quote:Yes!
Op maandag 16 februari 2004 22:48 schreef Twisted_TpaU het volgende:
rammstein!!!![]()
heb iets aan drank op nl dus kweet et ff neit meer zo...
quote:druk op start om er een einde aan te maken,
Op maandag 16 februari 2004 22:53 schreef Twisted_TpaU het volgende:
is dit echt nog fok of neit?heb iets aan drank op nl dus kweet et ff neit meer zo...
quote:proost dan maar
Op dinsdag 17 februari 2004 00:16 schreef Vleermuis het volgende:
weer thuis
kheb er weinig van gehoord maar vast niet veel gemist
Heb ff geknutseld. En de naluister-stream werkt nu al
quote:vraag 1. Is het mogelijk, dat als ik de Fok!radio uitzendingen terugluister, het een stukje door te spoelen zeg maar? Ik heb namelijk gister een uur geluisterd ofzo, maar ik wil het stuk na dat uur gaan luisteren.
Op dinsdag 17 februari 2004 01:41 schreef Nolius het volgende:
http://www.actionradio.nl/proginfo.php?programmaid=3Heb ff geknutseld. En de naluister-stream werkt nu al
vraag 2. Wie spreekt eigenlijk al die jingles in? ik bedoel dus die man die de hele tijd fok fok fok fok radio roept enzo
quote:Nee, dat kan helaas niet. Aangezien we geen mp3 mogen aanbieden (BUMA/SENA), is dit een tussenoplossing.
Op dinsdag 17 februari 2004 09:48 schreef basalphenaar het volgende:[quote]vraag 1. Is het mogelijk, dat als ik de Fok!radio uitzendingen terugluister, het een stukje door te spoelen zeg maar? Ik heb namelijk gister een uur geluisterd ofzo, maar ik wil het stuk na dat uur gaan luisteren.
quote:Niet een bekend iemand hoor, maar hoezo?
vraag 2. Wie spreekt eigenlijk al die jingles in? ik bedoel dus die man die de hele tijd fok fok fok fok radio roept enzo
quote:gewoon, was ik nieuwsgierig naar.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:54 schreef Nolius het volgende:[..]
Nee, dat kan helaas niet. Aangezien we geen mp3 mogen aanbieden (BUMA/SENA), is dit een tussenoplossing.
[..]Niet een bekend iemand hoor, maar hoezo?
quote:Dus als ik van die uitzending een mp3 maak... ben ik fout bezig....
Op dinsdag 17 februari 2004 12:54 schreef Nolius het volgende:[..]
Nee, dat kan helaas niet. Aangezien we geen mp3 mogen aanbieden (BUMA/SENA), is dit een tussenoplossing.
[..]
quote:ik weet niet of je dat kan navragen maar anders doe ik het wel ff..
Op dinsdag 17 februari 2004 14:38 schreef Nolius het volgende:[..]
Ik weet niet precies hoe die regelgeving is, maar wij mogen het gewoon niet geven.
nouja.. allemaal..een hoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |