quote:m'n keypad, wat doe je!
Op dinsdag 17 februari 2004 00:05 schreef haasje20 het volgende:
Jah de titel zegt het al
quote:hehe thx
Op dinsdag 17 februari 2004 00:24 schreef kiepauto het volgende:[..]
Zo, mooi behang zeg
kamer was van me zus, vandaar paars en rozeachtig, en ook half afgescheurd omdat ik volgende week even ene behangetje ertegen aan ga metselen.
quote:hey vosss, lang niet gezien
Op dinsdag 17 februari 2004 00:26 schreef vosss het volgende:[..]
m'n keypad, wat doe je!
quote:die paal zit niet zo dicht bij de rand als het lijk denk ik hoor.
Op dinsdag 17 februari 2004 00:26 schreef Markster het volgende:[..]
dat kan gewoon niet lekker computeren zijn
quote:tft zuigt nou eenmaal. de beeldverversing is veel te laag en de dotpitch te hoog. een gemiddelde nieuwe crt heeft een dotpitch van 0.20 een tft 0.28 das dus klote. en het beeld is dus vertraagd op tft. vooral klote bij films en spellen. Ook zie je soms niks vanuit een bepaalde hoek of zie je alles vervormd. uit alle hoeken eigenlijk op 1 na en daar moet je precies in gaan hangen.
Op dinsdag 17 februari 2004 00:27 schreef Thanos het volgende:
Weinig mensen met een tft.
quote:Sinds wanneer ben jij weer los dan?
Op dinsdag 17 februari 2004 00:27 schreef Markster het volgende:[..]
hey vosss, lang niet gezien
quote:Japs, alleen muis en toetsenbord zijn blind te zien, de rest ligt onder een laag papier en andere snuisterijen...
Op dinsdag 17 februari 2004 00:07 schreef HeyFreak het volgende:
chaos....
quote:sinds dit weekend
Op dinsdag 17 februari 2004 00:30 schreef vosss het volgende:[..]
Sinds wanneer ben jij weer los dan?
quote:TFT's zijn tegenwoordig wel te doen, echter kosten ze nog immer veel te veel...
Op dinsdag 17 februari 2004 00:30 schreef Mosselman het volgende:[..]
tft zuigt nou eenmaal. de beeldverversing is veel te laag en de dotpitch te hoog. een gemiddelde nieuwe crt heeft een dotpitch van 0.20 een tft 0.28 das dus klote. en het beeld is dus vertraagd op tft. vooral klote bij films en spellen. Ook zie je soms niks vanuit een bepaalde hoek of zie je alles vervormd. uit alle hoeken eigenlijk op 1 na en daar moet je precies in gaan hangen.
quote:*proest*
Op dinsdag 17 februari 2004 00:30 schreef Mosselman het volgende:[..]
tft zuigt nou eenmaal. de beeldverversing is veel te laag en de dotpitch te hoog. een gemiddelde nieuwe crt heeft een dotpitch van 0.20 een tft 0.28 das dus klote. en het beeld is dus vertraagd op tft. vooral klote bij films en spellen. Ook zie je soms niks vanuit een bepaalde hoek of zie je alles vervormd. uit alle hoeken eigenlijk op 1 na en daar moet je precies in gaan hangen.
Zat een jaar geleden met de merendeels vrouwelijke collega's in een restuarant, één collega, circa 54 jaar, zo'n zuur overkomend type die dat dus absoluut niet is, klaagt over haar slechte plek aan tafel ; 'hé, ik zit hier met zo'n paal tussen mijn benen!'
Waarop ik droog antwoordde, 'meid, dat zit ik al heel mijn leven, en hoor je mij klagen...?'
Geruchten willen dat ik de eerste ben die haar ooit rood heb laten kleuren in al die jaren dat ze bij dat bedrijf werkte, ze was heel wat gewend qua babbels van haar doorgaans 20jarige vrouwelijke en soms mannelijke collega's...
Maar ja, beetje offtopic, maar ik moest er ineens aan terug denken...
zo ongeveer:
zal morgen ofzo ff foto maken...
(wordt een soort zoek de verschillen idee dan..)
quote:Lijkt een beetje op die van Clochard
Op dinsdag 17 februari 2004 00:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
op het moment?zo ongeveer:
quote:ziet er bekend uit! *zoekt
Op dinsdag 17 februari 2004 00:33 schreef Mosselman het volgende:
[afbeelding]dit is mijn 2e pc.
quote:ga ik toch ff specs opzoeken. vind het best.
Op dinsdag 17 februari 2004 00:31 schreef Raptor2096 het volgende:[..]
*proest*
Ik vraag me af hoelang geleden jij voor het laatst achter een tft gezeten (gegamed/film gekeken) hebt..
http://www2.alternate.nl/html/nodes_info/v3li15.html hiero
een dot pitch van bijna 0.30 das wel heel uber triest.
quote:dat behang is er zo uit gaan zien,van het misgooien van de dart-pijltjes
Op dinsdag 17 februari 2004 00:09 schreef Markster het volgende:
[afbeelding]
quote:Heb je wel eens achter een tft gezeten of basseer je je alleen op cijfers? Sinds ik een tft heb, heb ik niet meer binnen een uur computeren koppijn. Bij langdurig gefocust werken, krijg ik geen branderige ogen en games en films spelen super. Ik denk dat je een beetje overdrijft.
Op dinsdag 17 februari 2004 00:49 schreef Mosselman het volgende:[..]
een dot pitch van bijna 0.30 das wel heel uber triest.
quote:Keertje opruimen zou geen kwaad kunnen.
Op dinsdag 17 februari 2004 00:35 schreef clochard het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |