op het laatst wel een beetje een rush
quote:Ik vind ze allemaal nogal matig tov UT classic eigenlijk, alles lijkt langzamer te gaan, al kan dat ook aan de 30 fps liggen die ik trek.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:56 schreef kingmob het volgende:
Ja, ging eindelijk wat beter bij mij qua deathmatch. Ben q3 gewend, dus ik pas me snel aan bij deze. Vind alleen niet alle wapens even leuk...
quote:ja ligt daar ook aan ik vind hem juist hardstikke snel
Op dinsdag 17 februari 2004 22:58 schreef Piro het volgende:[..]
Ik vind ze allemaal nogal matig tov UT classic eigenlijk, alles lijkt langzamer te gaan, al kan dat ook aan de 30 fps liggen die ik trek.
Bij ut heb ik het idee sneller te killen...
quote:Toch even een nieuwe geforce aanschaffen dan, hij loopt bij mij nogal langzaam, kan ook een reden zijn dat ik zo weinig kills maak.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:02 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
ja ligt daar ook aan ik vind hem juist hardstikke snel
quote:Bij q3 zijn de wapens toch nog saaier, of zeg ik nu iets heel fouts
Op dinsdag 17 februari 2004 22:56 schreef kingmob het volgende:
Ja, ging eindelijk wat beter bij mij qua deathmatch. Ben q3 gewend, dus ik pas me snel aan bij deze. Vind alleen niet alle wapens even leuk...
quote:Het is maar waar je van houd denk ik. Ik vind al dat secondary fire enzo maar niks. Ik wil het simpel houden, q3 was het walhalla voor de DM'er.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:20 schreef Jebus het volgende:[..]
Bij q3 zijn de wapens toch nog saaier, of zeg ik nu iets heel fouts
flak owned
quote:Ben benieuwd wat de algemene meningen zijn over flak.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:56 schreef -NeukFout- het volgende:
ik vindt secundary fire juist erg tof... het biedt zoveel extra mogelijkheden en het test je reactievermogen en inzicht alleen maar: gebruik ik prim of alt fire?flak owned
De flak maakt het gewoon te makkelijk om ergens in een hoekje een gevecht tussen 2 anderen beetje te bestoken met zeer pijnlijke stukken flak... daar komt geen skill aan te pas ![]()
In UT zelf koelden de flak scherven af na een meter of 15. Ik vraag me af waarom ze dat nu anders gemaakt hebben. Nu is een stukje flak op 100 meter afstand nog pijnlijk
quote:dat is zeker waar. alleen moet je bij deze map ook vaker de "close-range" wapens gebruiken, waar flak nog steeds onder valt. op de wat grotere maps, (lees nog meer "open velden") zal er minder flak worden gebruikt en meer rockets, shock, en andere wapens.
Op woensdag 18 februari 2004 00:35 schreef Inspiration het volgende:[..]
In UT zelf koelden de flak scherven af na een meter of 15. Ik vraag me af waarom ze dat nu anders gemaakt hebben. Nu is een stukje flak op 100 meter afstand nog pijnlijk
toch denk ik dat ze de flakscherven in de definitieve versie weer laten afkoelen. ook hoop ik dat ze de damage radius van de shock rifle (met die combo) ff wat groter maken.
quote:Ik vond met de oude flak en SR eigenlijk helemaal niks mis... vraag me af waarom ze dat allemaal anders gemaakt hebben. Bovendien was de smiley op de 'rocket' van sec.fire van Flak cannon gewoon te leuk... als dat op je af kwam wist je dat je snel kon respawnen
Op woensdag 18 februari 2004 00:40 schreef -NeukFout- het volgende:toch denk ik dat ze de flakscherven in de definitieve versie weer laten afkoelen. ook hoop ik dat ze de damage radius van de shock rifle (met die combo) ff wat groter maken.
quote:hmm flak was wel iets té powerful in 2k3. laten we zeggen qua snelheid, niet wat damage betreft, maar het schieten van flakballs bevorderde het spammen met die dingen nogal. in 2k4 zijn de ballen veel trager en doet het hele flak gebeuren opzich minder damage dan in eerdere versies, maar daar tegenover hebben ze het mogelijk gemaakt om flak als long-ranged weapon gebruikt kan worden wat natuurlijk nergens op slaat.
Op woensdag 18 februari 2004 00:42 schreef Inspiration het volgende:[..]
Ik vond met de oude flak en SR eigenlijk helemaal niks mis... vraag me af waarom ze dat allemaal anders gemaakt hebben. Bovendien was de smiley op de 'rocket' van sec.fire van Flak cannon gewoon te leuk... als dat op je af kwam wist je dat je snel kon respawnen
quote:Waar de flak cannon dus precies tussen ligt
Op woensdag 18 februari 2004 13:09 schreef Aurelium het volgende:
Flak als long range weapon? Dat is mij toch niet echt gelukt hoor vanwege de spreiding van die scherven.
En ach als je flakkers niet mag moet je in dat DM level gewoon bij het rocket launcher en de shockcore gebied blijven.
heb al een hele tijd geen fps meer gespeeld. maar van wat ik lees ziet en speelt dit te vet ![]()
* DarkChylde vindt dat jullie het eerste uur niet op me mogen schieten
quote:Zorg dan maar dat je dan in mijn team zit.
Op woensdag 18 februari 2004 14:44 schreef DarkChylde het volgende:
* DarkChylde vindt dat jullie het eerste uur niet op me mogen schieten
quote:je had ook gewoon in dat pop up scherm help kunnen kiezen. Daar wordt het namelijk ook uitgelegd
Op woensdag 18 februari 2004 13:15 schreef kippiej het volgende:
Gisteren heb ik onslaught even geprobeerd, maar snapte er geen reet van.
Vanochtend heeft een klasgenoot tijdens de wiskundeles even snel uitgelegd hoe het in zn werk gaat, en kan ik nou niet wachten tot ik weer thuis ben
Nog 1 uurtje....
En hoe kan je FPS checken?
Ik las ergens dat je dan de 'console' moet openenen en dan fps stat intypen
Maar hoe/wanneer kan je die console openen?
ik heb bij controls voor 'toggle console' de letter C aangegeven maar als ik c druk geberut er niks.. in spel niet en in menu niet.
quote:"~"
Op woensdag 18 februari 2004 15:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar hoe/wanneer kan je die console openen?
quote:precies, en niet fps stat, maar stat fps
Op woensdag 18 februari 2004 15:44 schreef Inspiration het volgende:[..]
"~"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |