abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17236888
Stel dat men bij wijze van experiment mensen mag invriezen, om ze zo'n 200 jaar in de toekomst weer te laten ontdooien. Jij bent uitgekozen en mag zelf beslissen. Zou je daar aan meedoen?

Als het antwoord nee is, ben je dan niet tenminste een klein beetje nieuwsgierig naar het toekomstbeeld? Hebben we dan kanker uit de weg geruimd? Hoe staat het met het straatbeeld? Zijn westerse landen politiestaten geworden als in Orwell's 1984? Wat is er over 200 jaar op tv te zien? hebben we überhaupt nog tv zoals wij tv kennen?

Ikzelf ben een twijfelaar, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk nieuwsgierig ben. Geef ook aan waarom je wel of niet over 200 jaar wakker zou willen worden.

maandag 16 februari 2004 @ 21:30:35 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_17236934
Het heden kan niet zonder mij.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_17237040
ik zou het alleen doen wanneer mijn leven in het heden gewoon vreselijkkut is en er totaal geen hoop is op betere tijden. Dan zou ik me misschien wel willen laten invriezen

maarja, lijkt me toch wel een klein beetje moeilijk om je aan te passen aan een tijd van 200 jaar later

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_17237041
Ik denk niet dat ik wil. Zou denk ik alsnog eindigen met een kogel vrijwillig in mijn hoofd als je ontdekt dat er niemand meer is en hoe bud de wereled is geworden.

Tenzij ze allemaal vrouw zijn geworden

Ik heb liever dat men vraagt waarom ik geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom er een standbeeld van me staat.
pi_17237107
leuke vraagstelling, al ben ik teveel gehecht aan het heden dat ik ervoor zou gaan op het moment

echter, als ik niks te verliezen had (geen familie, misschien een ziekte o.i.d.) dan werd het alweer een ander verhaal

nieuwsgierig ben ik iig wel

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_17237117
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:32 schreef Fokslet het volgende:
Ik denk niet dat ik wil. Zou denk ik alsnog eindigen met een kogel vrijwillig in mijn hoofd als je ontdekt dat er niemand meer is en hoe bud de wereled is geworden.

Tenzij ze allemaal vrouw zijn geworden

Van 200 kilo + ??

Ik zou het niet doen, ik zou gek worden denk ik...

Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_17237129
Nee, absoluut niet.

Het idee dat ik uit dit leven weg zou moeten en wakker zou worden in een totaal onbekende wereld zonder de mensen van wie ik hou, staat me niet echt aan.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_17237290
Offtopic:
Weet je wat ik echt niet snap dat mensen hun hoofd laten invriezen in de hoop dat ze die op een ander lichaam kunnen zetten

On topic:
nee lijkt me niks om 200 jaa later wakker te worden en idd al je vrienden enzo kwijt te zijn.

pi_17237312
hmm nee.. ben wel heel nieuwsgierig..
maar denk dat ik het teveel risico vindt.. stel dat ze je niet goed ontdooien..
daarnaast denk ik (gezien de huidige onwikkelingen nu) dat een gemiddeld mens die cultuurovergang niet aankan..

maarja das mijn id

:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
pi_17237319
zou wel leuk zijn (kost wel wat) maar dan mooi als je hier bijna aan je einde ben, in toekomst weer wakker wordt, daar de tijdmachine instapt en weer jong wordt
pi_17237374
Nee, ik zou zeker niet meewerken. Doodgaan hoort bij het leven. Dat je er niet achter komt hoe de wereld er over 200 jaar uitziet is iets wat je gewoon naast je neer moet leggen. Bovendien vind ik mezelf op dit moment te jong (22) om aan zo iets mee te werken
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 16 februari 2004 @ 21:39:26 #12
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17237382
Veel slechter dan nu kan het niet zijn, oorlog uitgezonderd en ben wel benieuwd hoe de aarde er over 200 jaar uit ziet, ik doe mee
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_17237439
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:38 schreef NiXz het volgende:
zou wel leuk zijn (kost wel wat) maar dan mooi als je hier bijna aan je einde ben, in toekomst weer wakker wordt, daar de tijdmachine instapt en weer jong wordt
zal lachuh zijn en dan weet je alles al wat gaat gebeuren! kun je vet rijk worden
pi_17237524
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:38 schreef NiXz het volgende:
en tussendoor ff een hart-infarct krijgen
:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
pi_17237666
Nee, ik ben ook totaal niet benieuwd naar zulke verre toekomst. Ik hoor hier.
pi_17238184
Verleidelijk, ik ben wel nieuwsgierig naar hoe de wereld er in de toekomst uit zou zien, het is ook wel een beetje het ultieme avontuur, naar de toekomst toe...

Toch zou ik het waarschijnlijk niet doen, het heden is ook behoorlijk interessant.

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17238236
Dan kan ik James T. Kirk ontmoeten.
  maandag 16 februari 2004 @ 21:59:22 #18
84716 Boll
Infinity ends here
pi_17238291
en dan 200 jaar later blijkt dat de vriezer gewoon uitstond

geef mij maar invriezen na de dood, blijf je lekker lang goed

You know you're addicted to CS when you try to defuse your alarm clock in the morning
pi_17238364
Liever niet. Je hebt geen idee waar je voor kiest.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17238558
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Liever niet. Je hebt geen idee waar je voor kiest.
En dat maakt het juist zo spannend!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 16 februari 2004 @ 22:07:45 #21
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_17238652
Ik zou mezelf meteen inschrijven!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_17238944
Puur esthetisch gezien vind ik zo'n Bladerunner achtige wereld er veel mooier en spannender uitzien dan die typische Nederlandse huisjes. Dat is dan ook één van de redenen dat ik het misschien wel zou willen doen. Aan de andere kant weet je natuurlijk niet zeker of men in de toekomst wel zo'n bouwstijl heeft.
pi_17240721
Het is natuurlijk wel een interessant iets om over na te denken. Ik denk dat een groot nadeel van dit soort dingen is, dat je niet meer terug kan als het je niet bevalt. En dat je daar dus als een of andere sociaal gehandicapte retard alleen maar gaat lopen blèren over VROEGAH.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_17251003
Ik zou me nooit laten invriezen, tenzij al mijn vrienden/familie ook meedoen. Maar anders laat je die allemaal achter in het verleden, en dat zou zonde zijn.

In die vampierfilm "Underworld" worden de leiders overigens ook "geconserveerd" en eens in de 10 jaar wakkergemaakt. Dat is ook een grappig concept.

Maaruh, ik doe niet mee, ik ben in het heden gelukkig.

Geluk duurt je leven lang.
  woensdag 18 februari 2004 @ 01:23:10 #25
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_17275147
Over tweehonderd jaar besluiten ze dan toch maar dat het risico te groot is dat je nog virussen of bacillen in je lichaam hebt zitten waar zij allang geen last meer van hebben en dan laten ze je liggen. Of als je geluk hebt gebruiken ze je organen als donor organen voor de plusminus 80 miljard mensen die er dan rondlopen. Nee dank je feestelijk ik blijf gewoon lekker hier bij mijn familie en vrienden.

Niet dat ik niet nieuwsgierig ben maar invriezen is voor mij niet echt een optie.

how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')