abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:53:36 #151
34400 PietF
Captain Obvious
pi_17271293
zo dat waren 2 leuke potjes

op het laatst wel een beetje een rush

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:56:21 #152
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17271416
En ik zuig nog steeds aan alle kanten, misschien word ik beter als ik insta ga spelen ipv nw, wat ik in standaard UT ook altijd doe.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:56:39 #153
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_17271429
Ja, ging eindelijk wat beter bij mij qua deathmatch. Ben q3 gewend, dus ik pas me snel aan bij deze . Vind alleen niet alle wapens even leuk...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:58:32 #154
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17271513
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:56 schreef kingmob het volgende:
Ja, ging eindelijk wat beter bij mij qua deathmatch. Ben q3 gewend, dus ik pas me snel aan bij deze . Vind alleen niet alle wapens even leuk...
Ik vind ze allemaal nogal matig tov UT classic eigenlijk, alles lijkt langzamer te gaan, al kan dat ook aan de 30 fps liggen die ik trek.
Bij ut heb ik het idee sneller te killen...
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17271663
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:58 schreef Piro het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal nogal matig tov UT classic eigenlijk, alles lijkt langzamer te gaan, al kan dat ook aan de 30 fps liggen die ik trek.
Bij ut heb ik het idee sneller te killen...


ja ligt daar ook aan ik vind hem juist hardstikke snel
pi_17271829
De server voor deadmatch ligt plat al zeker?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 23:08:09 #157
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_17271898
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:02 schreef crash_bandicoot het volgende:

[..]

ja ligt daar ook aan ik vind hem juist hardstikke snel


Toch even een nieuwe geforce aanschaffen dan, hij loopt bij mij nogal langzaam, kan ook een reden zijn dat ik zo weinig kills maak.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_17272355
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:56 schreef kingmob het volgende:
Ja, ging eindelijk wat beter bij mij qua deathmatch. Ben q3 gewend, dus ik pas me snel aan bij deze . Vind alleen niet alle wapens even leuk...
Bij q3 zijn de wapens toch nog saaier, of zeg ik nu iets heel fouts
Sold my Soul to Sony
  dinsdag 17 februari 2004 @ 23:54:50 #159
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_17273372
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:20 schreef Jebus het volgende:

[..]

Bij q3 zijn de wapens toch nog saaier, of zeg ik nu iets heel fouts


Het is maar waar je van houd denk ik. Ik vind al dat secondary fire enzo maar niks. Ik wil het simpel houden, q3 was het walhalla voor de DM'er.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_17273413
ik vindt secundary fire juist erg tof... het biedt zoveel extra mogelijkheden en het test je reactievermogen en inzicht alleen maar: gebruik ik prim of alt fire?

flak owned

blaat
  woensdag 18 februari 2004 @ 00:35:04 #161
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17274205
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:56 schreef -NeukFout- het volgende:
ik vindt secundary fire juist erg tof... het biedt zoveel extra mogelijkheden en het test je reactievermogen en inzicht alleen maar: gebruik ik prim of alt fire?

flak owned


Ben benieuwd wat de algemene meningen zijn over flak.
In de paar keer DM op een Fok server was dit zo'n beetje het enige wapen dat gebruikt werd. Erg jammer, want het is het stomste wapen dat er is eigenlijk (minigun ook eigenlijk). Het zal wel komen doordat ik een fanatieke Face speler ben, want eigenlijk vind ik gevechten met de rocket launcher en shock rifle (en sniper voor grote afstanden) de leukste gevechten... dat is meer dan de alleen maar recht op de persoon mikken en het komt wel goed-mentaliteit

De flak maakt het gewoon te makkelijk om ergens in een hoekje een gevecht tussen 2 anderen beetje te bestoken met zeer pijnlijke stukken flak... daar komt geen skill aan te pas
In UT zelf koelden de flak scherven af na een meter of 15. Ik vraag me af waarom ze dat nu anders gemaakt hebben. Nu is een stukje flak op 100 meter afstand nog pijnlijk

pi_17274321
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 00:35 schreef Inspiration het volgende:

[..]
In UT zelf koelden de flak scherven af na een meter of 15. Ik vraag me af waarom ze dat nu anders gemaakt hebben. Nu is een stukje flak op 100 meter afstand nog pijnlijk


dat is zeker waar. alleen moet je bij deze map ook vaker de "close-range" wapens gebruiken, waar flak nog steeds onder valt. op de wat grotere maps, (lees nog meer "open velden") zal er minder flak worden gebruikt en meer rockets, shock, en andere wapens.

toch denk ik dat ze de flakscherven in de definitieve versie weer laten afkoelen. ook hoop ik dat ze de damage radius van de shock rifle (met die combo) ff wat groter maken.

blaat
  woensdag 18 februari 2004 @ 00:42:53 #163
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17274375
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 00:40 schreef -NeukFout- het volgende:toch denk ik dat ze de flakscherven in de definitieve versie weer laten afkoelen. ook hoop ik dat ze de damage radius van de shock rifle (met die combo) ff wat groter maken.
Ik vond met de oude flak en SR eigenlijk helemaal niks mis... vraag me af waarom ze dat allemaal anders gemaakt hebben. Bovendien was de smiley op de 'rocket' van sec.fire van Flak cannon gewoon te leuk... als dat op je af kwam wist je dat je snel kon respawnen
pi_17274503
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 00:42 schreef Inspiration het volgende:

[..]

Ik vond met de oude flak en SR eigenlijk helemaal niks mis... vraag me af waarom ze dat allemaal anders gemaakt hebben. Bovendien was de smiley op de 'rocket' van sec.fire van Flak cannon gewoon te leuk... als dat op je af kwam wist je dat je snel kon respawnen


hmm flak was wel iets té powerful in 2k3. laten we zeggen qua snelheid, niet wat damage betreft, maar het schieten van flakballs bevorderde het spammen met die dingen nogal. in 2k4 zijn de ballen veel trager en doet het hele flak gebeuren opzich minder damage dan in eerdere versies, maar daar tegenover hebben ze het mogelijk gemaakt om flak als long-ranged weapon gebruikt kan worden wat natuurlijk nergens op slaat.
blaat
pi_17282459
Flak als long range weapon ? Dat is mij toch niet echt gelukt hoor vanwege de spreiding van die scherven.
En ach als je flakkers niet mag moet je in dat DM level gewoon bij het rocket launcher en de shockcore gebied blijven.
Jupiler is goed
pi_17282615
Gisteren heb ik onslaught even geprobeerd, maar snapte er geen reet van.
Vanochtend heeft een klasgenoot tijdens de wiskundeles even snel uitgelegd hoe het in zn werk gaat, en kan ik nou niet wachten tot ik weer thuis ben
Nog 1 uurtje....
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  woensdag 18 februari 2004 @ 13:37:59 #167
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17283281
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:09 schreef Aurelium het volgende:
Flak als long range weapon ? Dat is mij toch niet echt gelukt hoor vanwege de spreiding van die scherven.
En ach als je flakkers niet mag moet je in dat DM level gewoon bij het rocket launcher en de shockcore gebied blijven.
Waar de flak cannon dus precies tussen ligt
pi_17283585
Ik heb bij de deathmatch veel meer last van de shockrifles. Die combo's zijn gewoon irritant sterk. Op zich niks mis mee, aangezien het toch wel wat skill om een combo te gebruiken, maar als je net 15 keer gekilled bent door zo'n shockrifle combo wil je ook wel weer eens iets anders.
  woensdag 18 februari 2004 @ 14:44:56 #169
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_17285074
jaaaaa, denk dat ik vanavond ook ff langskom.

heb al een hele tijd geen fps meer gespeeld. maar van wat ik lees ziet en speelt dit te vet

* DarkChylde vindt dat jullie het eerste uur niet op me mogen schieten

I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_17285741
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 14:44 schreef DarkChylde het volgende:
* DarkChylde vindt dat jullie het eerste uur niet op me mogen schieten
Zorg dan maar dat je dan in mijn team zit.
pi_17286200
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:15 schreef kippiej het volgende:
Gisteren heb ik onslaught even geprobeerd, maar snapte er geen reet van.
Vanochtend heeft een klasgenoot tijdens de wiskundeles even snel uitgelegd hoe het in zn werk gaat, en kan ik nou niet wachten tot ik weer thuis ben
Nog 1 uurtje....
je had ook gewoon in dat pop up scherm help kunnen kiezen. Daar wordt het namelijk ook uitgelegd
Jupiler is goed
pi_17286508
leuk.. moeten stoppen met online UT gamen omdat alle servers met goede/redelijke ping bomvol zitten

En hoe kan je FPS checken?

Ik las ergens dat je dan de 'console' moet openenen en dan fps stat intypen

Maar hoe/wanneer kan je die console openen?

ik heb bij controls voor 'toggle console' de letter C aangegeven maar als ik c druk geberut er niks.. in spel niet en in menu niet.

  woensdag 18 februari 2004 @ 15:44:25 #173
36043 Inspiration
flame attraction
pi_17286753
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar hoe/wanneer kan je die console openen?
"~"
pi_17288520
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:44 schreef Inspiration het volgende:

[..]

"~"


precies, en niet fps stat, maar stat fps
blaat
  woensdag 18 februari 2004 @ 16:44:12 #175
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_17288605
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:12 schreef Shai-Hulud het volgende:

[..]

Zorg dan maar dat je dan in mijn team zit.


owkee
maar dik blijf wel op jou schieten
(werk friendly fire in UT )
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')