Toppie werk!!!! Mooi resultaatquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:33 schreef Sjoewe het volgende:
Final van de lupo, bumper is zonder donor, alles zelf getekend
[afbeelding]
GRUWELIJK GOED!quote:Op zondag 16 mei 2004 11:02 schreef blingbling het volgende:
Hier nog effe mijn laatste.
[afbeelding]
[afbeelding]
Greetz
HVB ( BlingBling )
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:59 schreef Jyrun het volgende:
ik wil graag deze velg; [afbeelding]
op deze auto:
[afbeelding]
ivm wachttijden van de levering ervan
Een beetje ongeduldig of echt een foutjequote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:08 schreef Jyrun het volgende:
hee, dat ziet er goed uit
thanks
oe, ik vergis me
er is nog niets gepost
eerder een huillie, andermans soeps afkraken en dan ook nog miepen over dat het te lang duurtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:22 schreef Jyrun het volgende:
ongeduldig :')
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:41 schreef Googolplexian het volgende:
ik denk dat ik er ook maar weer eens eentje ga doen... heeft iemand een leuk projectje voor me?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:07 schreef Klonk het volgende:
Ik heb hier een uitdaging, de meeste mensen vinden de multipla spuugleljik, kan gebeuren natuurlijk, ieder z'n eigen mening.
Ik ben echter een tevreden Multipla rijder (sorry, echt waar) en vraag me af wat er volgens jullie verbeterd kan worden aan de auto.
Dus de uitdaging:
[afbeelding]
Een willekeurige multipla
1: photoshop normaal, dus geen multipla bashing.
2: photoshop zodanig dat jullie de auto wel aardig vinden.
Als je dan toch perse de multipla af wilt zeiken:
lelijkste auto *allertijden*
sorry ... maar van een Multipla kan en wil ik echt niet iets moois maken. De ontwerpers ervan hebben genoeg hun best gedaan om dat onmogelijk te maken namelijk. Mega-functionele auto, hoor... maar aan het soepen ervan zal geen plezier te beleven zijn voor mij... sryquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |