abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17247286
Misschien wel leuk om te laten zien:

De nieuwe winkels die in de nieuwe piazza komen...

De kelder::::

De begane grond::::

De eerste verdieping::::

En de tweede ::::

Binnenkort open!!

pi_17247379
het is nog wel eventjes bouwen en inrichten . Maar er zit vooruitgang in want de Society Shop zit er al in.
pi_17247428
Compleet oninteressant, op de Society shop en de Perry sport na dan.

Hoop niet dat 't even hard flopt als de vorige succespoging

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 17 februari 2004 @ 09:24:34 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17247450
Waar komt dit te liggen in Eindhoven, op de plek van de oude bijenkorf ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_17247462
Jammer van de doorsnee winkels.
pi_17247497
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:24 schreef Klonk het volgende:
Waar komt dit te liggen in Eindhoven, op de plek van de oude bijenkorf ?
Op de plek van de oude piazza...naast de bijenkorf dus
pi_17247544
de media markt komt er trouwens ook, zie de oversteek op de 3e etage. Da's wel erg handig, hoef ik niet meer ver weg
pi_17247933
de lokatie:::

tja wel een beetje jammer van de doorsnee winkels, maar ik denk er zo over... als die winkels verhuizen naar de piazza, wat komt er dan voor in de plaats?

pi_17247938
Is dat niet dat centrum tegenover de Bijenkorf wat tot een aantal jaren geleden zo slecht liep? De routing was ook wel zeer bedroevend en ook het winkelaanbod was totaal niet aantrekkelijk, en daar kan een loopbrug weinig aan veranderen. Ik hoop dat het nu beter wordt...
pi_17248016
Zara

Society Shop ziet er iig al pr8ig uit

pi_17248022
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:49 schreef notepad het volgende:
Is dat niet dat centrum tegenover de Bijenkorf wat tot een aantal jaren geleden zo slecht liep? De routing was ook wel zeer bedroevend en ook het winkelaanbod was totaal niet aantrekkelijk, en daar kan een loopbrug weinig aan veranderen. Ik hoop dat het nu beter wordt...
klopt, het trok totaal geen publiek omdat in de oude piazza de bibliotheek gevestigd zat, winkelaanbod was ook bedroevend...
pi_17248123
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:53 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

klopt, het trok totaal geen publiek omdat in de oude piazza de bibliotheek gevestigd zat, winkelaanbod was ook bedroevend...

Alleen lijken ze nu wel erg op safe te hebben gespeeld. Een H&M als trekker is wenselijk, maar om nou het volledige pand met dit soort winkels te vullen toont weinig durf...
pi_17248225
idd, het zijn wel publiektrekkers, maar om in eindhoven een derde h&m te openen vind ik wel erg overdreven

Trouwens de ZARA vind ik wel noodzakelijk in het zuiden

pi_17248240
Nou, wowwwwwwie. Allemaal kledingketens! Tof hoor, die vind je nergens!

.

dinsdag 17 februari 2004 @ 10:09:58 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17248353
Zolang ze oude bijenkorf ook maar omver trekken, lelijk gebouw, en geloof me dat centrum gaat nu een stuk beter lopen, alleen al door de komst van de mediamarkt.......
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_17248425
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:04 schreef suimasen het volgende:
Nou, wowwwwwwie. Allemaal kledingketens! Tof hoor, die vind je nergens!

.

origineel bedacht vind je niet?

dinsdag 17 februari 2004 @ 12:09:56 #17
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_17251042
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:49 schreef So_Addictive het volgende:
de lokatie:::

[afbeelding]

tja wel een beetje jammer van de doorsnee winkels, maar ik denk er zo over... als die winkels verhuizen naar de piazza, wat komt er dan voor in de plaats?

Zie ik daar nou MEDIAMARKT? In Eindhoven?
Makkelijk.

Maarre die Piazza zal het wel trekken.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_17251104
Op die Mediamarkt na, wat vreselijk niet nodig zeg.. dat ze daar al die moeite voor hebben gedaan.
pi_17251150
Het gebouw vind ik wel erg mooi. Alleen dat hek wat ze midden op het fietspad hebben staan voor de laatste paal, is wel super klote. Elke keer komt er weer zo een malloot zonder te kijken daar de hoek om gefietst/gelopen.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 12:23:18 #20
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_17251357
Het is wel een aardig gebouw, alleen vraag ik me af wie het genie was die al dat glas er ingezet heeft. Afgelopen week waren er al een stuk of 4 ruiten ingegooid.
pi_17252297
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Op die Mediamarkt na, wat vreselijk niet nodig zeg.. dat ze daar al die moeite voor hebben gedaan.
Precies, meer van hetzelfde. Het valt mee, dat de Blokker er niet inzit.
Ik vraag me òf er beleid achter zit, en, zo ja, waarom de verantwoordelijke nog niet naar huis gestuurd is.
pi_17256449
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is wel een aardig gebouw, alleen vraag ik me af wie het genie was die al dat glas er ingezet heeft. Afgelopen week waren er al een stuk of 4 ruiten ingegooid.
Of de idioot die het nodig vond om de pilaren een rusty look te geven. Zal wel dezelfde idioot zijn die zich met groen materiaal mocht uitleven op dat nieuwe gebouw op de TU/e.
pi_17256491
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 13:04 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Precies, meer van hetzelfde. Het valt mee, dat de Blokker er niet inzit.
Ik vraag me òf er beleid achter zit, en, zo ja, waarom de verantwoordelijke nog niet naar huis gestuurd is.

Ik denk dat die verantwoordelijke een jaar of 7 geleden al naar huis is gestuurd omdat zijn exclusieve piazza concept toen ook niet werkte
pi_17256932
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:36 schreef notepad het volgende:

[..]

Of de idioot die het nodig vond om de pilaren een rusty look te geven. Zal wel dezelfde idioot zijn die zich met groen materiaal mocht uitleven op dat nieuwe gebouw op de TU/e.

Die rustylook is juist wel mooi!!
Wat wel jammer is is dat dat "glazen" dak ondersteunt wordt door een giga stalen balken web waardoor het nog maar weinig "glas" is.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:53:04 #25
74383 cLau-
Ik ben onschuldig
pi_17256975
Hmmz
Ik vind het allemaal niet zo boeiend...
Allemaal beetje doorsnee kleding... geen echte beetje klassiekere, duurdere kledinglijnen ofzow...
maar misschien dat die dan komen in de plekken die vrij komen...
Ook leuk.. we hebben al twee H&M's dus dan gooien we er nog maar snel eentje bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')