Hij is hier een daar nog een beetje buggy, maar toch leuk voor als je niks te doen hebt
Ook goed voor mensen die met magix muziek maken btw
http://www.hardfox-hardstyle.tk en klik op "open the sampler"
en heb lol
Directe link: http://www.xs4para.nl/~ronnyv/hardfox/sampler/opensampler.htm
Have fun, en graag commentaar, voor eventuele verbeteringen... Helaas heeft het keyboard meer latency dan de eerste soundblaster
quote:Over zn hoogtepunt?? Ik heb net nog een nieuwe plaat gemaakt!
Op maandag 16 februari 2004 22:19 schreef okkie-man het volgende:Jammer alleen dat hardstyle alweer over z'n hoogtepunt heen is en langzaamaan verdwijnt.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:20 schreef vosss het volgende:[..]
Over zn hoogtepunt?? Ik heb net nog een nieuwe plaat gemaakt!
Geef mij ook maar hardstyle , maar je merkt gewoon dat het weer richting hardcore gaat (en het weer gaat worden)
Maar ik denk dat hardstyle ook alweer ze beste tijd heeft gehad,die beat begint een beetje eentonig te worden,geef mij dan maar hardcore in dezelfde bpm of iets sneller eigenlijk nog.
Thanx 4 de leuke reply's
Een have fun zou ik zeggen...
BTW hardstyle gaat helemaal niet dood, het word gewoon steeds beter weer...
Binnen kort eerste hardstyle release... dus kopen
quote:Downloadable????
Op maandag 16 februari 2004 22:20 schreef vosss het volgende:[..]
Over zn hoogtepunt?? Ik heb net nog een nieuwe plaat gemaakt!
quote:Het gaat niet dood,maar zal hetzelfde ondergaan als de hardcore,het zal lijken alsof het verdwijnt,dan komt de hardcore denk ik weer,en daarna komt de hardstyle waarschijnlijk met een nieuwe look.and so on and on
Een have fun zou ik zeggen...
BTW hardstyle gaat helemaal niet dood, het word gewoon steeds beter weer...
quote:nee flap, met dat online ding van topicstarter had ik een plaatje in mekaar gefixed
Op maandag 16 februari 2004 22:26 schreef Emme-r-tje het volgende:[..]
Downloadable????
De samples die ik hiervoor gebruikt heb zitten in een track die binnenkort uit gaat komen BTW.
Hardstyle is my style!
quote:Nee deze samples komen uit mijn eigen track... de voice erin ben ik ook zelf btw.
Op maandag 16 februari 2004 22:58 schreef Burner2000 het volgende:
Leuk gemaakt. Heb je sampels gebruikt van dj Zenith?
quote:Nee maar wel opnemen met wavelab of geluidsrecorder of wat dan ook, als je tenminste een fullduplex geluidskaart hebt
Op maandag 16 februari 2004 22:55 schreef kaat17 het volgende:
kan je het opslaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |