the leaves falling off the trees and the green turing to gold.. and then to the sodden brown of winter, the coming chill in the air.
and the sudden clairity of the moon at night; the aching melancholy felt as the summer rolls away behind you and the world of winter wraps itself around you.
If you could take all of this and all that it means and feels like and turn it into music...
You would have the Counting Crows, just beautiful..
[Dit bericht is gewijzigd door Courage op 17-05-2002 14:17]
quote:Nu wel en idd op 26 augustus, vvk start 1 juni, kaarten kosten 27,50
Op vrijdag 19 april 2002 14:36 schreef mouzzer het volgende:Nog geen officiele bevestiging op de CC of HMH site
Ik heb net het nr all my friends van this desert life opstaan.
Geweldig
Tijdje niet op het forum gekeken en er is gewoon een Counting Crows forum geopent.
ben er maandag (voorprogramma santana) heengeweest, ze waren weer geweldig. Nummers van de nieuwe cd zijn ook heel erg goed. lijkt alsof je AAEA hoort. eindelijk weer eens met de piano bezig.
Na het optreden voor santana nog een praatje gemaakt met adam, fijne vent. Samen nog gepraat over het nieuwe album. Hij was blij te horen dat wij het lekkere nummers vonden. Uiteraard de nodige foto's gemaakt en handtekeningen opgeëist.
Al met al de beste band van de wereld en een knappe vent, die een beter liveconcert kan neerzetten dan deze jongens.
(a long december, met vooraf live forever cover van oasis)
gewoonweg geweldig
quote:de versie van maandag??? zo ja waarrrrrrr???? (Long December BTW)
Op donderdag 23 mei 2002 23:10 schreef Gadget het volgende:
*knip....* Ok heb van het net al heel wat van dit soort live nummers weten te downloaden waaronder ook het nummer waarin begonnen wordt met het nummer "live forever" van Oasis wat echt supergaaf is.
quote:Ik heb 'm van Kazaa. Als je bij titel intypt "Live forever (Oasis Cover)" dan vind je hem (7,2MB). Is niet de versie van maandag maar die van Wembly 2000, maar de uitvoering is hetzelfde.
Op donderdag 23 mei 2002 23:24 schreef ForrestX het volgende:[..]
de versie van maandag??? zo ja waarrrrrrr???? (Long December BTW)
quote:Super!!!! THNX!!! klink zeer cool! good memories
Op donderdag 23 mei 2002 23:40 schreef Gadget het volgende:[..]
Ik heb 'm van Kazaa. Als je bij titel intypt "Live forever (Oasis Cover)" dan vind je hem (7,2MB). Is niet de versie van maandag maar die van Wembly 2000, maar de uitvoering is hetzelfde.
quote:Black & Blue??? Dat zijn toch de Stones??
Op vrijdag 24 mei 2002 22:09 schreef mouzzer het volgende:
Heb nu toevallig Black And Blue aanstaan. Ik ga zeker naar het concert in de HMH en als het ff meezit staan ze ook op Lowlands en zie ik ze daar ook!
quote:Volgens mij is het geen cover, tekst is daar te goed voor.
Op vrijdag 24 mei 2002 22:11 schreef ForrestX het volgende:[..]
Black & Blue??? Dat zijn toch de Stones??
quote:Zeker geen officieel CC nummer...wel een legendarische LP van de Stones
Op vrijdag 24 mei 2002 22:21 schreef mouzzer het volgende:[..]
Volgens mij is het geen cover, tekst is daar te goed voor.
Geen cover, gewoon een Adam Duritz-original...
quote:Precies, CC is geen band die covers op hun albums zet. Op http://annabegins.com is trouwens een acoustische versie van Hard Candy te vinden. Echt supergoed en gaat weer terug naar de AAEA tijd!
Op zaterdag 25 mei 2002 10:13 schreef habermas het volgende:
Black & Blue is één v.d. nummers van hun volgende cd, en ze hebben 't al heel wat keertjes live gespeeld.Geen cover, gewoon een Adam Duritz-original...
Zei ook dat 'ie bij z'n concert in Utrecht de hele tijd onder de piano had gelegen... lijkt me een behoorlijk bullshit-verhaal...
quote:Weet wel dat Adam een paar jaar geleden bij een/ het concert in Vredenburg hard op zijn smoel ging en vervolgens zijn hoofd hard aan de piano stootte. Ik kan mij alleen niet herinneren of ie toen ook bleef liggen...volgens mij niet nl.
Op zaterdag 25 mei 2002 23:40 schreef habermas het volgende:
...Zei ook dat 'ie bij z'n concert in Utrecht de hele tijd onder de piano had gelegen... lijkt me een behoorlijk bullshit-verhaal...
Album koop ik natuurlijk als hij in de winkels ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |