quote:25-5? weg man, twas meer iets van 25-15
Op donderdag 19 februari 2004 00:09 schreef Jebus het volgende:[..]
Je bedoelt, ik win 25-5 (
) jij wint 24-14, ik win 25- nogwat
Je wilt toch niet echt dat ik de screenshots post he
Maargoed ik vind het best morgen. Ok met instagib verlies ik dat moet ik je meegeven.
anders post ik de instagib screeny's, 25-4 was het? ![]()
nouja wat schijt het ook, morgen maar ff 1on1, das meer mijn ding dan al die drukte om me heen
en stop braggen anders moet ik mijn best ook nog doen (muahah)
quote:Idd ik vond je in die 3 potjes echt verbeterd ( je dodge )
Op woensdag 18 februari 2004 23:57 schreef DarkChylde het volgende:
owkee, got my ass whooped.
ik moet volgens mij dat dodge maar een beetje gaan oefenen.
doe dat totaal niet...maar gaat al iets beter dan in het begin
quote:25-5 was mijn deaths srry. Het schijt idd niks ik loop gewoon te lamen. Ok we beginnen met een schone lei 0 - 0. Ik ben juist wel wat beter met wat extra lui om me heen. 1v1 is wel lastig in zo'n groot level, omdat je makkelijk weg kan lopen naar health etc, maar we zullen zien
Op donderdag 19 februari 2004 00:12 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
25-5? weg man, twas meer iets van 25-15
anders post ik de instagib screeny's, 25-4 was het?
nouja wat schijt het ook, morgen maar ff 1on1, das meer mijn ding dan al die drukte om me heen
en stop braggen anders moet ik mijn best ook nog doen (muahah)
quote:mooizo, kunnen we vanmiddag/vanavond (vanaf 21:00) weer los!
Op donderdag 19 februari 2004 00:21 schreef Jebus het volgende:[..]
25-5 was mijn deaths srry. Het schijt idd niks ik loop gewoon te lamen. Ok we beginnen met een schone lei 0 - 0. Ik ben juist wel wat beter met wat extra lui om me heen. 1v1 is wel lastig in zo'n groot level, omdat je makkelijk weg kan lopen naar health etc, maar we zullen zien
Ik had een ping van 4 btw, echt
die server van jou
het waren erg leuke games met zn 5en gisteravond
ik ben het trouwens wel met je eens dat de level te groot is voor 1on1, maar 1o1 is gewoon meer mijn ding. wachten op de 1on1 DM maps dan maar
quote:jazeker
Op donderdag 19 februari 2004 08:56 schreef Un-X-PecteD het volgende:
whoei! mensen die insta spelen ? count me in
moet wel zeggen dat ik NW leuker vind
wat is NW? heb het wel vaker langs zien komen in unreal topics...
quote:Normal Weapons
Op donderdag 19 februari 2004 10:09 schreef DarkChylde het volgende:
istagib is toch met single shot kills
dat lijkt me ook wel vetwat is NW? heb het wel vaker langs zien komen in unreal topics...
quote:* just me is vanavond weer aanwezig
Op donderdag 19 februari 2004 08:38 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
mooizo, kunnen we vanmiddag/vanavond (vanaf 21:00) weer los!
![]()
er moet er toch een de slechtste zijn
quote:was jij er gister ook?
Op donderdag 19 februari 2004 10:13 schreef just me het volgende:[..]
* just me is vanavond weer aanwezig
er moet er toch een de slechtste zijn
![]()
hoe krijg je trouwens de ranking te zien aan het einde van een potje?
zou iemand mij trouwens de manual kunnen mailen op trip2me (apenstaartje) hotmail
dan kan die vast doorlezen...
trouwens best vaag, ik heb crouch naar mijn 3de muisknop gemapt, en die werkt niet. maar de jump die ik naar de 4de gemapt heb wel
quote:met f1 zie je de stats
Op donderdag 19 februari 2004 10:37 schreef DarkChylde het volgende:[..]
was jij er gister ook?
* DarkChylde dacht dat hij (nu nog) de slechtste washoe krijg je trouwens de ranking te zien aan het einde van een potje?
zou iemand mij trouwens de manual kunnen mailen op trip2me (apenstaartje) hotmail
dan kan die vast doorlezen...trouwens best vaag, ik heb crouch naar mijn 3de muisknop gemapt, en die werkt niet. maar de jump die ik naar de 4de gemapt heb wel
quote:oefenen oefenen
Op donderdag 19 februari 2004 11:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
I sucked gisteravond...as usual!
Assault vind ik niet zo heel leuk..
quote:het zijn ook geen apparte instagib servers. het is gewoon NW, en dan geef je een command dat de server ale wapens weghaalt, en dan de supershockrifle toevoegt... dit moet dus iedere keer gebeuren...
Op donderdag 19 februari 2004 11:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
Instagib is gaaf
Ik heb alleen nog geen server in de lijst kunnen vinden met Instagib?!Assault vind ik niet zo heel leuk..
quote:en das behoorlijk irritant ja, maar zo nu en dan is instagib wel ok
Op donderdag 19 februari 2004 11:49 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
het zijn ook geen apparte instagib servers. het is gewoon NW, en dan geef je een command dat de server ale wapens weghaalt, en dan de supershockrifle toevoegt... dit moet dus iedere keer gebeuren...
quote:Ja je kan ook dodgen als je springt tegen een muur volgens mij
Op donderdag 19 februari 2004 13:07 schreef just me het volgende:
Ow ja.. je kunt toch tegen die "platen" opspringen die schuin op de grond staan, hoe doe je dat?
quote:De meeste kan ik opkomen door een 'dodge' naar voren te doen, en dan als ik de plank raak te springen. Sommige willen om een of andere reden niet op deze manier lukken.
Op donderdag 19 februari 2004 13:07 schreef just me het volgende:
Ow ja.. je kunt toch tegen die "platen" opspringen die schuin op de grond staan, hoe doe je dat?
quote:Dodgen doe je vooral met strafe jumps. Dit voer je uit door twee keer op A of D te drukken. Als je daarna nog eens op springen drukt spring je nog een stuk verder. Als tegen een muur opspringt, en daarna twee keer A of D ( hangt van de muur af, is de muur rechts van je dan druk je twee keer A en vice versa) dan doe je een "walljump" wat heel handig is, want meestal is je vijand je dan een paar seconde kwijt, maar jij hem niet. Er zijn nog meer verschillende jumps, maar dit is zeker genoeg voor het begin.
Op donderdag 19 februari 2004 13:08 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
Ja je kan ook dodgen als je springt tegen een muur volgens mij
maar we moeten iemand hebben die goede tips kan geven over ontwijken enzo
of ik moet een snellere muis hebben.
quote:Een athlon XP 2000+ met 350 mb ram ofzo. Maar....een of andere vage radeon kaart. En zoals ik aangaf kan ik Medal of Honour:aa alleen met alles op laag draaien. Alles op allerlaagst...
Op woensdag 18 februari 2004 22:08 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
wat vor systeem heb je dan?
quote:Ja maar mn ouders zijn gescheiden en ben de 2e helft van de week bij mn ma en daar hebben een op zich goede laptop alleen kan dat ding gewoon totaal geen 3d dingen.
Op woensdag 18 februari 2004 22:10 schreef -NeukFout- het volgende:[..]
zag ik jouw eergister niet meespelen? o_O of zat je toen op een echte computer
quote:I hate that one...
Op donderdag 19 februari 2004 13:25 schreef Jebus het volgende:[..]
Dodgen doe je vooral met strafe jumps. Dit voer je uit door twee keer op A of D te drukken. Als je daarna nog eens op springen drukt spring je nog een stuk verder. Als tegen een muur opspringt, en daarna twee keer A of D ( hangt van de muur af, is de muur rechts van je dan druk je twee keer A en vice versa) dan doe je een "walljump" wat heel handig is, want meestal is je vijand je dan een paar seconde kwijt, maar jij hem niet. Er zijn nog meer verschillende jumps, maar dit is zeker genoeg voor het begin.
Dodgen is erg belangrijk als je echt goed wil spelen.
Maar aan dodgen zit ook een nadeel.. als je dodged is de afstand die je met een dodge aflegt altijd hetzelfde. Iemand hoeft dus alleen te mikken op de plek waar jij neerkomt. Denk dus goed na over wat je doet. dodgen kan in je voordeel werken maar ook in je nadeel. Wat je ook kan doen is op en neer strafen ( lopen dus ) in een soort van circeltje maar dan zig zag achtig. Dat is best lastig te raken. en dan dodge je net nadat de ander dodged. meestal raakt diegene dan gedesorienteerd. Maarja iedereen heeft zijn eigen style.
NW vind ik helemaal niks trouwens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |