Als het antwoord nee is, ben je dan niet tenminste een klein beetje nieuwsgierig naar het toekomstbeeld? Hebben we dan kanker uit de weg geruimd? Hoe staat het met het straatbeeld? Zijn westerse landen politiestaten geworden als in Orwell's 1984? Wat is er over 200 jaar op tv te zien? hebben we überhaupt nog tv zoals wij tv kennen?
Ikzelf ben een twijfelaar, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk nieuwsgierig ben. Geef ook aan waarom je wel of niet over 200 jaar wakker zou willen worden.
maarja, lijkt me toch wel een klein beetje moeilijk om je aan te passen aan een tijd van 200 jaar later
Tenzij ze allemaal vrouw zijn geworden
echter, als ik niks te verliezen had (geen familie, misschien een ziekte o.i.d.) dan werd het alweer een ander verhaal
nieuwsgierig ben ik iig wel
quote:Van 200 kilo + ??
Op maandag 16 februari 2004 21:32 schreef Fokslet het volgende:
Ik denk niet dat ik wil. Zou denk ik alsnog eindigen met een kogel vrijwillig in mijn hoofd als je ontdekt dat er niemand meer is en hoe bud de wereled is geworden.Tenzij ze allemaal vrouw zijn geworden
Ik zou het niet doen, ik zou gek worden denk ik...
Het idee dat ik uit dit leven weg zou moeten en wakker zou worden in een totaal onbekende wereld zonder de mensen van wie ik hou, staat me niet echt aan.
On topic:
nee lijkt me niks om 200 jaa later wakker te worden en idd al je vrienden enzo kwijt te zijn.
maarja das mijn id
quote:zal lachuh zijn en dan weet je alles al wat gaat gebeuren! kun je vet rijk worden
Op maandag 16 februari 2004 21:38 schreef NiXz het volgende:
zou wel leuk zijn (kost wel wat) maar dan mooi als je hier bijna aan je einde ben, in toekomst weer wakker wordt, daar de tijdmachine instapt en weer jong wordt
quote:en tussendoor ff een hart-infarct krijgen
Op maandag 16 februari 2004 21:38 schreef NiXz het volgende:
zou wel leuk zijn (kost wel wat) maar dan mooi als je hier bijna aan je einde ben, in toekomst weer wakker wordt, daar de tijdmachine instapt en weer jong wordt
Toch zou ik het waarschijnlijk niet doen, het heden is ook behoorlijk interessant.
geef mij maar invriezen na de dood, blijf je lekker lang goed
quote:En dat maakt het juist zo spannend!
Op maandag 16 februari 2004 22:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Liever niet. Je hebt geen idee waar je voor kiest.
In die vampierfilm "Underworld" worden de leiders overigens ook "geconserveerd" en eens in de 10 jaar wakkergemaakt. Dat is ook een grappig concept.
Maaruh, ik doe niet mee, ik ben in het heden gelukkig.
Niet dat ik niet nieuwsgierig ben maar invriezen is voor mij niet echt een optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |