abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2004 @ 21:55:56 #1
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17238114
Ik heb last van allerlei kleine bultjes bijmijn eikel en voorhuid.
Ze zijn felrood, en nogal klein.Huid is ook best rood. Op eikel zitten ze op 2 plekjes, niet verspreid. Bij de voorhuid zijn het er rond de 30 ofzo, heel klein, en rood dus.

Ik heb 2 dagen geleden gevreën met vriendin, zonder condoom maar ze had geen soa . toch stom maar tjah ik geloof haar. Ze zit nu echt in de stress. Ik ook daar niet van. Het jeukt niet en echte witte afscheiding heb ik niet kunnen ontdekken.

Na de vrijpartij ben ik thuisgekomen en heb ik geloof ik het hele zaakje wel grondig gewassen, ik geloof ook met zeep en dergelijke maar dat weet ik nu niet meer, voor het vrijen waren we eerst aan het droogvrijen ( met kleren aan ) en dat knelde mijn penis wel even af, voelt ook een beetje alsof iemand erop is gaan staan.

help, wat heb ilk

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_17238287
  maandag 16 februari 2004 @ 21:59:39 #3
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_17238304
met welke zeep heb je het gewassen(allergie?) en misschien wel "TE"grondig?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_17238323
je hebt een date met de dokter als je slim bent
pi_17238338
zou toch maar even naar de dokter gaan als ik jou was
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_17238343
Omg, misschien tog ff naar de dokter?:D
  maandag 16 februari 2004 @ 22:01:42 #7
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_17238387
Dokter is altijd handig om te gaan i.g.v. twijfel, maar wat het kan zijn is dat de zuurgraad van de vagina van je vriendin te hoog is waardoor je penis is geirriteerd...
De kans is erg groot dat het daarna ook misschien nog wel gaat vervellen..

Methode om dit te voorkomen: vaginadouche voor je vriendin (te koop bij de drogist) die de zuurtegraad reguleert of gewoon condoom gebruiken..

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 16 februari 2004 @ 22:10:11 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17238768
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:01 schreef WaSTeiL het volgende:
Dokter is altijd handig om te gaan i.g.v. twijfel, maar wat het kan zijn is dat de zuurgraad van de vagina van je vriendin te hoog is waardoor je penis is geirriteerd...
De kans is erg groot dat het daarna ook misschien nog wel gaat vervellen..
Meen je dit serieus? Een soort acid pussy, zeg maar...
Nog nooit van gehoord.
Zou het niet gewoon het grondige zeepschrobben zijn?
Maar TS: Dokter dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 februari 2004 @ 22:21:15 #9
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_17239268
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Een soort acid pussy, zeg maar...
Nog nooit van gehoord.
Zou het niet gewoon het grondige zeepschrobben zijn?
Maar TS: Dokter dus.

Ik ben er zelf behoorlijk gevoelig voor... dus ik weet zeker dat het bestaat... Of het hetzelfde bij hem is weet ik natuurlijk niet...
Kan er verder alleen weinig informatie over vinden...
  maandag 16 februari 2004 @ 22:34:16 #10
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17239861
hmmz, mja.
dokter alweer, zucht. hij ziet me weer aankomen:P.

Is het nu een soa of niet, want het lijkt niet echt op genitale wratten oid.

pi_17239886
Dan zul je toch echt naar de dokter moeten gaan .
  maandag 16 februari 2004 @ 22:36:01 #12
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17239921
Ik denk dat je al te laat bent, hij valt er binnen een paar dagen vanzelf af
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  maandag 16 februari 2004 @ 22:36:51 #13
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17239943
En om nu naar de dokter te gaan is wat vroeg.

STEL ik heb een soa ja, dan zou dat minimaal 4 weken duren om te ontwikkelen, in ieder geval 4 weken om genitale wratten te ontwikkelen, geen 3 dagen.

Ik wacht even af, behandel het met calendula zalf en vaseline, kijken wat dat voor effect heeft, stel het is vrijdag nog hetzelfde maak ik wel een afspraak, daarbij wil ik aangeven dat de beschrijving vele malen erger is dan het in werkelijk heid is, dit zie ik. en omschrijf het.. maar iedereen interpreteerd dat anders .

maandag 16 februari 2004 @ 22:41:09 #14
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_17240093
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:36 schreef Pumatje het volgende:
En om nu naar de dokter te gaan is wat vroeg.

STEL ik heb een soa ja, dan zou dat minimaal 4 weken duren om te ontwikkelen, in ieder geval 4 weken om genitale wratten te ontwikkelen, geen 3 dagen.

Ik wacht even af, behandel het met calendula zalf en vaseline, kijken wat dat voor effect heeft, stel het is vrijdag nog hetzelfde maak ik wel een afspraak, daarbij wil ik aangeven dat de beschrijving vele malen erger is dan het in werkelijk heid is, dit zie ik. en omschrijf het.. maar iedereen interpreteerd dat anders .

Ik zou er niet te veel op smeren... gewoon goed schoonhouden onder de douche of kraan en meer ook niet... anders gaat het misschien nog meer irriteren door de parfum die o.a. gebruikt word...
  maandag 16 februari 2004 @ 22:43:24 #15
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17240162
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:41 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Ik zou er niet te veel op smeren... gewoon goed schoonhouden onder de douche of kraan en meer ook niet... anders gaat het misschien nog meer irriteren door de parfum die o.a. gebruikt word...

jep, ben ik ook aan het doen.

Gewoon onder de kraan, handen van te voren goed wassen, zaak met water schoonmaken. Dan wat calendula ( zit geen parfum oid in, vaseline ook niet, ze stinken namelijk )

ik wacht even tot vrijdag, soa kan zich niet iig niet aan uiterlijk al ontwikkelen binnen 3 dagen, denk eerder dat het uitslag is of soort exceem.

maandag 16 februari 2004 @ 23:16:50 #16
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_17241256
  dinsdag 17 februari 2004 @ 13:37:37 #17
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17253088
Het is al weg aan het trekken by the way. bedankt allemaal, laat dit topic asjeblieft eventjes open, voor het geval
pi_17259731
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:49:42 #19
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17260737
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:19 schreef De_Warme_bakker het volgende:

gast, kijk naar jezelf. Je ziet er nog erger uit dan me pik.

en wat ben jij een klein pikkie btw

verder enkel serieuse reacties..

-edit: je mag geen foto's uit het fotoboek plaatsen zonder toestemming.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 17-02-2004 17:52]

pi_17261045
Dat van die zuurgraad zou best eens kunnen kloppen. Gewoon vaginale douche voor je vriendin kopen en zo'n vrouwen smeerseltje om haar zuurgraad te normaliseren. Wel een natuurlijk product nemen.

En na de daad om het zo maar te noemen, je piemel wassen probeer dat eens.

Toedeledokiee
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:22:30 #21
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17263872
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:00 schreef typ-miep het volgende:
Dat van die zuurgraad zou best eens kunnen kloppen. Gewoon vaginale douche voor je vriendin kopen en zo'n vrouwen smeerseltje om haar zuurgraad te normaliseren. Wel een natuurlijk product nemen.

En na de daad om het zo maar te noemen, je piemel wassen probeer dat eens.

als je het topic even goed doorneemt lees je dat ik zodra ik thuiskwam, gedouched heb.

Af en toe jeukt het wel nu.

Ik zit te denken aan.

Schimmelinfectie
Soort exceem

Soa niet, want daar hadden we alletwee geen last van, en het kwam al opzetten na 2 dagen, datis te snel voor een soa.

pi_17264012
Ik denk toch een SOA. Vrouwen kunnen ook een SOA hebben zonder het te weten overigens. Vandaar dat een rubbertje wel handig is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:39:19 #23
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17264468
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:25 schreef Lucille het volgende:
Ik denk toch een SOA. Vrouwen kunnen ook een SOA hebben zonder het te weten overigens. Vandaar dat een rubbertje wel handig is.
Dat is wel waar, maar ze was nog maagd, verder nooit gesext.

En waarom denkt u aan soa? Want dat kan niemand me nu uitleggen.

dinsdag 17 februari 2004 @ 19:49:26 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_17264825
SCHURFT!

Schurft (scabies) is een huidziekte die wordt overgebracht door de schurftmijt.
· Het vrouwtje graaft gangetjes in de huid en legt daarin eitjes, die zich in 2 weken ontwikkelen tot volwassen mijten. Als je goed kijkt kun je deze gangetjes zien, maar het kan ook gaan om rode bultjes of blaasjes.
· Schurft wordt overgebracht door intensief huidcontact. Het kan daarbij om sex gaan, maar dat hoeft niet. Je kunt het ook krijgen door knuffelen of in hetzelfde bed slapen met iemand die het heeft. Een hand geven of je arm om iemand heen leggen is niet genoeg om besmet te worden. Ze verspreiden zich ook wel eens via kleding, beddengoed en andere voorwerpen, maar dat is uitzonderlijk.
· De belangrijkste klacht is jeuk, vooral s nachts. Dit begint meestal 2 tot 4 weken na besmetting. Deze bultjes komen het meeste voor tussen de vingers, op de polsen, op de ellebogen, in de oksels, rond de tepels, op de penis, in de gordelstreek en op het onderste deel van de billen.
· Om het te genezen zijn er verschillende crèmes. Hiervoor heb een recept nodig van de huisarts. Na behandeling kun je nog een paar weken last houden van jeuk.

OF MISSCHIEN WEL :

niet zo goed geschoren, te hard gewassen, teveel zeep, teveel gerukt..krijg je dus allemaal bultjes van

brrrrrrrrrr

dinsdag 17 februari 2004 @ 19:53:55 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17264979
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:49 schreef SHE het volgende:

[afbeelding]

Copycat eet vanavond zeer zeker geen verse worst...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17265043
Dokter
pi_17265090
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:39 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Het kan best een irritatie zijn na grondig wassen; maar ik neem aan dat je je eerder 'grondig' hebt gewassen en toen die problemen niet hebt gekregen. Da's vreemd dat je het nu wel krijgt.

Eczeem lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat je geen jeuk hebt (en vaak zijn eczemen hevig jeukend), en omdat je bij een eczeem meestal een heel wisselend beeld ziet, dus niet alleen roodheid en bultjes.

Ik moet het op je verhaal doen, maar als ik zou moeten gokken zou ik denken aan een herpes infectie (=SOA). Daar zie je ook een soort kleine bultjes/blaasjes, en de incubatietijd (dus tijd die zit tussen besmetting en ziekteverschijnselen) is ongeveer 1 à 2 dagen. Je zou dan wel verwachten dat de bultjes opengaan en langzaam indrogen.

De roodheid past bij een ontstekingsverschijnsel, mogelijk tgv irritatie óf toch van de infectie.

Als je zeker wilt zijn van wat het is zou ik toch even langs de huisarts gaan, want jullie kunnen elkaar blijven besmetten als je onveilig vrijt, en je wilt haar toch zeker geen SOA aandoen denk ik?

En vast!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:10:18 #28
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17265609
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:49 schreef SHE het volgende:
SCHURFT!

Schurft (scabies) is een huidziekte die wordt overgebracht door de schurftmijt.
· Het vrouwtje graaft gangetjes in de huid en legt daarin eitjes, die zich in 2 weken ontwikkelen tot volwassen mijten. Als je goed kijkt kun je deze gangetjes zien, maar het kan ook gaan om rode bultjes of blaasjes.
· Schurft wordt overgebracht door intensief huidcontact. Het kan daarbij om sex gaan, maar dat hoeft niet. Je kunt het ook krijgen door knuffelen of in hetzelfde bed slapen met iemand die het heeft. Een hand geven of je arm om iemand heen leggen is niet genoeg om besmet te worden. Ze verspreiden zich ook wel eens via kleding, beddengoed en andere voorwerpen, maar dat is uitzonderlijk.
· De belangrijkste klacht is jeuk, vooral s nachts. Dit begint meestal 2 tot 4 weken na besmetting. Deze bultjes komen het meeste voor tussen de vingers, op de polsen, op de ellebogen, in de oksels, rond de tepels, op de penis, in de gordelstreek en op het onderste deel van de billen.
· Om het te genezen zijn er verschillende crèmes. Hiervoor heb een recept nodig van de huisarts. Na behandeling kun je nog een paar weken last houden van jeuk.

OF MISSCHIEN WEL :

niet zo goed geschoren, te hard gewassen, teveel zeep, teveel gerukt..krijg je dus allemaal bultjes van

[afbeelding]

brrrrrrrrrr

Oke zo ziet het er dus niet uit,
pi_17265694
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:10 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Oke zo ziet het er dus niet uit,

Schurft jeukt ook als de neten
En vast!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:30:01 #30
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17266348
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:57 schreef Scope het volgende:

[..]

Het kan best een irritatie zijn na grondig wassen; maar ik neem aan dat je je eerder 'grondig' hebt gewassen en toen die problemen niet hebt gekregen. Da's vreemd dat je het nu wel krijgt.

Eczeem lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat je geen jeuk hebt (en vaak zijn eczemen hevig jeukend), en omdat je bij een eczeem meestal een heel wisselend beeld ziet, dus niet alleen roodheid en bultjes.

Ik moet het op je verhaal doen, maar als ik zou moeten gokken zou ik denken aan een herpes infectie (=SOA). Daar zie je ook een soort kleine bultjes/blaasjes, en de incubatietijd (dus tijd die zit tussen besmetting en ziekteverschijnselen) is ongeveer 1 à 2 dagen. Je zou dan wel verwachten dat de bultjes opengaan en langzaam indrogen.

De roodheid past bij een ontstekingsverschijnsel, mogelijk tgv irritatie óf toch van de infectie.

Als je zeker wilt zijn van wat het is zou ik toch even langs de huisarts gaan, want jullie kunnen elkaar blijven besmetten als je onveilig vrijt, en je wilt haar toch zeker geen SOA aandoen denk ik?

Allereerst hardstikke bedankt voor de goede reactie, ook 1 van de eerste in dit topic. Het valt me op dat vele maar met wat ziektes op de proppen komen zetten omdat ze de helft hebben gelezen.
Maar jou reactie ,daar onderbouw je je mening, wel fijn.

Oke, ik zal met wat meer details komen, misschien ligt het daar aan.

Ik heb een rode plek, in de buurt van mijn plasbuis.Die zit echt onder de huid, en dat komt omdat bij voorspel we droog aan het vrijen waren, knelde nogal , en dat is een gebarsten bloedvaatje. Het is wel een gevoelig plekje, maar dat is niet gek het knelde nogal even af. ik voel daar af en toe wat steekjes, geen echte jeuk.

Dan mijn eikel, die is goed, zaten enkel op de bovenkant en zijkant een paar kleine bultjes, rood. Niet groot, helemaal niet zoals op de foto, en veel minder, ze jeuken ook niet.

Dan de voorhuid, daar zitten er wat meer op, zijn ook heel erg klein, en verspreid, niet veel.

Ik heb net gecontroleerd, en de bultjes zijn minder rood geworden en verkleint. Bij de voorhuid nemen ze ook in aantal af. De rode plek in de buurt van mijn plasbuis , dus het gescheurde bloedvaatje is ook minder rood.

Dit zijn ook belangrijke vermeldingen waar ik nu pas op kom, stom stom.

Wat heb ik gedaan enkele dagen voordat ik het opmerkte

- geschoren, wat? : de penis, ballen en erboven( in de buurt van navel dus)

-Gedouched uiteraard, toen geen zeep gebruikt.

wat heb ik nu.

- Lichte prostaat ontsteking
( al voor naar dokter geweest )

Wat voor medicijnen gebruik ik

- Penecelinne kuur, 10 dagen 3 tabletten per dag.

zo .

scope ik hoop op een reactie

pi_17267429
Een gebarsten vaatje kan altijd maar lijkt me onwaarschijnlijk. Meestal zie je dan toch naar verloop van tijd een blauwe plek(je) ontstaan.

Roodheid duidt heel vaak toch op een onsteking, hetzij door irritatie, hetzij door een infectie.

Ik denk niet dat dat komt doordat je je scheert, dan zou je toch eerder irritatie verwachten op de plekken waar je je hebt geschoren?

Volgens de huisarts heb je een lichte prostaatontsteking? Wanneer ben je daar dan geweest? Daar zou ik eerlijk gezegd toch iets van klachten van koorts, vaak plassen en pijn daarbij, wat pus bij het plassen. Je zou eventueel wel een ontsteking kunnen hebben van het laaste deel van je plasbuis, dus bij je eikel .

De penicilline kuur die je krijgt is een antibiotica, dus de huisarts verwacht dan een bacterie die de infectie veroorzaakt.

En vast!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:08:57 #32
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17267804
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:59 schreef Scope het volgende:
Een gebarsten vaatje kan altijd maar lijkt me onwaarschijnlijk. Meestal zie je dan toch naar verloop van tijd een blauwe plek(je) ontstaan.

Roodheid duidt heel vaak toch op een onsteking, hetzij door irritatie, hetzij door een infectie.

Ik denk niet dat dat komt doordat je je scheert, dan zou je toch eerder irritatie verwachten op de plekken waar je je hebt geschoren?

Volgens de huisarts heb je een lichte prostaatontsteking? Wanneer ben je daar dan geweest? Daar zou ik eerlijk gezegd toch iets van klachten van koorts, vaak plassen en pijn daarbij, wat pus bij het plassen. Je zou eventueel wel een ontsteking kunnen hebben van het laaste deel van je plasbuis, dus bij je eikel .

De penicilline kuur die je krijgt is een antibiotica, dus de huisarts verwacht dan een bacterie die de infectie veroorzaakt.

dat is een weekje geleden, ik ben 3 dagen met antibiotica begonnen.
Ik had geen verdere symptomen behalve vaak naar het toilet, erg raar maar dat komt ook voor, hij heeft de prostaat gevoeld en deze voelde erg week aan. vandaar antibiotica.

Wat denk je nu?
Je hebt nu alle info,

pi_17268013
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:08 schreef Pumatje het volgende:
dat is een weekje geleden, ik ben 3 dagen met antibiotica begonnen.
Ik had geen verdere symptomen behalve vaak naar het toilet, erg raar maar dat komt ook voor, hij heeft de prostaat gevoeld en deze voelde erg week aan. vandaar antibiotica.

Wat denk je nu?
Je hebt nu alle info,

Ik weet het niet. Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat je die bultjes op je penis hebt gekregen door de antibiotica. Heb je nu nog steeds last van vaak moeten plassen? Ik denk dat als je twijfelt je toch even contact op moet nemen met de huisarts, anders de kuur afmaken en indien geen verbetering naar hem terug.
En vast!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:22:53 #34
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17268221
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:15 schreef Scope het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat je die bultjes op je penis hebt gekregen door de antibiotica. Heb je nu nog steeds last van vaak moeten plassen? Ik denk dat als je twijfelt je toch even contact op moet nemen met de huisarts, anders de kuur afmaken en indien geen verbetering naar hem terug.

zelf denk ik ook niet dat het door de antibiotica komt, maar het plassen kwam terug, daarom ben ik naar de dokter gegaan. Ik heb nu geen last meer van vaak naar het toilet moeten, ik maak de kuur ook gewoon af.

Zou de penis, ( eikel ) niet gewoon gestressed kunnen zijn. dit kunnen uiten op deze manier, we hebben nogal lang liggen vrijen.

pi_17268578
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:22 schreef Pumatje het volgende:
Zou de penis, ( eikel ) niet gewoon gestressed kunnen zijn. dit kunnen uiten op deze manier, we hebben nogal lang liggen vrijen.
Tja, sommige mensen vrijen tot de vellen erbij hangen, dus hij kan best wat geirriteerd zijn. Maar, nu je nog verschijnselen hebt is het makkelijker voor de huisarts om te zien of het wel geen SOA is, dan wanneer je penis weer genezen is. En als het wel om een SOA mocht gaan, dan kan dat eventueel ook consequenties hebben voor je vriendin, dus daarom zou ik je aanraden om toch even langs te gaan.

En als je niet naar je huisarts wil (om wat voor reden dan ook), dan kan je ook anoniem naar de SOA-poli van je plaatselijke GGD.

En vast!
pi_17269855
Wat is Scope goed hè??
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:15:00 #37
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17269882
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:34 schreef Scope het volgende:

[..]

Tja, sommige mensen vrijen tot de vellen erbij hangen, dus hij kan best wat geirriteerd zijn. Maar, nu je nog verschijnselen hebt is het makkelijker voor de huisarts om te zien of het wel geen SOA is, dan wanneer je penis weer genezen is. En als het wel om een SOA mocht gaan, dan kan dat eventueel ook consequenties hebben voor je vriendin, dus daarom zou ik je aanraden om toch even langs te gaan.

En als je niet naar je huisarts wil (om wat voor reden dan ook), dan kan je ook anoniem naar de SOA-poli van je plaatselijke GGD.

Ik heb het er veel over met mijn vriendin, ik heb het haar meteen verteld. Ik heb al vele malen naar een soa kliniek gezocht, maar een adres kon ik nooit vinden. Het hoeft totaal niet plaatselijk te zijn, ik ben toch in het bezit van een OV. Ik ga samen met haar naar de dokter, maar heb afgesproken het heel evetjes aan te kijken.

Het vreemde is namelijk dat ik geen soa had, ik heb een urine onderzoek gehad onder andere en prostaat onderzoek, zijzelf was er ook nogal zeker van geen soa te hebben, en zelf heeft ze ook totaal geen last van iets. nu ook niet. Het verscheen ook al 2 dagen namelijk na de daad. Het is heel toevallig dat ik keek ook.

wat denk jij scoop?

Maar wat denk je zelf scope?

dinsdag 17 februari 2004 @ 22:16:05 #38
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17269917
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:14 schreef schatje het volgende:
Wat is Scope goed hè??
hij is de man:*
pi_17270729
Klinkt in mijn oren verdacht veel als een candida infectie. Dus een schimmeltje.
Ik zelf (vrouwtje) heb daar helaas regelmatig last van en als ik dan vrij met mijn man hij dan ook. De symptomen die jij beschrijft jeuk, rode bultjes zijn identiek aan de verschijnsaelen bij mijn man.

Maar dan zou je vriendin ook verschijnselen moeten hebben van jeuk en een branderig gevoel. Ik weet natuurlijk niet of dat zo is.
Schimmel kan je zomaar (als vrouw zijnde ) oplopen, dpoor overmatige hygiene of door een antibiotica kuur. Als je de zuurgraad verstoord van de vagina is het de ideale broedplaats voor schimmeltjes.
Nix ernstigs maar wel vervelend. Bij de dokter kan je der zalf voor krijgen die je een week of twee moet gebruiken en dan is het weer over.

pi_17290668
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:15 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb het er veel over met mijn vriendin, ik heb het haar meteen verteld. Ik heb al vele malen naar een soa kliniek gezocht, maar een adres kon ik nooit vinden. Het hoeft totaal niet plaatselijk te zijn, ik ben toch in het bezit van een OV. Ik ga samen met haar naar de dokter, maar heb afgesproken het heel evetjes aan te kijken.

Het vreemde is namelijk dat ik geen soa had, ik heb een urine onderzoek gehad onder andere en prostaat onderzoek, zijzelf was er ook nogal zeker van geen soa te hebben, en zelf heeft ze ook totaal geen last van iets. nu ook niet. Het verscheen ook al 2 dagen namelijk na de daad. Het is heel toevallig dat ik keek ook.

wat denk jij scoop?

Maar wat denk je zelf scope?

Tja, weetje wat het venijnige is van die SOA's, ze kunnen namelijk heel lang onzichtbaar blijven. Dus zonder dat je het weet kun je (of je vriendin) besmet zijn.

Bij een man geven ze iets vaker problemen dan bij vrouwen, maar voor vrouwen kan bv een chlamydia zelfs lijden tot onvruchtbaarheid! Daarom is het bij elke 'afwijking' aan 'het zaakje van de man óf de vrouw' , zéker op jullie leeftijd, van groot belang om zeker te weten of het wel of geen SOA is. Je kan bijna zeggen 'het is een SOA totdat het tegendeel bewezen is'. En als je het zeker weet, want de meeste SOA's zijn allemaal, maar chlamydia bijvoorbeeld wel) heel goed te behandelen.

Maar je moet het dus zeker weten. En vaak betekent dat de de huisarts of de SOA-arts een kweekje afneemt van de blaasjes, en vaak ook van het laaste stuk van je plasbuis. Soms hoort er ook bloedprikken bij. Maar je moet echt vragen aan je arts wáár hij het op onderzoekt. Je zegt dat je huisarts je urine heeft nagekeken, maar weet je waarop? Vraag dat!

Dus op zich is een SOA niet iets om je voor te schamen. En het hoeft ook niet te beteken dat een van jullie ontrouw is geweest. Dat wordt natuurlijk héél vaak gedacht, maar dat hoeft écht niet, aangezien een SOA dus heel lang onzichtbaar kan blijven.

En het komt ontzettend veel voor. Ik heb zelf wel eens bij de GGD's rondgelopen, en bij die SOA spreekuren zit het altijd bom en bomvol!

Dus mijn advies blijft: laat nu je nog duidelijke symptomen hebt je huisarts even kijken. Is het een SOA, dan weet je dat en dan kan je (en je vriendin) er evt voor behandeld worden (en dat valt echt mee hoor; sommige SOA's is het 1x 1 of 2 tabletten slikken en klaar).

En vast!
pi_17290833
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:38 schreef Angel22 het volgende:
Klinkt in mijn oren verdacht veel als een candida infectie. Dus een schimmeltje.
Ik zelf (vrouwtje) heb daar helaas regelmatig last van en als ik dan vrij met mijn man hij dan ook. De symptomen die jij beschrijft jeuk, rode bultjes zijn identiek aan de verschijnsaelen bij mijn man.

Nix ernstigs maar wel vervelend. Bij de dokter kan je der zalf voor krijgen die je een week of twee moet gebruiken en dan is het weer over.

Ja, dat zou ook kunnen. De huisarts kan zelf simpel nagaan of er sprake is van een candida. Maar zolang je dat niet weet is het van belang om een SOA iig uit te sluiten. (Candida wordt dacht ik niet beschouwd als een SOA).
En vast!
  woensdag 18 februari 2004 @ 18:22:39 #42
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_17290914
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 19:39 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Ha!
pi_17291150
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:14 schreef schatje het volgende:
Wat is Scope goed hè??
Thx schatje
En vast!
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:43:52 #44
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17295105
Ik ga liever naar een soa afdeling van bijvoorbeeld een ziekenhuis, niet naar doc , vind het maar een onnozele gast, vooral vriendin wil anoniem blijven en dat maakt het moeilijk om naar docter te gaan. Stel mijn ouders komen erachter wat geen probleem is opzich, dan komen die van haar er automatisch ook achter, en dat isvoor haar wel een probleem.

Is het dus mogelijk om ano te blijven zonder rekeningen e.d achteraf, mijn naam wil ik ofcorse wel geven, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.

Heb je misschien ook nog enig idee waar ik terecht zou kunnen, ik heb gezocht en gezocht, maar ik krijg niets concreets.

pi_17295182
De dokter heeft oveigens geheimhoudingsplicht.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 18 februari 2004 @ 21:06:19 #46
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17295750
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:46 schreef Lucille het volgende:
De dokter heeft oveigens geheimhoudingsplicht.
hmm, ja maar toch ga ik vanwege expertise van een soa doc, liever meteen naar soa instelling. Zijn er toevallig daar adressen van?
pi_17296166
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:06 schreef Pumatje het volgende:
hmm, ja maar toch ga ik vanwege expertise van een soa doc, liever meteen naar soa instelling. Zijn er toevallig daar adressen van?
---
Bureau soa-bestrijding
De bestrijding en voorkoming van Seksueel Overdraagbare Aandoeningen (SOA) en AIDS is een van de taken van het Bureau soa-bestrijding. Voorbeelden van veelgestelde vragen:

' Hoe weet je of je een SOA hebt opgelopen?'
' Kan ik mij op Aids laten testen bij de GGD'
' Ik heb een nieuwe vriendin, hoe lang moet je dan veilig vrijen'
' Bij mij klappen de condooms altijd, is daar iets aan te doen?'
' Vorige week heb ik onveilig gevreeën, kan ik mij nu op Aids laten testen?
' Als je veilig vrijt, moet je je dan regelmatig op SOA laten onderzoeken?

De meeste SOA zijn eenvoudig te behandelen. Daar moet je niet mee wachten. Het gaat niet vanzelf over! Als je onveilig hebt gevreeën en vermoedt dat je een SOA hebt, ga dan naar je huisarts of de GGD. Via de GGD kun je anoniem op SOA worden nagekeken.

Het Bureau soa-bestrijding is op werkdagen tijdens kantoortijden telefonisch bereikbaar van 8.30 -17.00 uur.
Voor de locaties Oss en 's-Hertogenbosch via telefoonnummer (073) 640 45 85.
Voor de locatie Tilburg via telefoonnummer (013) 464 32 83.

Het algemeen e-mail adres is soa@ggdhvb.nl

Adres locatie Tilburg:
Ringbaan West 227
Tilburg

Adres locatie 's-Hertogenbosch (ook voor Oss)
Sint Teunislaan 11
's-Hertogenbosch

Centraal postadres
Postbus 3166
5203 DD 's-Hertogenbosch
---

http://www.ggdhartvoorbrabant.nl/

En vast!
  woensdag 18 februari 2004 @ 21:23:29 #48
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17296260
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:20 schreef Scope het volgende:

[..]

---
Bureau soa-bestrijding
De bestrijding en voorkoming van Seksueel Overdraagbare Aandoeningen (SOA) en AIDS is een van de taken van het Bureau soa-bestrijding. Voorbeelden van veelgestelde vragen:

' Hoe weet je of je een SOA hebt opgelopen?'
' Kan ik mij op Aids laten testen bij de GGD'
' Ik heb een nieuwe vriendin, hoe lang moet je dan veilig vrijen'
' Bij mij klappen de condooms altijd, is daar iets aan te doen?'
' Vorige week heb ik onveilig gevreeën, kan ik mij nu op Aids laten testen?
' Als je veilig vrijt, moet je je dan regelmatig op SOA laten onderzoeken?

De meeste SOA zijn eenvoudig te behandelen. Daar moet je niet mee wachten. Het gaat niet vanzelf over! Als je onveilig hebt gevreeën en vermoedt dat je een SOA hebt, ga dan naar je huisarts of de GGD. Via de GGD kun je anoniem op SOA worden nagekeken.

Het Bureau soa-bestrijding is op werkdagen tijdens kantoortijden telefonisch bereikbaar van 8.30 -17.00 uur.
Voor de locaties Oss en 's-Hertogenbosch via telefoonnummer (073) 640 45 85.
Voor de locatie Tilburg via telefoonnummer (013) 464 32 83.

Het algemeen e-mail adres is soa@ggdhvb.nl

Adres locatie Tilburg:
Ringbaan West 227
Tilburg

Adres locatie 's-Hertogenbosch (ook voor Oss)
Sint Teunislaan 11
's-Hertogenbosch

Centraal postadres
Postbus 3166
5203 DD 's-Hertogenbosch
---

http://www.ggdhartvoorbrabant.nl/

De GGD kost geld had ik ergens opgevangen, is dit echt zo?
Kan ik dan nergens anders terecht, en hoeveel gaat dit ons kosten..

sorry voor al die vragen scope.

pi_17297134
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 21:23 schreef Pumatje het volgende:
sorry voor al die vragen scope.
Geeft niet. Weet niet wat de GGD rekent, maar het zal nooit erg veel zijn. In de grote steden zijn ziekenhuizen die het gratis doen:

---
Bij drempelvrije soa-poliklinieken in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht kun je je anoniem en kosteloos laten testen op soa en hiv. Dit betekent dat je er zonder verwijzing van een dokter terecht kunt. Ook de behandeling van soa is kosteloos.

AMSTERDAM
GG&GD Amsterdam
Groenburgwal 44, 1011 HW Amsterdam, tel. 020 - 555 58 22 (soa-polikliniek GG & GD).
Openingstijden:
- maandag t/m vrijdag 08.30 - 10.30 uur en 13.30 - 15.30 uur
- donderdagavond 19.00 - 20.30 uur:
inloopspreekuren (open spreekuren zonder afspraak) en volgens afspraak
Hiv-testfaciliteit: na soa-controle
Sociaalverpleegkundige soa: anoniem telefonisch advies 9.00 - 12.00 uur en 13.30 - 17.00 uur, tel. 020 - 555 58 22

DEN HAAG
Medisch Centrum Haaglanden, locatie Westeinde, afdeling dermatologie
Lijnbaan 32, 2512 VA Den Haag, tel. 070 - 330 24 34 (polikliniek dermatologie)
Open spreekuur: ma. t/m vrij. 8.30 - 10.30 uur.
Hiv-testfaciliteit: tijdens spreekuur.
Sociaalverpleegkundige soa: spreekuur tijdens open spreekuur op soa-polikliniek, tel. 070 - 330 24 34 en bij GGD, tel. 070 - 361 92 43.

Leyenburg Ziekenhuis, afdeling dermatologie.
Leyweg 275, 2545 CH Den Haag, tel. 070 - 359 25 32 / 359 20 39 (polikliniek dermatologie).
Open spreekuur: ma. t/m vrij. 14.00 - 15.00 uur.
Hiv-testfaciliteit: tijdens spreekuur en bij GGD.
Sociaalverpleegkundige soa: bij GGD, tel. 070 - 361 92 43 / 359 20 39 / 359 25 25.

ROTTERDAM
Erasmus MC, locatie 'Dijkzigt', afdeling dermatologie
Dr. Molewaterplein 40, 3015 GD Rotterdam, tel. 010 - 463 58 77 (polikliniek dermatologie).
Inloopspreekuur: ma. t/m vrij. 8.00 - 11.00, behalve donderdagochtend.
Het is doorgaans zeer druk. Op de meeste dagen zijn er aan het begin van het spreekuur al zoveel aanvragen voor testen, dat wij genoodzaakt zijn om mensen te verzoeken een volgende dag terug te komen. We raden u dan ook aan om bijtijds te komen. Zodra het spreekuur vol is, wordt dit medegedeeld via een bord bij de ingang.
Hiv-testfaciliteit: tijdens spreekuur.
Sociaalverpleegkundige soa: spreekuur tijdens afspraakspreekuur op soa-polikliniek ma. t/m vrij. 9.00 - 16.00 uur.

Haven Ziekenhuis, afdeling dermatologie
Haringvliet 2, 3011 TD Rotterdam, tel. 010 - 404 34 17 (polikliniek dermatologie)
Afspraakspreekuur: dinsdag t/m donderdag van 12.00 - 12.30 uur. U kunt alleen terecht als u telefonisch een afspraak maakt. Bellen voor een afspraak kan van maandag t/m vrijdag tussen 14.00 en 16.00.
Hiv-testfaciliteit: tijdens spreekuur en bij GGD.
Sociaalverpleegkundige soa: bij GGD, tel. 010 - 433 99 33; tel. spreekuur bij GGD ma. t/m vrij. 9.00 - 12.00 uur, tel. 010 - 433 93 88.

UTRECHT
Universitair Medisch Centrum Utrecht (UMCU), afdeling dermatologie
Heidelberglaan 100, 3584 CX Utrecht, tel. 030 - 250 88 75 (polikliniek dermatologie).
Afspraakspreekuur: maandag t/m vrijdag 08.30 - 16.30 uur.
Hiv-testfaciliteit: tijdens soa-spreekuur, anoniem: op afspraak maandag t/m vrijdag, telefonisch voor inlichtingen en afspraken: 030-250 88 75, dagelijks 8.30 - 13.00 - 16.30 uur.
Sociaalverpleegkundige soa: spreekuur tijdens spreekuur op soa-polikliniek. Tel. 030 - 250 74 14, dagelijks 13.00 - 14.00 uur.
---

Da's wel voldoende dacht ik zo

En vast!
  woensdag 18 februari 2004 @ 22:27:48 #50
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_17298280
Ik zou dan die van utrecht pakken.
Van het onderste stukje snap ik echterniet veel.

Moet er nu een afspraak worden gemaakt om op spreek uur te komen, en zo ja. Welk nummer moet ik bellendaarvoor, er staan er namelijk 3 tussen.

-- information overload

pi_17320816
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 22:27 schreef Pumatje het volgende:
-- information overload
bovenste zou ik pakken, ze verbinden je anders wel door.
En vast!
pi_17328424
Ik heb de laatste tijd ook last van jeuk daar onder, alleen ik ben dan een meisje. Ik heb al eens naar de huisarts gebeld, die heeft me zalf voorgeschreven (ik had maar gezegd dat ik dacht dat het een schimmelinfectie was) In het begin ging het goed, maar nu heb ik er af en toe nog last van.
Ik zit mezelf ook druk te maken of niet toevallig een soa is. Maar als mijn vriend en ik allebei de eerste voor elkaar waren kan dat toch niet of stiekem toch wel?

Sinds ik last heb van die jeuk, heb ik geen sex meer gehad met mijn vriend. En het is al bijna 2 maanden geleden dat het begon. Maar de drempel om naar de huisarts te gaan is voor mij nogal hoog. Heb er niet zo'n prettig gevoel bij als ie ff bij me binnen gaat kijken :p

(ps: mijn vriend heeft nergens last van)

pi_17334166
Klinkt verdomd veel als herpes.. ik heb het woord echter nog nergens genoemd zien worden..
  maandag 10 mei 2004 @ 22:34:47 #54
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_19032581
Scope, heb je toevallig een e-mail adres, ik heb nog enkele vragen en aangezien je me hiervoor al goed hebt geholpen denk ik dat ik bij jou aan het goede adres ben.

alvast zeer bedankt.
pi_19032611
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:59 schreef I.z.g.st het volgende:
#geen
pi_19032703
Na de sex heb je de wasmachine gebruikt om alle sporen uit te wissen en toen kreeg je het deurtje ook nog eens niet open? Dude, da's wel veel pech
  maandag 10 mei 2004 @ 22:45:41 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19032933
He mysterieus hoor Pumaatje, je opende daarnet een ander topic over antibiotica die je nu neemt. Waarom na zoveel tijd, en is inmiddels al duidelijk wat je had?
*nieuwsgierig is
pi_19041013
Ik zet ¤5 in op een herpesinfectie..
  dinsdag 11 mei 2004 @ 19:51:40 #59
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_19053865
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 11:20 schreef Omkron het volgende:
Ik zet ¤5 in op een herpesinfectie..
ik zet 50 euro in dat jij moet opzouten hier met je herpesinfectie. damnit man die uitslag was van het scheren. Allang onderzoeken naar gehad.

Ik zit nu met een infectie, nou ja.. er was een bacterie ontdekt in mijn zaad ja.
Heb nu een 2e antibiotica kuur gevolgd, speciaal gericht op die bacterie.

Nu heb ik dus weer last van de klacht: plasdrang
  dinsdag 11 mei 2004 @ 20:01:30 #60
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_19054110
quote:
Op maandag 10 mei 2004 22:45 schreef Aventura het volgende:
He mysterieus hoor Pumaatje, je opende daarnet een ander topic over antibiotica die je nu neemt. Waarom na zoveel tijd, en is inmiddels al duidelijk wat je had?
*nieuwsgierig is
ik ben al klaar met de kuur, al anderhalve week, maar sinds gisteren is het symptoon ( plasdrang ) teruggekomen, vandaar ga ik hier nu verder en opende eerst dat antibiotica topic.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 22:42:57 #61
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_19058651
  maandag 7 juni 2004 @ 21:54:58 #62
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_19713635
mag hier slot op, dis van vorige gebruiker van account.
  maandag 7 juni 2004 @ 23:17:55 #63
19018 Brennie
CCU nurse
pi_19716355
Op verzoek, slotje.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')