abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3889756
Dit bericht vond ik zojuist:

I was just browsing at the interscope site
http://www.interscope.com/tour/index.asp?artistid=9920
and I found this: Counting Crows, 8-26, Heineken Hall, Amsterdam Holland

Nog geen officiele bevestiging op de CC of HMH site maar ik ga zeker heen! Is dag na lowlands! Hopelijk staan ze ook op Lowlands! Wordt een lang weekend *hehe*

pi_3896043
Ik vind het vooral knap dat je al die foto's zelf hebt gemaakt, gezien je "©2001 ccrows.virtualave.net - Robin G." onder de foto's.
pi_4049643
Op hun eigen site staat het concert nu ook vermeld.........daar moet ik naar toe!!!!!!!
pi_4050104
Site ziet er prima uit en voldoet netjes aan de critia van een goede website.
Take no prisoners... take no shit!
  donderdag 16 mei 2002 @ 18:23:15 #55
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4219690
Hun nieuwe album "Hard Candy" komt 25 juni of 09 juli uit. Ik heb al een paar studio-tracks gehoord, en vooral het titelnummer is fantastisch, echt een flashback naar hun eerste cd...

1: Hard Candy
2: American Girls
3: Good Time
4: If I Could Give All My Love (Richard Manuel Is Dead)
5: Goodnight LA
6: Butterfly In Reverse
7: Miami
8: New Frontier
9: Carriage
10: Black And Blue
11: Why Should You Come When I Call (37 Lillywhite Pan)
12: Up All Night (Frankie Miller Goes To Hollywood)
13: Holiday In Spain

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
  vrijdag 17 mei 2002 @ 12:04:10 #56
25523 Courage
The cowardly dog...
pi_4222523
nou, nadat het andere topic gesloten was... dan maar ff in deze

Counting Crows zijn idd errug goed!! Elk nummer heeft wel een bepaalde emotie in zich en de stem van Adam Duritz weet dat nog meer te benadrukken..
Ik vind zelf "Anna Begins" ook een heeel mooi nummer.. (naja alles van hun is bijna wel erg goed.. )
ze staan trouwens (ik meen maandag) in het voorprogramma van Santana.. daarna gaan ze weer verder toeren door Duitsland..
Heel mooi citaat van een Counting Crows fan (te vinden op www.annabegins.com):

quote:
If you could take autumn with all the leaves falling off the trees and the green turing to gold.. and then to the sodden brown of winter, the coming chill in the air.
and the sudden clairity of the moon at night; the aching melancholy felt as the summer rolls away behind you and the world of winter wraps itself around you.
If you could take all of this and all that it means and feels like and turn it into music...
You would have the Counting Crows, just beautiful..
kortom: I the Counting Crows..

[Dit bericht is gewijzigd door Courage op 17-05-2002 14:17]

I don't want the world to see me cause I don't think that they'd understand,
When everything's made to be broken, I just want you to know who I am...
pi_4283567
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:36 schreef mouzzer het volgende:

Nog geen officiele bevestiging op de CC of HMH site

Nu wel en idd op 26 augustus, vvk start 1 juni, kaarten kosten 27,50
pi_4289232
Wat mooi wat mooi

Ik heb net het nr all my friends van this desert life opstaan.

Geweldig

You only live once
  donderdag 23 mei 2002 @ 17:55:00 #59
26544 Adam_Duritz
Counting Crows
pi_4296972
Hee kijk nou,

Tijdje niet op het forum gekeken en er is gewoon een Counting Crows forum geopent.

ben er maandag (voorprogramma santana) heengeweest, ze waren weer geweldig. Nummers van de nieuwe cd zijn ook heel erg goed. lijkt alsof je AAEA hoort. eindelijk weer eens met de piano bezig.

Na het optreden voor santana nog een praatje gemaakt met adam, fijne vent. Samen nog gepraat over het nieuwe album. Hij was blij te horen dat wij het lekkere nummers vonden. Uiteraard de nodige foto's gemaakt en handtekeningen opgeëist.

Al met al de beste band van de wereld en een knappe vent, die een beter liveconcert kan neerzetten dan deze jongens.
(a long december, met vooraf live forever cover van oasis)

gewoonweg geweldig

When everybody loves you, that's just about as fucked up as you can be
  donderdag 23 mei 2002 @ 23:10:41 #60
4357 Gadget
En dat is dat!
pi_4301528
Ik ben ook naar het concert geweest van Santana met CC in het voorprogramma en de 3 nummers die ze speelden van hun nieuwe cd, klonken errug lekker. Ze speelden American girl, Richard Manuel is Dead en Miami. Vooral Miami vond ik een erg lekker nummer. Het mooiste vind ik idd dat het een band is die niet gewoon hun cd gaan spelen op een concert, maar ze geven er een compleet andere draai aan, wat zo'n concert heel bijzonder maakt voor de fans. Ok heb van het net al heel wat van dit soort live nummers weten te downloaden waaronder ook het nummer waarin begonnen wordt met het nummer "live forever" van Oasis wat echt supergaaf is.
  donderdag 23 mei 2002 @ 23:24:17 #61
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_4301828
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 23:10 schreef Gadget het volgende:
*knip....* Ok heb van het net al heel wat van dit soort live nummers weten te downloaden waaronder ook het nummer waarin begonnen wordt met het nummer "live forever" van Oasis wat echt supergaaf is.
de versie van maandag??? zo ja waarrrrrrr???? (Long December BTW)
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  donderdag 23 mei 2002 @ 23:40:49 #62
4357 Gadget
En dat is dat!
pi_4302209
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 23:24 schreef ForrestX het volgende:

[..]

de versie van maandag??? zo ja waarrrrrrr???? (Long December BTW)

Ik heb 'm van Kazaa. Als je bij titel intypt "Live forever (Oasis Cover)" dan vind je hem (7,2MB). Is niet de versie van maandag maar die van Wembly 2000, maar de uitvoering is hetzelfde.
  vrijdag 24 mei 2002 @ 20:02:48 #63
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_4313396
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 23:40 schreef Gadget het volgende:

[..]

Ik heb 'm van Kazaa. Als je bij titel intypt "Live forever (Oasis Cover)" dan vind je hem (7,2MB). Is niet de versie van maandag maar die van Wembly 2000, maar de uitvoering is hetzelfde.

Super!!!! THNX!!! klink zeer cool! good memories
  vrijdag 24 mei 2002 @ 22:07:16 #64
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_4314839
Ik heb het optrden van CC op 17 oktober 1999 op dubbel cd!! een van hun best (Nederlandse) concerten
pi_4314863
Heb nu toevallig Black And Blue aanstaan. Ik ga zeker naar het concert in de HMH en als het ff meezit staan ze ook op Lowlands en zie ik ze daar ook!
  vrijdag 24 mei 2002 @ 22:11:23 #66
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_4314894
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 22:09 schreef mouzzer het volgende:
Heb nu toevallig Black And Blue aanstaan. Ik ga zeker naar het concert in de HMH en als het ff meezit staan ze ook op Lowlands en zie ik ze daar ook!
Black & Blue??? Dat zijn toch de Stones??
pi_4315021
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 22:11 schreef ForrestX het volgende:

[..]

Black & Blue??? Dat zijn toch de Stones??

Volgens mij is het geen cover, tekst is daar te goed voor.
  vrijdag 24 mei 2002 @ 22:26:23 #68
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_4315077
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 22:21 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Volgens mij is het geen cover, tekst is daar te goed voor.

Zeker geen officieel CC nummer...wel een legendarische LP van de Stones
  zaterdag 25 mei 2002 @ 10:13:10 #69
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4318733
Black & Blue is één v.d. nummers van hun volgende cd, en ze hebben 't al heel wat keertjes live gespeeld.

Geen cover, gewoon een Adam Duritz-original...

Black & Blue-lyrics

[b]Austin Powers[/b]: Come again?[br][b]Alotta Fagina[/b]: Alotta Fagina[br][b]Austin Powers[/b]: Ahh, I'm sorry, I'm just not getting it. It sounded like your name was a lot of, uhm, nevermind!
pi_4321605
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 10:13 schreef habermas het volgende:
Black & Blue is één v.d. nummers van hun volgende cd, en ze hebben 't al heel wat keertjes live gespeeld.

Geen cover, gewoon een Adam Duritz-original...

Black & Blue-lyrics

Precies, CC is geen band die covers op hun albums zet. Op http://annabegins.com is trouwens een acoustische versie van Hard Candy te vinden. Echt supergoed en gaat weer terug naar de AAEA tijd!
  zaterdag 25 mei 2002 @ 23:40:34 #71
26025 habermas
niets van dat alles
pi_4326739
Die Acda v. AedM was net bij Wintertijd, vraagt A Long December aan, en begint daarna een raar verhaal over Adam Duritz, dat 'ie driekwart jaar in een kliniek zit en er alleen uitkomt om een plaat om te nemen.

Zei ook dat 'ie bij z'n concert in Utrecht de hele tijd onder de piano had gelegen... lijkt me een behoorlijk bullshit-verhaal...

pi_4347018
Gisteravond ben ik eens rustig gaan luisteren naar Anna begins met de tekst erbij. Ben er nu al sinds ik uit school kwam naar aan het luisteren non-stop, zo mooi. Ik heb net piano-versie gedownload van Kazaa, echt prachtig nummer.
  dinsdag 28 mei 2002 @ 15:03:35 #73
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_4361550
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 23:40 schreef habermas het volgende:
...

Zei ook dat 'ie bij z'n concert in Utrecht de hele tijd onder de piano had gelegen... lijkt me een behoorlijk bullshit-verhaal...

Weet wel dat Adam een paar jaar geleden bij een/ het concert in Vredenburg hard op zijn smoel ging en vervolgens zijn hoofd hard aan de piano stootte. Ik kan mij alleen niet herinneren of ie toen ook bleef liggen...volgens mij niet nl.
pi_4367501
Ik heb inmiddels de advance promo op mp3 en damn wat is hij goed zeg!! Holiday in Spain is geweldig!

Album koop ik natuurlijk als hij in de winkels ligt.

pi_4367700
Daarnet hoorde ik Colorblind in de film Cruel Intentions, erg mooi nummer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')