quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:46 schreef MewBie het volgende:
zouden jullie voor mij een Ferrari Enzo willen uitrusten met 1 van de velgen op deze site: http://www.tamiya.nl/hotworks/index.html#tm09
voor de duidelijkheid, het is voor mn RC auto, ik moet nog steeds velgen halen maar mn kap is te groot voor in mn rugzak zodat ik hem mee kan nemen op de scooter en dan velgen uitzoeken.
Het is moeilijk om andere koplampen uit de zelfde hoek te vinden, maar ik heb het toch ff geprobeerd... het zijn de koplampen uit een peugeot 406 coupe.quote:Op maandag 5 april 2004 17:37 schreef PeuRac het volgende:
Nou Utli ga je gang:
[afbeelding]
Voor alle andere die zich vervelen, kan iemand hier 406 Coupe koplampen in soepen? Of andere koplampen welke beter bij de lijn van de auto passen? Thanx ^O
Ik zou zeggen kijk eens goed naar de topictitel!!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:23 schreef Blackeagle het volgende:
't ziet er wel leuk uit hoor.
Ik wil dat ook kunnen
welk programma gebruiken jullie daarvoor??
wie zou dit willen doen voor mij dan zie ik of 't staat of nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:43 schreef Blackeagle het volgende:
eeeuuuhh ramen tinten, andere mooie velgen, side skirts, clean deur, Nieuw type deur(zonder spijltje)1 armige ruitenwisser, neon onder de auto(blauw)
en groter plaatje
[afbeelding]
ik heb er oz wielen onder gedaanquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:30 schreef Blackeagle het volgende:
wat voor velgen heb je er onder gedaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |