ik zal het ff vragen via msnquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:46 schreef MrAbagnale het volgende:
iemand een idee wanneer msn weer gaat werken?
helaas... hier nietquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:54 schreef ill_Bill het volgende:
en het is weer online!
Bij jou wel ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:54 schreef ill_Bill het volgende:
en het is weer online!
bij mij is ie net als gister niet eens down geweest, aantal mensen online daalt wel naarmate 'downtime' vordertquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:56 schreef boempa het volgende:
[..]
Bij jou wel ja.
Lang leve ICQquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:56 schreef ltd_Paz het volgende:
't is waarschijnlijk niet de schuld van msn/microsoft/hotmail maar een routing issue bij een netwerk provider (equant). traces vanuit chello netwerk houden al in UK op (lijkt op routing loop, eerst naar uk, dan naar frankrijk en dan weer naar uk), terwijl traces via eurorings wel doorgaan naar vs...
blijft vervelend overigens
al sla je me doodquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:46 schreef McRubz het volgende:
[..]
hoe kunnen wij dat nou weten![]()
pff, stomme kut mongool.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:42 schreef boempa het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de moderators daar over mogen beslissen, en ik vermoed dat er moderators zijn die ook gebruik maken van MSN.
bij mij deed met de nadruk op DEED ook de hele dag tot zo'n 3 kwartier geledenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:02 schreef Koen het volgende:
Bij mij doet dat msn 't gewoon de hele dag al hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |