Alleen ineens is hij stuk. Als ik er stroom op zet dan dan gaan alle lampjes en displays branden, maar hij start verder niet op. Ik denk dat de voeding kapot is, maarja aan de andere kant dan zou hij niets meer doen, denk ik. Ik hoor de voeding wel aanspringen en lichtelijk zoemen, heeel zachtjes.
Wie heeft er verstand van digitech pedalen of wie denkt te weten waar het aan kan liggen?
quote:Nou Z, na dit te hebben gelezen denk ik dat het wel eens de dinges kon zijn...
Op dinsdag 17 februari 2004 00:32 schreef Zenith4ever het volgende:
Ik heb een Digitech RP1 multi effectcontroller voor de gitaar.Alleen ineens is hij stuk. Als ik er stroom op zet dan dan gaan alle lampjes en displays branden, maar hij start verder niet op. Ik denk dat de voeding kapot is, maarja aan de andere kant dan zou hij niets meer doen, denk ik. Ik hoor de voeding wel aanspringen en lichtelijk zoemen, heeel zachtjes.
Wie heeft er verstand van digitech pedalen of wie denkt te weten waar het aan kan liggen?
quote:Gaat gewoon met een powerkabel, de adapter zit er ingebouwd
Op dinsdag 17 februari 2004 19:08 schreef Zander het volgende:
Heb je 't al met een andere adapter geprobeerd? Wel ff opletten of 'ie het juiste vermogen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |